فروش کلی پارچه ملانژ رنگی کیلویی

فروش کلی پارچه ملانژ رنگی کیلویی

فروش کلی پارچه ملانژ رنگی کیلویی

پارچه از منسوجات بسیار پرطرف دار و لازم است، به صورت کلی میتوان گفت هیچ کس بدون پارچه نمیتواند زندگی کند زیرا با استفاده از پارچه، البسه متنوعی تولید میشود که شامل البسه زیر یا مجلسی و اداری میشود. در این محتوا میخواهیم یکی از پرطرف دار ترین منسوجات تولیدی داخل کشور را شرح دهیم که با داشتن جنس مرغوب توانسته است سهم فروش گسترده ای را توسط طرف داران پارچه ملانژ رنگی در داخل و خارج از کشور رقم بزند.
فروش کلی پارچه ملانژ رنگی کیلویی به صورتی است که که باعث شده بسیاری از هموطنان عزیزمان نسبت به خرید این محصول به صورت گسترده اقدام کنند. امروزه بسیاری از منسوجات تقلبی در بازار داخلی و خارجی پخش شده اند و در این میان سلامتی بسیاری از هموطنان را دچار مخاطره کرده اند زیرا اگر از جنس پارچه نامرغوب استفاده شود باعث میشود دچار خارش بدن یا حساسیت پوستی شویم در نتیجه این محصولات بهتر است از طریق کارخانه تولیدی به صورت فروش کلی پارچه ملانژ رنگی کیلویی خریداری شوند؛ خرید به صورت کیلویی باعث میشود تا سود بیشتری مصرف کننده و خریداران کسب کنند.
تجار و بازرگانان با صادرات این محصول توانسته اند سهم فروش گسترده و سود زیادی را کسب کنند که در جهت همین امر این محصولات را به صورت کیلویی یا عمده میخرند تا با سود بیشتری برایشان همراه باشد. صادرات کلی پارچه ملانژ رنگی کیلویی توسط تاجران، باعث رونق اقتصادی و افزایش کیفیت اقتصادی شده است.

بررسی دوام انواع پارچه ملانژ

بررسی دوام انواع پارچه ملانژ

دوام و کیفیت یک پارچه به الیاف های پلی استرو پنبه به کار رفته درونش بستگی دارد در نتیجه این محصول از سهم عمده ای از این الیاف ها تشکیل شده است در نتیجه دوام و استحکام بالایی خواهد داشت؛ در ادامه کارخانه تولیدی الیاف های مذکور را که به خوبی با هم ترکیب کرده و آنها را به مرحله بعدی که بافندگی است میفرستد؛ سپس پارچه ملانژ رنگی به مرحله ریسندگی هدایت میشود و در این بخش با استفاده از ماشین ریسندگی الیاف های مذکور به خوبی به یکدیگر ترکیب میشوند تا بافت یک پارچه و مستحکم برای پارچه ایجاد شود، سپس پارچه ملانژ به مرحله ترمیم هدایت میشود.
پس از تایید مرحله ترمیم، پارچه ملانژ رنگی به مرحله بعدی که خط رنگ رزی هست؛ هدایت میشوند، در این خط تولید پارچه ملانژ دارای رنگ های بسیار جذاب و مدرن میشود، این رنگ ها از کمترین مواد شیمیایی استفاده شده است که ضدحساسیت هستند؛ سپس پارچه ملانژ رنگی به بخش طرح ریزی هدایت میشود.
در این بخش با استفاده از طرح ها و شابلون های طراحی که توسط نیروهای گرافیست طراحی شده اند دارای طرح های بسیار جذاب میشوند.
در ادامه پارچه ملانژ رنگی به بخش تست استحکام هدایت میشوند و با استفاده از تست های مختلف ضخامت و دوام آنها سنجیده میشود و سپس به مرحله بعد که دستگاه کارتر است هدایت میشود و در ابعاد متنوع برش داده میشود.

پارامترهای تعیین قیمت پارچه ملانژ رنگی

پارامترهای تعیین قیمت پارچه ملانژ رنگی

از پارامترهای که بر روی قیمت پارچه تاثیر گذار است رنگ میباشد، رنگ های شیمیایی از قیمت کمتری نسبت به رنگ های طبیعی برخوردار هستند و در نتیجه کارخانه تولیدی تمام تلاش خود را کرده است این محصولات را با کمترین مواد شیمیایی تولید سازد تا مصرف کنندگان بتوانند به خوبی نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند.
از پرفروش ترین رنگ های پارچه ملانژ رنگی کیلویی شامل رنگ های: پاستلی، آبی، قرمز، خاکستری و… است. رنگ هایی که برای تولید البسه مانتویی کاربرد دارد از قیمت بیشتری برخوردار است و همچنین رنگ پاستلی به دلیل این که بسیار متنوع است و ترکیبی از چند نوع رنگ است نسبت به پارچه با رنگ ساده از قیمت بیشتری برخوردار است.
از معیار هایی دیگر که بر قیمت پارچه تاثیر گذار است مبحث ویژگی قابلیت شست و شو است، بسیاری از پارچه های عرضه شده در بازار این ویژگی را داشته اما بعد از شست و شو آنها متوجه رنگ دهی و آب رفت پارچه میشویم، کارخانه تولیدی فروش کلی پارچه ملانژ رنگی، این اطمینان را میدهد که محصولات تولیدی دارای عدم پرز دهی، عدم آب رفت و عدم رنگ رفتگی باشد و از این امر میتوان خاطر نشان کرد که چقدر نظر و کیفیت محصولات تولیدی برای این شرکت حائز اهمیت است.

نحوه صادرات پارچه ملانژ رنگی

نحوه صادرات پارچه ملانژ رنگی

همان طور که گفته شد پارچه ملانژ رنگی از منسوجات صادراتی است که هر سال سهم عمده ای از رونق اقتصادی کشور مدیون به صادرات این محصول است. فروش کلی پارچه ملانژ رنگی کیلویی، برای تاجران بسیار اهمیت دارد زیرا با خرید به صورت کیلویی این محصولات باعث میشود تا قیمت کمتری نسبت به خرید عمده یا خرده این محصولات را تاجران کسب کنند و از خرید کیلویی آنها به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی پارچه ملانژ توانسته اند سود زیادی را کسب کنند. در نتیجه بعد از خرید این محصولات به صورت کیلویی آنها به تولیدی ها هدایت میشوند تا در این تولیدی ها پارچه خریداری شده، فرآوری و در بسته بندی های مدرن وزیبایی قرار گیرد و سپس به سراسر کشور و خارج کشور ارسال شوند.

بازار خرید پارچه ملانژ رنگی

بازار خرید پارچه ملانژ رنگی

بازار خرید پارچه به صورت کلی از داغ ترین بازارها است که در داخل و خارج از کشور وجود دارد. خریداران برای خرید این محصولات میتوانند به بازار خرید پارچه ملانژ رنگی مراجعه کنند و این محصول را در طرح و رنگ دلخواه خود به صورت مستقیم خریداری کنند؛ در این نوع روش خرید هزینه باربری و سود فروشنده باید پرداخت شود.
روش دیگر خرید این منسوجات با مراجعه به سایت شرکت تولیدی است، در زمان های قدیم روش سنتی خرید با مراجعه به بازار بود اما امروزه کافی است به شبکه اینترنت جهانی تلفن همراه خود متصل شوید و به سایت شرکت تولیدی مراجعه کنید تا این محصولات را در طرح و رنگ دلخواه خود به صورت مستقیم به صورت خرده یا عمده خریداری کنید؛ مزیت سفارش اینترنتی این محصولات به این صورت است که از جنس خریداری شده خود اطمینان دارید و مزیت دوم این است که آنها را متناسب با طرح و رنگ دلخواه خود به صورت خرده یا کیلویی عمده خریداری میکنید. با خریداری این منسوجات به صورت کیلویی میتوانید به سود کلانی دست پیدا کنید و همچنین هزینه ارسال و باربری را در این نوع روش خرید پرداخت نخواهید کرد.

پارچه ملانژ دو نخ

پارچه ملانژ دو نخ

یکی از تولیدات گسترده شرکت تولیدی پارچه ملانژ رنگی کیلویی، شامل پارچه ملانژ دو نخ است، در روند تولید این محصول که قبلا اشاره کردیم و از جوانب مختلف آن را شرح دادیم، در مرحله ریسندگی یک لایه الیاف نخ به این پارچه اضافه میشود تا بافتی بسیار مقاوم و مستحکم تر داشته باشد. پارچه ملانژ دو نخ از منسوجاتی است که دو لایه الیاف نخ درونش به کار رفته، در نتیجه برای تولید محصولاتی از جمله هودی های مردانه، هودی بچگانه و زنانه، سویشرت ها، لباس های مجلسی مانند کت و شلوار و مانتوهای زنانه کاربرد دارد.

پارچه ملانژ رنگی

پارچه ملانژ رنگی

پارچه ملانژ رنگی با داشتن رنگ های کاربر پسند بسیار پرطرف دار است، رنگ های این محصول شامل رنگ های ساده یا رنگ های ترکیبی پاستلی خواهد بود. پارچه ملانژ رنگی، پارچه ای پرکاربرد است که جزء نسل جدید پارچه ها به شمار میرود. این پارچه از موادی ساخته شده است که سازگار با طبیعت هستند و برای تولید آنها از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده شده است در نتیجه برای تمامی رده های سنی به خصوص مدل های کودکانه یا بزرگسالان، پارچه ای بسیار پرکاربرد است. فروش کلی پارچه ملانژ رنگی کیلویی در قیمت های متفاوت و سایزهای گوناگون عرضه میشود. این پارچه گردش هوا درون خود دارد و مصرف کننده میتواند به راحتی از آن استفاده کند.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ فروش کلی پارچه ملانژ رنگی کیلویی

  1. واعظی گفت:

    فروش کلی پارچه ملانژ رنگی کیلویی به صورتی است که که باعث شده بسیاری از هموطنان عزیزمان نسبت به خرید این محصول به صورت گسترده اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت