فروش کلی پارچه گردباف فلامنت

فروش کلی پارچه گردباف فلامنت

این نوع منسوجات زیر مجموعه پارچه های تریکو محسوب می گردد که به دلیل درصد بالای فلامنت موجود در آن بسیار نرم بوده، مقاومت قابل توجه در برابر سایش دارد، طول عمر مناسبی داشته و همچنین در بلند مدت حالت اولیه خود را از دست نمی دهد در حال حاضر فروش کلی پارچه گردباف فلامنت باعث کاهش چشم گیر قیمت پارچه گردباف و همچنین کاهش مخاطرات موجود در زمینه حمل و نقل آن شده است.

فروش کلی پارچه گردباف فلامنت

آشنایی مختصر با پارچه گردباف فلامنت سوزنی

آشنایی مختصر با پارچه گردباف فلامنت سوزنی

در حال حاضر آشنایی و دریافت اطلاعات درباره ویژگی های متنوع انواع منسوجات تاثیر زیادی در انتخاب بهترین نوع پارچه با توجه به اهداف و نیاز شما دارد در ادامه به آشنایی مختصر با پارچه گردباف فلامنت سوزنی به صورت اجمالی پرداخته خواهد شد:

  1. در تولید این محصول از نخ پلی استر با درصد فلامنت قابل توجه استفاده می گردد که این مزیت تاثیر بسیار زیادی در ایجاد لطافت و نرمی بر روی سطح پارچه دارد این نوع از منسوجات رطوبت را به خود جذب نموده و از ایجاد تعریق شدید در سطح پوست جلوگیری می نماید همچنین درصد سایش در این نوع پارچه بسیار محدود می باشد.
  2. پارچه فلامنت سوزنی در بلند مدت ساختار خود را از دست نمی دهد، در زمان شستشو دچار تغییر رنگ نمی شود، این نوع از پارچه انتخاب مناسی در جهت اجرا انواع چاپ بر روی آن بوده بخصوص فرایند چاپ پارچه سابلی مشن.
  3. اضافه نمودن نخ لاکرا به این محصول باعث ایجاد حالت کششی مناسب در آن شده و نیز فلامنت بدون لاکرا در بیشتر مواقع در جهت تولید لباس های متنوع مجلسی استفاده می شود.
  4. از دیگر مصارف این محصول در جهت تهیه لباس زیر، لباس های باکیفیت ورزشی زنانه و مردانه و همچنین ماسک صورت محسوب می گردد لازم به ذکر است این محصول پس از فرایند رنگرزی قابلیت مناسبی را در جهت رنگ پذیری از خود ارائه می نماید.

قیمت انواع پارچه گردباف فلامنت

قیمت انواع پارچه گردباف فلامنت

قیمت انواع پارچه گردبافت فلامنت ارتباط مستقیمی با درصد فلامنت موجود در آن و همچنین نوع نخ استفاده شده در این محصول دارد هرچه موارد اشاره شده دارای کیفیت مناسب تری باشند در قیمت تمام شده کالا تاثیر بسزایی را ایجاد می کند در حال حاضر این محصول با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب با قیمت مقرون به صرفه به متقاضیان آن ارائه می گردد.

یکی از راه کار های ارائه انواع پارچه گردباف فلامنت با قیمت بسیار مناسب عرضه آن در سایت فروش اینترنتی حاضر می باشد که امکان آشنایی با انواع محصولات، استفاده از نظرات کاربردی کارشناسان حاضر در این حوزه و همچنین ایجاد شرایط خرید آسان و مطمئن محصول مورد نظر را ایجاد نموده است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت