فروش کلی پارچه دورس داخل کرکی

فروش کلی پارچه دورس داخل کرکی

پارچه دورس داخل کرکی از منسوجاتی مدرن و مرغوب در صنعت نساجی کشور است که با داشتن ویژگی های مثبت توانسته طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور به خود جذب کند. با عرضه این محصول در اقصا نقاط کشور و مورد استقبال قرار گرفتن توسط هموطنان عزیزمان؛ شرکت تولیدی پارچه دورس داخل کرکی تصمیم گرفت در تمامی شهر های استان نمایندگی های فروش تاسیس کند تا بتواند این منسوجات را به راحتی در دسترس خرید مردم قرار دهد.
این محصول یکی از محصولات صادراتی است که بیش از ۸۰۰ هزار تن از این محصول هر سال به کشور هایی نظیر: عراق، ترکیه، پاکستان، ارمنستان، تاجیکستان و… صادر میشود. تاجران با خرید و فروش کلی پارچه دورس داخل کرکی از کارخانه توانسته اند سود زیادی را از خرید عمده این محصولات بدست آورند. در گذشته برای خرید پارچه باید به صورت حضوری به بازار مراجعه میکردید اما امروزه روند خرید این منسوج بسیار آسان است، کافی است تلفن همراه خود را برداشته و در بخش جست و جو مرورگر خود عبارت (شرکت فروش کلی پارچه دورس داخل کرکی) را سرچ کنید، تا با مراجعه به سایت شرکت تولیدی از انواع این محصولات به همراه قیمت آنها مطلع شوید تا بتوانید به راحتی با اطمینان خاطر نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنید.

مشخصات بارز بهترین پارچه دورس داخل کرکی

مشخصات بارز بهترین پارچه دورس داخل کرکی

پارچه دورس داخل کرک یکی از مرغوب ترین پارچه ها است. امروزه برند های گوناگون پارچه ای در سراسر کشور وجود دارد، اما برندی مناسب است که با داشتن ویژگی های مطلوب و مثبت بتواند ضمن احساس راحتی، قیمت مناسبی برای مصرف کننده داشته باشد. پارچه دورس داخل کرکی از تار و پود کردن الیاف گیاه پنبه با الیاف پلی استر ویسکوز تشکیل شده است به صورتی که ۸۰٪ آن پنبه و ما بقی الیاف پلی استر است. همان طور که میدانیم منسوجات پارچه ای باید سبک و نرم و لطیف باشد و کمتر کسی وجود دارد که از پارچه زبر و سنگین خوشش بیاید و از آن استفاده کند، و باید توجه داشت که پنبه به کار رفته در این پارچه باعث نرمی بسیار بالای آن شده است.
این پارچه ها به دلیل داشتن طرح مناسب میتوان آن را به راحتی در در مکان های مختلف استفاده کنید؛ طراحی این پارچه به صورت متنوع و حتی گل برجسته یا ساده است، به صورتی که گل های به کار رفته روی این پارچه بسیار نرم و لطیف بوده و برگرفته از نمونه گل های رز، گل محمدِی، گل یاسمن و… است که جلوه بسیار زیبایی به البسه مورد استفاده میدهد. این پارچه رنگ بندی شاد دارد و برای بسیاری از رده های سنی قابل استفاده است.

نکاتی برای انتخاب بهترین پارچه دورس

نکاتی برای انتخاب بهترین پارچه دورس

پارچه دورس داخل کرکی به صورت کلی از جنس الیاف های پلی استر ویسکوز، پنبه، نخ و… است که به آنها اشاره شد. البته تولید این پارچه با بهره گیری از الیاف های مصنوعی هم انجام میشود. مانند پارچه دورس داخل کرکی که ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی است و از این رو کیفیت بالایی دارد. در دسته الیاف های مصنوعی و پارچه های تولید شده از این الیاف ها میتوان به کالا های ورزشی و… اشاره کرد که وزن سبک و در حین حال با کیفیت و گرمای محسوسی دارند. این محصول با الیاف مصنوعی جزو پارچه هایی است که در حین تولید آن از الیاف پنبه ای هم استفاده میگردد. از جمله طرح های متنوع این محصول میتوان به طرح های گل برجسته، سه بعدی طرح برجسته، فانتزی، شخصیت های کارتونی برای کودکان مانند تام و جری، آنا و السا، میکی موس و… اشاره کرد. در نظر داشته باشید که این پارچه نسبت به سایر لباس ها از ضخامت بیشتری برخوردار است، در نتیجه دارای بافتی لطیف و نرم و براق است که براقیت و کشسانی مناسب و خوبی دارد.

معرفی انواع پارچه ملانژ گلکسی

معرفی انواع پارچه ملانژ گلکسی

منظور از پارچه ملانژ گلکسی این است که کارخانه تولیدی برای تولید این محصولات علاوه بر الیاف های رایج، یک لایه اضافه تر از الیاف پنبه به کار گرفته تا جنس پارچه ملانژ گلکسی بسیار با دوام تر و مقاوم تر باشد به همین نسبت این محصول گزینه مناسبی برای پارچه البسه های مجلسی به شمار میرود. پارچه ملانژ گلکسی با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کند و از این پارچه در تولیدی البسه برای تولید انواع لباس، مانند تیشرت، سویشرت، گرمکن ورزشی، ژاکت و هودی های مردانه و زنانه یا لباس های زیر استفاده میشود.

سفارش کلی پارچه دورس داخل کرکی

سفارش کلی پارچه دورس داخل کرکی

با توجه به فروش کلی پارچه دورس داخل کرکی، برای خرید این پارچه میتوانید با شماره های درج شده درون سایت شرکت تولیدی این محصول در ارتباط باشید و محصولات مورد نظر خود را به صورت جزئی یا عمده به صورت مستقیم خریداری کنید. مزیت سفارش کلی پارچه دورس داخل کرکی به صورت مستقیم به این صورت است که با قیمت درب کارخانه آنها را خریداری میکنید و در این نوع روش خرید هزینه باربری و ارسال را نیز پرداخت نخواهید کرد.
این پارچه با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است مورد استقبال عده کثیری از مردم در داخل و خارج از کشور واقع شود. این پارچه از جنس الیاف پلی استر، پنبه و نخ است که جنس بسیار مرغوبی دارد. این پارچه در ضخامت های ۲۸ و ۳۰ میلیمتر تولید میشود. یکی از این مشخصه ها شامل بافت نرم و لطافت بالای این منسوج است که به خاطر الیاف های پنبه درونش بسیار مورد توجه قرار گرفته و نرمی بالایی دارد. این محصول برای تولید البسه نوزادان و کودکان بسیار کاربرد دارد، زیرا کودکان پوستی نازک و حساس داشته و برای البسه آنها باید از نوع پارچه ای استفاده شود که کمترین حساسیت پوستی را داشته باشد.

پارچه دورس پنبه ای

پارچه دورس پنبه ای

پارچه دورس پنبه ای دارای ویژگی های مثبتی است که از جمله این ویژگی ها میتوان به نرمی، ضد حساسیت، ضدآب، ضد حریق و… اشاره کرد. کارخانه تولیدی پارچه دورس داخل کرکی در تلاش است با تمام توان و نیرو های برجسته خود محصولاتی مدرن و با ویژگی ها برتر تولید سازد.
این محصول با استفاده مداوم و شست و شو فراوان به هیچ عنوان پرز نخواهد داد و با استفاده مداوم و شست و شوی فراوان دچار هیچ گونه آسیبی نخواهد شد. این محصول بسیار سبک است و کمتر دیده شده مصرف کنندگان از پارچه سنگین استفاده کنند، اگر پارچه مورد استفاده سنگین باشد باعث میشود مشکلاتی همچون حساسیت پوستی یا اختلال در سیستم تنفسی برای مثرف کننده ایجاد کند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت