قیمت روز پارچه اسپان لاکرا

قیمت روز پارچه اسپان لاکرا

با پیشرفت صنایع نساجی، برخی منسوجات مصنوعی طراحی و تولید شدند که کاربرد فراوان و نقش به سزایی در تامین البسه های مورد نیاز بازار دارند. پارچه اسپان لاکرا یکی از این موارد می باشد. این پارچه مقاوم، حالت کشسانی بسیار زیادی دارد به نحوی که تقریبا به پنج برابر، حالت عادی خود می رسد. ویژگی ها، کاربردها و همچنین قیمت روز اسپان لاکرا در ادامه تشریح شده است. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. 

قیمت روز پارچه اسپان لاکرا

از پارچه اسپان لاکرا چه استفاده ای می شود

از پارچه اسپان لاکرا چه استفاده ای می شودبرای شناخت ودرک بهتر از پارچه اسپان لاکرا، بهتر است با این سوال آغاز کنیم که پارچه مورد بحث چه کاربردهایی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت نخ لاکرا که با نام تجاری اسپاندکس، شناخته می شود، همانند سایر نخ ها در فرآیند تولید و طراحی، به پارچه افزوده شده و نهایتا پارچه ای الاستیک و کشسان را تولید می کند که همان پارچه اسپان لاکرا می باشد. از این پارچه برای موارد زیر استفاده می شود:

  • از آنجایی که نخ های ویسکوز، ضعیف هستند و استفاده از آن به تنهایی، پارچه ای کم دوام را تولید می کند، لازم این لاکرا با آن ترکیب گردد تا هم استحکام آن را افزایش دهند و هم خاصیت الاستیک و کشسانی را بالا ببرد. به همین خاطر لباسی که با پارچه لاکرا، دوخته می شود, هنگام استفاده و حتی شست و شو، هیچ گونه تغییر سایز ندارند و فرم اولیه خود را حفظ می کنند. 
  • یکی دیگر از موارد کاربرد و طراحی پارچه اسپان لاکرا، تولید پوشاکی با قابلیت انعطاف بالا از جمله جوراب و دستکش می باشد. به عنوان مثال دستکش هایی که برای افراد مختلف با سایزهای متفاوت، مناسب است از همین پارچه ساخته شده است. 
  • برای تهیه انواع لباسهای ورزشی از آن استفاده می شود. لباس های ایروبیک، کشتی، کاراته و… که اجازه هرگونه فعالیت آزاد را به ورزشکاران می دهد همگی از این منسوجات مصنوعی، تولید می شوند. 
  • در طراحی مد نیز لباس های چسب و جذاب ایجاد می کند. همچنین، لباس های زیر هم از جنس همین پارچه هستند. 

عرضه کنندگان پارچه اسپان لاکرا

عرضه کنندگان پارچه اسپان لاکراعرضه کنندگان پارچه اسپان لاکرا، طیف متنوعی از این پارچه مقاوم را در اختیار متقاضیان قرار می دهند. این سایت نیز به عنوان فروشگاه آنلاین آنها، عرضه مستقیم و بدون واسطه  این محصول را با مناسب ترین قیمت انجام می دهد. حذف واسطه های فروش به عنوان مهمترین دستاورد این شیوه، سبب شده است که قیمتها به ثبات برسند و از افزایش آن ها جلوگیری می شود. 

از طرفی در فروش عمده این پارچه، تخفیفات متعددی برای خریداران در نظر گرفته شده که به موجب آن قیمت ها کاهش قابل توجهی خواهند داشت. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت