قیمت به روز پارچه تریکو طرحدار

قیمت به روز پارچه تریکو طرحدار

برای تهیه لباسی با کیفیت و مرغوبیت بالا، باید مواد اولیه تولید را موادی کیفیت دار انتخاب کنیم تا در نهایت لباسی با کیفیت مطلوب بدست آوریم و از نظر اقتصادی مناسب باشد. برای تولید پوشاکی مانند تی شرت و لباس های اسپرت زنانه و مردانه مهمترین پارچه تریکو طرحدار و ساده است.

قیمت به روز پارچه تریکو طرحدار

معرفی ویژگی های پارچه تریکو طرحدار

معرفی ویژگی های پارچه تریکو طرحدار پارچه تریکو یک نوع از هزاران نوع منسوجات است. در روش تولید این نوع پارچه از تار و پود خبری نیست این پارچه به دو صورت ته باز و بسته دیده می شود اما در حال حاضر به خاطر وجود دستگاه های پیشرفته پارچه ها ته بسته هستند.

پارچه تریکو با دستگاه گردباف تولید می شود. نخ های متنوعی در تولید دستگاه تریکو به کار می رود، نخ ویسکوز، نخ پنبه، نخ پلی استر، نخ ملانژ، نخ اسپان، نخ لاکرا، نخ فلامنت و غیره در بافت پارچه تریکو به کار می رود که هر کدام دارای کیفیت های متفاوتی هستند و کیفیت این نوع نخ ها به کشور تولید کننده بستگی دارد.

این نخها در کشورهای هند، ایران، ازبکستان و چین تولید می شوند. پارچه تریکو انواع زیادی دارد اگر بخواهیم نام آنها را ببریم غیر ممکن است اما ما چند نمونه پرمصرف را ذکر می کنیم. پارچه تریکو پنبه ای، که از ترکیب نخ پنبه با نخ های دیگر است اما درصد بیشتر آن نخ پنبه است و بصورت پارچه یک رو و دو رو و نوع های دیگر موجود است و جز پارچه های ضخیم محسوب می شود و مناسب فصل زمستان است.

پارچه تریکو ویسکوز که از ترکیب نخ های متنوع تولید می شود و پارچه تریکو پلی استر و جودن در فصل تابستان به دلیل نازک بودن بسیار مناسب است، پارچه تریکو اسپان و ملانژ و لاکرا میتوان اشاره کرد. پارچه تریکو دارای حالت کش سانی است و جز الیاف طبیعی محسوب می شود و از مقاومت و دوام بالای برخوردار است و از لحاظ قیمت مناسب و به صرفه است.

شرکت پخش پارچه تریکو طرحدار

شرکت پخش پارچه تریکو طرحدار ما با انواع تریکو آشنا شدیم و تریکو طرحدار توسط کارشناسان و طراحان متخصص این رشته انجام می شوند که چاپ روی پارچه تخصص آنها می باشد کارخانه های چاپ پارچه از با قدمت ترین کارخانه ها هستند نوع چاپ با بروزترین امکانات و بیشترین طرحها انجام می شود و سپس پارچه های با طرح های مختلف و متنوع در اختیار شرکت های پخش پارچه تریکو طرحدار تحویل داده می شود این شرکتها پارچه ها را به درخواست کننده ها که تولیدکنندگان پوشاک و فروشگاه های پارچه فروشی هستند و به صورت حضوری و غیر حضوری درخواست داده اند تحویل می دهند.

قیمت پارچه تریکو طرحدار به عواملی چون مقدار متراژ یعنی اینکه به صورت متری یا عمده خریداری شود و کیفیت نوع نخ و طرح چاپ بستگی دارد.

لینک کوتاه:

2 فکر در مورد “ قیمت به روز پارچه تریکو طرحدار

  1. ناشناس گفت:

    سلام من میخوام تولیدی بزنم قبلا هم کار کردم ولی مغازه داشتم و کار میزدم ولی الان میخوام تولیدی بزنم و نمیدونم پارچه از کج

  2. رضایی گفت:

    سلام من برای تولیدی لباس زنانه پارچه میخوام میتونید از چند طرح مقداری برام ارسال کنید من نمونه بزنم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت