قیمت انواع پارچه جودون پنبه

قیمت انواع پارچه جودون پنبه

پارچه جودون پنبه

پارچه درایران تنوع بالایی دارد که کاربردهای فراوانی دارند.جودون یک نوع بافت در پارچه است که در نوع ساده و گردباف تهیه می شود.پارچه جودون گردباف توسط ماشین گردباف انجام می شود که به صورت لوزی لوزی بافته می شود که دربعضی مواقع به آن پارچه سوزن سوزن نیز می گویند.

در بافت پارچه جودون نخ های متنوع به کارمی رود مانند پنبه، پلی استر ونخ های دیگر.جودون پنبه ای بهترین نوع پارچه جودون است که درصنعت پوشاک کاربرد فراوانی دارد.

پارچه های جودون پنبه ای به صورت ساده وخام به کارخانه ها فرستاده می شوند ودرآن جا رنگرزی شده برروی آن هاطرح های گوناگون ومتفاوت به کار می رود.

قیمت انواع پارچه جودون پنبه

۳ نکته در مورد پارچه جودون گردباف

3 نکته در مورد پارچه جودون گردباف پارچه جودون گرد باف به دلیل کیفیت و مرغوبیت وهمینطور محبوبیت ومصرف بالایی که درصنعت تولید پوشاک دارد مشتریان زیادی دارد.جنس و نوع بافت پارچه جودون با توجه به نخی که درآن به کاررفته است متنوع است.

پارچه جودون به دلیل نرم بودن درتهیه انواع لباس های راحتی کاربرد دارد.بیشتربرای تهیه انواع تیشرت مردانه، لباس های بچگانه، روکش صندلی و مانتو زنانه از پارچه جودون استفاده می شود.

چند نکته در مورد پارچه جودون وجود دارد یکی این که معمولا درتهیه لباس های تابستانی کاربرد دارد.درهنگام شستشو ازشوینده آنزیم دار و یا آب داغ نباید استفاده کرد چون بافت پارچه آسیب می بیند وهمچنین هنگام شستن لباسی که از پارچه جودون است باید لباس را زیر و رو کرد و با آبی که دمای کمتر از ۳۰ درجه است لباس را شست.

برای تشخیص لباسی که ازپارچه جودون دوخته شده است باید دقت داشت که اگر دربافت پارچه از نخ خوب و با کیفیت و مرغوب استفاده شده باشد لباس با کیفیت و مرغوب است ولی اگر دربافت آن از الیاف مصنوعی استفاده شده باشد کیفیت مطلوب را ندارد.

توزیع مستقیم پارچه جودون پنبه

توزیع مستقیم پارچه جودون پنبه قیمت پارچه جودون باتوجه به نوع نخی که درآن به کاررفته است متغیر است هرچقدرنخ طبیعی آن بیشترباشد پارچه باکیفیت تر ودرنتیجه گران تر است و هرچه که الیاف مصنوعی به کار رفته در آن بیشتر باشد کیفیت پارچه ضعیف تر ودرنتیجه پارچه ارزان تر است.

توزیع پارچه جودون پنبه دربازار اشکال متنوعی دارد یکی از این روش ها توزیه پارچه درمراکز ونمایندگی های شرکت های تولید کننده پارچه جودون پنبه درسطح کشور است که پارچه را مستقیم از کارخانه های تولیدی به این مراکز می فرستند که باقیمت مناسب وارزان تر دربازار به دست خریدار می رسد.

از دیگر روش های توزیع پارچه جودون در بازار فروش اینترنتی است که خریدار مستقیما وارد سایت شرکت مورد نظر تولید پارچه شده واقدام به خرید می نماید.

ودیگر راه توزیع پارچه جودون ارسال پارچه به فروشگاههای انواع پارچه است که درهمه جای شهرها این مراکز در دسترس همه می باشند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت