قیمت روز پارچه ویسکوز کشی تیپ لاکرا

قیمت روز پارچه ویسکوز کشی تیپ لاکرا

پارچه ویسکوز لاکرا از جمله پارچه های می باشد که در تولید انواع پوشاک مردانه و زنانه مورد استفاده قرار گرفته است. بنابراین این پارچه ها دارای تنوع رنگی بالایی می باشند و در ساخت آنها از پیشرفته ترین تجهیزات گردباف استفاده گردیده است. به همین جهت این پارچه ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و دارای قیمت های متنوعی می باشند. بنابراین قیمت روز پارچه ویسکوز کشی تیپ لاکرا با توجه به نرخ ارز و میزان مرغوبیت الیاف تولیدی آن تعیین خواهد شد. 

قیمت روز پارچه ویسکوز کشی تیپ لاکرا

آنچه از پارچه ویسکوز نمی دانید

آنچه از پارچه ویسکوز نمی دانید پارچه ویسکوز از جمله پارچه های می باشد که بیشترین مواد به کار گرفته شده در آنها پایه طبیعی و گیاهی دارد و به همین دلیل دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و به نوعی می توان گفت این پارچه ها به صورت نیمه مصنوعی تولید می گردند.

بنابراین استفاده از انواع پارچه ویسکوز در تولید انواع لباس های زنانه، مردانه و … بسیار زیاد است و روز به روز نیز استفاده از آنها گسترده تر خواهد شد.

بنابراین می توان به طور کلی ویژگی ها و خصوصیات پارچه های ویسکوز را این طور بیان کرد:

  1. پارچه های ویسکوز معمولا دارای جذب رطوبت بالایی هستند به طوری که میزان جذب رطوبت آن را در برخی از انواع ان ۵۰ درصد بیشتر از پارچه های پنبه ای برآورد می نمایند.
  2. پارچه ویکسوز دارای قابلیت های مختلف از جمله قابلیت ارتجاعی می باشند و به همین جهت قابلیت کشسانی آن کمتر است و به همین دلیل خیلی سریع چروک می شود. 
  3. پارچه ویسکوز همچنین نسبت به سایر پارچه ها از جمله پارچه های پنبه دارای درخشاندگی و براقیت بسیار زیادی خواهد بود و بهتر است برای حفظ ارن براقیت ان را با آب ولرم یا سرد شستشو دارد.
  4. این پارچه ها همچنین از قابلیت تنفس بسیار زیادی برخوردار اند و جزء پارچه های خنک محسوب می گردند و به عنوان هادی گرما شناخته می شوند. 

خرید عمده پارچه ویسکوز فلامنت لاکرا از کارخانه

خرید عمده پارچه ویسکوز فلامنت لاکرا از کارخانه پارچه ویسکوز فلامنت لاکرا با توجه به ویژگی های مختلفی که دارند بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند که از جمله ویژگی های بارز آنها می توان به حالت کششی و نرمی زیاد آن اشاره کرد. 

بنابراین می توان برخی از موارد استفاده از این لباس ها را در تولید لباس های بیمارستانی، انواع پوشاک زنانه، لباس های مردانه، بچه گانه، انواع لباس های ورزشی و … نام برد. 

به همین دلیل خرید پارچه ویسکوز فلامنت لاکرا از کارخانه در حجم بالایی به صورت های مختلفی انجام می گیرد و از جمله روش های توزیع آن  به صورت حضوری و اینترنتی می باشد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت