قیمت انواع پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا

قیمت انواع پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا

پارچه انواع های مختلفی دارد و یکی از بهترین پارچه های موجود که در بسیاری از البسه بکار می رود.پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا می باشد که به دلایل زیادی جز پارچه های پر کاربرد می باشد و در قیمت های مختلف در بازار عرضه می شود. وما قیمت های پارچه نخی ویسکوز خود را بسیار منصفانه برای مشتریان تعیین کرده ایم.

قیمت انواع پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا

ویژگی های مهم پارچه نخی ویسکوز

ویژگی های مهم پارچه نخی ویسکوز ویسکوز نخی نوعی پارچه است که بر اساس الیاف مصنوعی منشأ سلولزی تهیه می شود. خصوصیات فیزیکی و مکانیکی ویسکوز تا حد زیادی به شکل یک فیبر بستگی دارد. پارچه می تواند براق یا مات ، سبک یا سنگین ، دارای بافت یا صاف باشد. ویسکوز ۱۰۰٪ شبیه ابریشم است – نیمه شفاف و براق است. برای کاهش براقیت طبیعی ، از مواد شیمیایی خاص مات استفاده می شود.

پارچه مزایای زیادی دارد: نرم و خوب به لمس در زمستان گرم و در تابستان خنک قابل انعطاف پذیری آنتی استاتیک به راحتی قابل رنگ است فناوری رنگرزی حداکثر نفوذ رنگ به الیاف را فراهم می کند اگر به درستی رنگ شود ، در معرض آفتاب محو نمی شود سبکتر از پنبه رطوبت دو برابر پنبه را جذب می کند در هنگام خشک شدن بسیار بادوام است در حفظ گرمای بدن تبحر دارد نیازی به بازیافت ویژه ندارد. غیر آلرژی زا وبهداشتی می باشد.

همچنین ما برای اطلاع بیشتر شما درباره ویسکوز نحوه تولید این پارچه را گویا می شویم. ویسکوز از خمیر چوب درختانی تولید می شود که به سرعت رشد می کنند و از نو تولید می شوند تا تولید ویسکوز را پایدار بدانند.

گونه های مورد استفاده اوکالیپتوس ، راش ، کاج ، بامبو ، نیشکر و سویا است. مراحل تولید چیست؟ مجموعه خمیر چوب. سپس ماده تفاله چوب آلکالین در محلول شیمیایی دی سولفید کربن حل می شود تا گزانتات سلولزی بدست آید. گزانت سلولز در محلول آبی سود سوزآور (در دمای ۱۰-۱۲ درجه سانتیگراد) حل شده و یک محلول چرخشی – ویسکوز بدست می آید.

معمولاً ویسکوز مورد استفاده برای فیبرهای چرخشی حاوی ۹/۶/۵ درصد سلولز (به صورت گزانتات آن) ، ۵/۷ تا ۵/۷ درصد هیدروکسید سدیم و حدود ۵/۲ تا ۵ درصد گوگرد پیوندی است. بقیه آب و مقدار ناخالصی کمی است.خیس کردن رشته با مجبور کردن ویسکوز از طریق نخ ریسی به داخل حمام اسید برای بازسازی سلولز.و در آخراتمام و خشک کردن پارچه می باشد.

پخش مستقیم پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا

پخش مستقیم پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا ما به پخش پارچه ویسکوز به صورت مستقیم پرداخته ایم. تاکه مشتریان ما بتوانند پارچه های ویسکوز اعلا را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنند. و لباس ها و البسه زیبا را با این پارچه های زیبا تهیه کنند. پس اگر قصد خرید پارچه ویسکوز را دارید شروع به خرید کنید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت