قیمت خرید پارچه تریکو نخی لاکرا

قیمت خرید پارچه تریکو نخی لاکرا

ایران از دیرباز در تولید انواع پارچه به علاوه پارچه تریکو فعال بوده و خرید پارچه تریکو با روش های متفاوت صورت می گیرد که هر کدام دارای قیمت های متفاوت می باشد یکی از روش های خرید این نوع پارچه به صورت آنلاین است که باعث کاهش قیمت شده و قیمت را مرقوم به صرفه می کند. یکی از پارچه ها که دارای  الیاف نرم و لطیف می باشد پارچه نخی لاکرا می باشد که خرید پارچه تریکو با روش های مختلف صورت می گیرد که یکی از روش ها به صورت اینترنتی و آنلاین می باشد‌ که این روش خرید دارای ویژگی های زیادی می باشد.

قیمت خرید پارچه تریکو نخی لاکرا

همه چیز درباره پارچه های نخی

همه چیز درباره پارچه های نخی

پارچه نخی یکی از پارچه های پر طرفدار می باشد که به دلیل ترکیب رنگی و مدل های مختلفی که دارد به این اسم نامیده شده است پارچه نخی دارای ویژگی ها و انواع مدل های مختلف می باشد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و هر کدام از مدل ها کارکرد های متفاوتی دارند. پارچه نخی  ماننده همه نخ های دیگر می توان به صورت های گوناگون و مختلف بافت تا پارچه ای با ضخامت، مدل ها و طرح های متنوعی بدست آورد‌. پارچه نخی دارای انواع مدل ها، طرح ها و رنگ ها می باشد که مصارف گوناگونی نیز دارد.

یکی از استفاده های پارچه نخی در صنعت نساجی ست که استفاده‌هایی مانند پارچه‌های نخی ، جوراب، لباس زیر، لباس کودک، حوله‌ها، پارچه‌های مخملی، کالای خواب و … نخ مورد استفاده در قلاب‌بافی و بافندگی نیز اغلب از جنس نخ است.

یکی از راه هایی که می توان جنس این نوع پارچه را تشخیص داد براق بودن پارچه نخی است. غیر از ویژگی مرسریزه بودن، پارچه نخی دارای ویژگی مات بودن هستند.

از مزایا و ویزگی های پارچه نخی می توان به اینکه با پوست سازگار هستند، به دلیل این که این نوع پارچه جریان هوا را از خود عبور می دهد نسبت به سایر الیافی که انسان استفاده می کند کمتر باعث ایجاد تعرق می شود، گوله نمی شود، اگر فرد در هنگام پوشیدن لباس نخی عرق کند، این لباس خیلی دیرتر نسبت به لباس های دیگر، بوی بد بدن را به خود جذب می کند، حساسیت ایجاد نمی کنند، خنک بودن، مقاومت و عمر بالایی دارند، شستشو و لکه گیری آسان نیز یکی از مزایای پارچه نخی است، یکی دیگر از مزایا، لطافت آن است، اشاره کرد. 

مرکز پخش انواع پارچه ویسکوز نخی لاکرا

مرکز پخش انواع پارچه ویسکوز نخی لاکرا

امروزه پارچه نخی ویسکوز دارای انواع مختلفی می باشد و در طرح ها، رنگ ها و مدل های متنوعی وارد بازار می شود مرکز پخش این نوع پارچه از  روش های گوناگونی برای پخش استفاده می کند  که یکی از روش های پخش پارچه تریکو به صورت آنلاین و اینترنتی می باشد که بسیار آسان بوده و وقت شما را هدر نمی دهد و علاوه بر آسانی و عدم اتلاف وقت شما باعث کاهش قیمت نیز می شود که بسیار به صرفه و مناسب است پخش پارچه نخی به سراسر کشور به صورت  اینترنتی و آنلاین امکان پذیر می باشد

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت