قیمت انواع پارچه گردباف در کشور

قیمت انواع پارچه گردباف در کشور

پارچه ها به دلیل کاربرد فراوان در زندگی روزمره انسان ها نقش مهمی ایفا می کنند که از نظر قیمت ، نوع و جنس بافت یا یکدیگر متفاوتند و تنوع فراوانی دارد. یکی از این نوع ها پارچه گردباف می باشد.

قیمت انواع پارچه گردباف در کشور

روش های تولید پارچه گردباف

روش های تولید پارچه گردباف برای تولید پارچه های گردباف نیاز به داشتن ماشین آلات تولیدی گردباف هستیم که به صورت تخصصی تر به تولید از این نوع پارچه ها می پردازد.از این رو می توان به ماشین های گردباف یک سیلندر یا دو سیلندر مجهز به سوزن زبانه دار اشاره کرد.برای تهیه پارچه های گردباف به صورت انبوه لازم است چند نکته را در نظر بگیریم که به صورت مختصر به آن می پردازیم : 

  • توجه به عرض پارچه :  میان الگو و عرض پارچه باید تناسب ایجاد شود زیرا عرض های نامناسب در پارچه باعث پرتی بسیاری خواهد شد. 
  • لول شدگی : لول شدن پارچه های گردباف زحمت بسیاری را برای تولید کننده در زمان برش و دوخت در پی خواهد داشت. در  اکثر مواقع لول شدن این نوع پارچه مربوط به مرحله تکمیل و کامپکت آن می باشد. در پارچه های دارای مواد این مورد بسیار رایج است چون مجبورند برای این نوع پارچه ها از درجه حرارت کمتری در زمان کامپکت استفاده کنند. راهکار مناسب برای مواجه با این مشکل خرید مقداری کمی پارچه جهت آزمایش و نمونه گیری است. 
  • انتخاب درست نوع جنس و بافت پارچه گردباف : سه عامل نوع بافت،جنسیت و تکمیل پارچه گردباف بر خصوصیات تولیدی آن نقش مهمی زا ایفا می کند. با کمی شناخت بر روی این عوامل میتوان بهترین ها را متناسب با تولید تامین نمود. 

مرکز خرید پارچه گردباف

مرکز خرید پارچه گردباف افرادی که متقاضی برای خرید پارچه های گردباف به صورت جزیی و کلی هستند می توانند به مراکز اصلی خرید و فروش پارچه در سراسر کشور مراجعه کنند و  قیمت پارچه گردباف را پرس و جو کنند شرکت ها و مراکز پخش و توزیع کنندگان عمده و کلی این نوع پارچه ها را در سراسر کشور عرضه و به فروش می رسانند و نیاز اصلی فروشگاه های کوچک در سطح شهرها را تامین کرده و صاحبان این نوع فروشگاه ها از این مراکز به صورت کلی خریده و به شکل جزیی به مصرف کننده ارائه می دهند.

استقبال از این نوع پارچه ها به دلیل دوام خوب،قابلیت رنگ آمیزی،انعطاف بالا و مهمتر  از همه قیمت ارزان توسط اقشار مختلف جامعه قرار می گیرد. استان هایی که دارای کارخانه های نساجی هستند از مراکز اصلی تولید و پخش این نوع پارچه ها می باشند از جمله می توان به استان های : اصفهان ، تهران ، یزد ، مازندران ، قزوین و… اشاره کرد که با حجم بسیار بالا و انبوهی این محصولات را روانه بازار مصرف می کنند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت