فروش کلی پارچه ملانژ رنگی

فروش کلی پارچه ملانژ رنگی

پارچه ملانژ رنگی یکی از پارچه های نخی می باشد. اما در واقعیت چند در صد نخ در آن به کار رفته شده است ولی از مواردی هستند که در صنعت بسیار پرکاربرد هستند و تمام نخ می باشند خرید پارچه ملانژ پنبه در این مجموع امکان‌پذیر است و این مرکز در پی آن است که این محصول را به تمامی نقاط کشور ارسال نمایید. سفارش پارچه ملانژ امروزه به آسانی صورت می گیرد و مانند گذشته دشوار نیست.

فروش کلی پارچه ملانژ رنگی

نکاتی در خصوص پارچه ملانژ پنبه

نکاتی در خصوص پارچه ملانژ پنبه پارچه ملانژ یکی از پارچه‌های رنگی می باشد که به ملاج معروف است در واقع املاک حالت رنگ پارچه است ست و جنس پارچه نمی باشد. پا رچه ملانژ ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی است که گاهی این الیاف جدا از هم رنگ می‌شود ولی به دلیل اینکه رنگ الیاف مصنوعی سخت تر به خود گرفته می شود و یکی دو درجه با الیاف طبیعی اختلاف رنگ خواهد داشت پس از بافت در کنار یکدیگر قرار می گیرند و رنگ ملانژ را تولید می کند.

ملاج دارای قیمت بالایی است به دلیل قیمت پایین پارچه در مقابل زیبایی بی اندازه آن موجب شده است که محبوبیت این محصول در کنار دیگر پارچه ها بسیار بالا برود. آنچه میلانژ را متفاوت و خاص کرده است رنگ طوسی این محصول می باشد. که در جای طوسی آن ها با هم متفاوت است. این پارچه یک ترکیبی از رنگ های طوسی با درجه بندی مختلف است که البته می توان از نگین های رنگی دیگر هم در کنار تار و پود آن استفاده شود.

این محصول در صنعت پوشاک کاربرد بسیار زیادی دارد از این رو پارچه در لباس های ورزشی فروشگاه لوازم خانگی استفاده می شود در مورد پارچه باید بدانید که برای تمام سنین مناسب است و مورد استفاده قرار می گیرد از آن برای تهیه دورو بلوز و شومیز استفاده می شود وجود مقدار الیاف پلی استر در پارچه ملانژ باعث شفافیت و درخشندگ پارچه شده است.

سفارش بدون واسطه پارچه ملانژ رنگی

سفارش بدون واسطه پارچه ملانژ رنگی برای سفارش بدون واسطه پارچه ملانژ رنگی کافی است شماره با تلفن های موجود در سامانه اینترنتی این مجموعه تماس حاصل فرمایید و دیگر نیازی به حضور مستقیم شما نمی باشد و خرید بدون واسطه این و پارچه موجب می‌شود تا قیمت این محصول بسیار مناسب‌تر شود. این محصول در بسته بندی های مختلفی وجود دارد.

برای خانم ها جذاب است در فصل پاییز و زمستان انتخاب رنگ های مشکی سفید و کرم های قالی طوسی از پارچه های سبک است. به دلیل کیفیت عالی که دارد به خارج ایران صادر می گردد و در خارج از ایران هم طرف داران زیادی دارد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت