قیمت عمده پارچه اسپرت ملانژ مبلی

قیمت عمده پارچه اسپرت ملانژ مبلی

پارچه ها در انواع مختلفی به وجود آمده اند و هر روزه به تعداد تنوع این وسیله کاربردی افزوده می شود. در کنار خود پارچه، ابزارهایی که به وسیله آن ساخته و یا تزئین می شوند نیز همین روال را در پیش گرفته اند و با تغیر پارچه ها، به ابزاری با ظاهر متفاوت بدل می شوند. مبل که از همین دسته وسایل است، با پارچه خود تعریف می شود. پارچه اسپرت ملانژ از آن گروه پارچه ها هستند که در مدل مبل های مدرن و امروزی که بیشتر در قالب اسپرت و غیر رسمی هستند به کار برده می شود. اطلاع از قیمت به روز عمده این پارچه زیبا و پرطرفدار، برای اهالی فن بسیار مهم است و می تواند در کاهش هزینه ها و ارتقا کیفیت کار بسیار نقش مهمی ایفا کند.

قیمت عمده پارچه اسپرت ملانژ مبلی

نحوه شستشو پارچه مبلی ملانژ

نحوه شستشو پارچه مبلی ملانژ با توجه به اینکه مبل ها در زندگی روزمره ما نقش پر رنگی ایفا می کنند، بنابراین باید در نگهداری آن ها تمام سعی خود را داشته تا اولا از آلودگی به دور بمانند، دوما بعد از آلودگی به بهترین شیوه پاکسازی صورت بگیرد.

پارچه مبلی ملانژ که در بیشتر موارد از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی و یا گاهی تمام نخ پلی استر بافته می شود، دارای ترکیب رنگ دوگانه ای است که مناسب مبل های غیر استیل بوده و مسلما استفاده از آن ها بیشتر می باشد.

برای تمیز کردن این پارچه زیبا و راحتی، خوب است که ابتدا از جارو برقی استفاده کرده و خرده آشغال ها و خاک را از آن گرفت.
به خوبی لا به لای درزها و کوسن ها را جارو کشیده و سپس از شوینده های مخصوص استفاده کرد.

البته که بسته به نوع ملانژ ممکن است دستور العمل شست و شوی مبل های برند، درج شده باشد و حتما باید به آن عمل کرد.
در غیر این صورت، بهتر است در گوشه ای از مبل، ابتدا مقداری از شوینده را تست کنید و بعد از اطمینان ایمنی آن برای پارچه، به کار خود ادامه دهید.

با وجود بافت دار بودن این پارچه باید احتیاط کرد و آن را با فشار زیاد و در حالت کشیدگی زیاد پاکسازی نکرد.

فروشگاه مرکزی پارچه ملانژ اسپرت ایرانی

فروشگاه مرکزی پارچه ملانژ اسپرت ایرانی پارچه مبلی ملانژ، در سراسر دنیا طرفدار دارد و مختص به سلیقه ای خاص نیست؛ بلکه می تواند علاوه بر مبل، در موارد دیگری مانند روتختی، پرده، روی میز و تشک های مجزای صندلی و… نیز به مصرف برسد.
بنابراین این پارچه در بسیاری از کشورها ساخته می شود که تبادل و تجارت آن را نیز باعث شده است.

پارچه ملانژ ایرانی هم، از انواع مختلف با طرح ها و رنگ های مختلفی برخوردار است؛ البته که بیشتر این پارچه در واریته رنگ خاکستری دیده می شود.
این فروشگاه پارچه اسپرت ملانژ، همین تنوع را دارا بوده و می توان بسته به رنگ و طرح فضا، به خرید پارچه مورد علاقه خود اقدام کرد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت