قیمت روز پارچه فلامنت لاکرا طرح دار

قیمت روز پارچه فلامنت لاکرا طرح دار

پارچه فلامنت لاکرا دارای انواع مختلفی است و در صنایع نساجی و تولید پوشاک برای دوخت انواع لباس های زنانه و مردانه مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت گذاری پارچه فلامنت بر اساس الیاف به کار رفته در آن و برند های تولیدی متفاوت است و به صورت طاقه ای به بازار ارائه می گردد. شما می توانید قیمت روز پارچه فلامنت لاکرا طرح دار را از طریق سایت های فروشگاهی ما استعلام نمایید و یا با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید.

قیمت روز پارچه فلامنت لاکرا طرح دار

چه لباس هایی از پارچه فلامنت تولید می شوند؟

چه لباس هایی از پارچه فلامنت تولید می شوند؟

امروزه پارچه فلامنت علاوه بر صنایع نساجی در انواع صنایع دیگر مانند بهداشتی، درمانی و ورزشی بسیار کاربرد دارد و برای موارد مختلفی استفاده می شود. آیا می دانید که چه لباس هایی از پارچه فلامنت تولید می شوند؟ با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.
از آن جایی که پارچه های فلامنت از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی حاصل می شوند می توان آنها را از نظر کاربرد به چند دسته تقسیم نمود:
مجلسی یا لباسی: فلامنت مجلسی از ترکیب الیاف مصنوعی با الیافی همانند پنبه ویسکوز به دست می آید و ترکیب آن با پنبه بافت نرمی را ایجاد می کند که می توان از آن برای دوخت انواع لباس استفاده نمود.
ورزشی: استفاده از پارچه فلامنت برای دوخت لباس ورزشی به دلیل خاصیت کشسانی و دوام و استحکام بالایی که دارد، بسیار مرسوم است که خود به فلامنت ساده، سوزنی، لوتو و … تقسیم می شود.
پرده: از این نوع پارچه ها می توان انواع پارچه های پرده ای را در رنگ های متنوع تولید نمود.
درمانی یا بیمارستانی: می توان گفت که بیشترین استفاده پارچه های فلامنت در زمینه درمانی است و در تولید انواع لباس های بیمارستانی مانند لباس پرسنل، پرستار، پزشک، جراح و یا انواع ملحفه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

عمده فروش پارچه فلامنت پنبه ای لاکرا

عمده فروش پارچه فلامنت پنبه ای لاکرا

عمده فروش پارچه فلامنت پنبه ای لاکرا جهت معرفی محصولات خود و تسهیل روند خرید و فروش و دسترسی تمامی مشتریان و خریداران از سراسر کشور، انواع این پارچه ها را در فروشگاه اینترنتی به نمایش گذاشته است و تمامی مشخصات و رنگ بندی ها و لیست قیمت را در زیر هر محصول درج نموده است و شما به راحتی می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.
تمامی این محصولات به دلیل حذف واسطه های فروش، با مناسب ترین قیمت و کمترین سود عرضه می شوند و شما با خرید عمده و سرمایه گذاری بر روی آن، می توانید کسب سود کنید و خریدی مقرون به صرفه و مطمئن را با ما تجربه نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید سوالات خود را با تیم پشتیبانی مطرح نمایید.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ قیمت روز پارچه فلامنت لاکرا طرح دار

  1. ناشناس گفت:

    قیمت متری چنداست ایاکشسانی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت