قیمت انواع پارچه دورس کجراه ملانژ

قیمت انواع پارچه دورس کجراه ملانژ

قیمت انواع پارچه دورس کجراه ملانژ خریداری شده یکی از موارد مهمی است که تولیدکنندگان لباس آن را دنبال می کنند. بسیاری از خیاطان مایل به خرید پارچه های ارزان قیمت و مقرون به صرفه هستند. در بازار خرید و فروش انواع پارچه، مانند سایر محصولات مستعد نوسانات قیمت است علاوه بر این قیمت پارچه ها به عوامل زیادی بستگی دارد.

قیمت انواع پارچه دورس کجراه ملانژ

خصوصیات قابل توجه پارچه دورس نخی

خصوصیات قابل توجه پارچه دورس نخی پارچه دورس نخی پارچه ای ضخیم تر است که بافندگی دایره ای بافته می شود پشت آن متراکم و ضخیم به صورت نخ است معمولاً نخ پشت آن از پنبه ساخته شده و می توان روی آن از هر نوع نخی بافته شود. از این پارچه ها در پاییز و زمستان استفاده می شود. دورس سه نخ و دو نخ رایج ترین انواع موجود در بازار هستند.

یکی از الگوهای بافندگی که در حال حاضر در بازار ایران وجود دارد پارچه پشتی پنبه ای یا دورس است. این پارچه مقاوم تر از انواع پارچه های نخی است. بنابراین از این مدل پارچه ها برای دوخت لباس های گرم کننده ورزشی استفاده می کنند. پارچه دورست ۷۰٪ پنبه خالص دارد. همچنین می توان از آن برای دوخت لباس های بسیاری از کودکان مانند بلوز شلوار زمستانی گرم کننده استفاده کرد.

بازار پخش پارچه دورس کجراه ملانژ

بازار پخش پارچه دورس کجراه ملانژ قیمت پارچه در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد، ابتدا باید برخی از این عوامل را ذکر کنیم:

  • کیفیت پارچه
  • نوع نخ استفاده شده در پارچه
  • خرید مستقیم از کارخانه
  • خرید از فروشنده های کوچک در سطح شهر

اگر می خواهید بهترین پارچه دورس نخی کجراه ملانژ را خریداری کنید، با کارشناسان ما در مرکز پخش پارچه دورس تماس بگیرید تا قیمت روز پارچه ها موجود در بازار را درک کنید. برای خرید بهتر می توانید تفاوت قیمت بین پارچه های خرده فروشی و عمده فروشی را نیز جویا شوید.

بسیاری از کارخانه های نساجی و توزیع کنندگان کلان پارچه از وب سایت های آنلاین برای فروش پارچه در سطح کشور استفاده می کنند. خرید پارچه ارزان و ارزان از این مرکز دارای مزایای زیر است:

  • مستقیم پارچه بخرید و دست واسطه ها را ببرید
  • حتما محصولات با کیفیت بالا و قیمت پایین را خریداری و دریافت می کنید
  • در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید
  • با رنگ ها و طرح های جدید خیلی زود آشنا خواهید شد
  • برای خرید پارچه با یک متخصص پارچه مشورت می کنید.

با این حال، لطفاً همیشه به یاد داشته باشید که پارچه های ارزان لزوماً به معنای خرید مستقیم نیستند و ممکن است بسیاری از فروشندگان پارچه بخواهند شما را در این زمینه فریب دهند. بنابراین ، مطمئن شوید که از نمایندگی معتبر آنلاین خرید می کنید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت