فروش پارچه گردباف کشی کیلویی در تهران

فروش پارچه گردباف کشی کیلویی در تهران

فروش پارچه گردباف کشی کیلویی در تهران با بهترین نوع کیفیت و زیباترین و مرغوب ترین حالت پارچه برای تمامی خریداران در تمام نقاط کشور امکان پذیر می باشد.

فروش پارچه گردباف کشی کیلویی در تهران

از پارچه گردباف بیشتر بدانید

از پارچه گردباف بیشتر بدانید

این نوع منسوجات را با نخ پلی استر و با دستگاه های گردباف تولید می کنند  معمولا نخ پلی استر را به تنهایی مورد استفاده قرار نمی دهند و با نخهای پنبه، ویسکوز و لاکرا به کار می گیرند و بعد از بافت این پارچه معمولا بدون رنگ است، بعد برای عملیات تکمیل پارچه را به رنگرزی انتقال می دهند، در آنجا با حرارت دادن آن را کامپکت می کنند، برای رنگ خوردن آماده می شود، سپس آن را به حمام رنگ هدایت می کنند،

در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم که در موقع رنگ پارچه پلی استر پنبه دو بار به حمام رنگ می برند، یک بار برای رنگ گرفتن نخ پنبه و دفعه دیگر برای نخ پلی استر، دلیل این کار این است که نخ پلی استر معمولا دیر تر رنگ می گیرد.

فروش پارچه گردباف در ایران بسیار پر رونق بوده و به علت کیفیت بالا اساس پارچه های مورد استفاده در مانتوهای خنک و شیک،  لباس های مجلسی، پارچه های تزئیناتی و دوخت انواع پرده، دوخت کت و شلوار و دامن زنانه ، دوخت انواع لباس ها ، و غیره قرار گرفته است.

خریدار پارچه گردباف کشی بسیار خوش شانس است زیرا جنسی بسیار مرغوب و باکیفیت را انتخاب کرده که آب نمی رود و چروک نمی شود و پارچه ای به نام و درجه یک و با قیمتی مناسب می باشد.

یکی از برترین ویژگی های پارچه گردباف چروک نشدن آن می باشد و همچنین به علت دارا بودن قیمت مناسب و تنوع رنگی فراوان بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

پارچه یکرو پنبه تریکو یا اسم دیگر آن گردباف کشی، تماماً از نخ های پنبه تولید می شود و می توان گفت یکی از انواع پارچه های نخی است این پارچه را با دستگاه های گردباف تولید می کنند. مقدار کش آمدن این منسوج از طول و عرض، متفاوت است.

شاید با خود فکر  کنید،که پارچه پنبه ای که کش نمی آورد، پس این پارچه که کش می آورد، پنبه ندارد،  دلیل کش آمدن این منسوج، روش بافت آن است نه به خاطر کار بردن مواد اولیه مصنوعی.

البته شایان ذکر است که این پارچه را با کیفیت های متفاوت تولید می کنند که نوع نخ بکار رفته در آن و کشور سازنده نخی که با آن این پارچه را تولید کرده اند، بستگی دارد و هر کدام را با قیمت متفاوتی عرضه می کنند.

پخش عمده پارچه گردباف کشی ساده

پخش عمده پارچه گردباف کشی ساده مرکز فروش پارچه گردباف کشی ساده در تهران مفتخر است مرغوب ترین نوع پارچه را در طیف رنگی کامل و در درجه یک ترین انواع در اختیار تمامی مشتریان از اقصی نقاط کشور قرار دهد. این نمایندگی بزرگ ترین پخش پارچه گردباف اصل در تهران است.

خریدار پارچه گردباف ساده  درجه یک باشید و قیمت ارزان را فدای کیفیت عالی نکنید. شما نیز می توانید با خرید پارچه گردباف بهترین کیفیت را تجربه کنید.

جهت خرید بهترین جنس و بهترین رنگ پارچه تریکو یا گردباف می توانید از طریق این مرکز فروش اقدام به خرید  کرده و محصولی مرغوب را تحویل بگیرید. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت