قیمت عمده پارچه تریکو ملانژ دورو

قیمت عمده پارچه تریکو ملانژ دورو

امروزه پارچه های متنوعی با رنگ ها، طرح ها و جنس های متفاوت در بازار فروش موجود می‌باشد که هرکدام کاربرد خاص خود را دارد. یکی از انواع این پارچه ها، پارچه ملانژ دورو است. این محصول در بیشتر شهر ها با قیمتی مناسب و به دو صورت عمده و جزئی به فروش می‌رسد. برای اطلاع از قیمت عمده این نوع پارچه تریکو ملانژ می‌توانید به این سایت مراجعه کرده و از قیمت عمده  آن ها مطلع شوید. 

قیمت عمده پارچه تریکو ملانژ دورو

کاربرد پارچه ملانژ دورو

کاربرد پارچه ملانژ دورو پارچه ملانژ یکی از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین پارچه های تولید شده می‌باشد که به دلیل همین کاربرد ها سالانه میزان تقاضا برای خرید این محصول بیشتر می‌شود. کارخانه های تولید کننده این پارچه ها نیز در تلاش هستند با کیفیت ترین محصولات را تولید کرده و به بازار فروش عرضه نمایند تا بتوانند نظر مشتریان را بیش از پیش به سوی محصولات تولیدی خود جلب نمایند. از کاربرد های این نوع پارچه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. در حقیقت خود این محصول انواع مختلفی دارد که از نخ های متفاوتی در آن ها بکار برده می شود. 

استفاده از این پارچه ها به نوع الیاف، بافت و نخ های بکار رفته شده در آن ها بستگی دارد. ملانژ دو رو نسبتا ضخیم می‌باشد. یکی از این موارد استفاده از ملانژ دو رو در دوخت لباس های ورزشی و سیوشرت ها می‌باشد. کاربرد دیگر این محصول برای دوخت انواع مانتو ها و زیر سارافون ها، تیشرت ها و شلوار ها و بلوز های مختلف می‌باشد. از این پارچه ها برای دوخت شلوار های راحتی و اسلش ها نیز استفاده فراوانی می‌شود. این محصول همچنین برای تولید انواع یقه اسکی های مردانه و زنانه کاربرد دارد. برای تولید لباس های بچگانه نیز از این پارچه زیاد بهره می‌برند زیرا هم حساسیت ایجاد نمی‌کند و هم بسیار نرم و لطیف می‌باشد. 

خرید مستقیم پارچه ملانژ گلکسی از کارخانه

خرید مستقیم پارچه ملانژ گلکسی از کارخانه برای خرید پارچه ملانژ گلکسی می‌توان به چندین روش اقدام کرد. برای خرید مستقیم این نوع پارچه ها از کارخانه می‌توان به صورت اینترنتی و از طریق سایت های معتبر اقدام نمایید. تولید کنندگان برای معرفی و فروش محصولات خود سایت هایی را طراحی کرده اند که خریداران می‌توانند با مراجعه به آن ها پارچه مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.

در این سایت اطلاعات جامعی در رابطه با انواع پارچه های ملانژ، نحوه تولید و جنس الیاف به کار برده شده در آن ها، میزان کیفیت، قیمت و نحوه فروش آن ها نوشته شده است که خریداران را برای خرید پارچه ای مناسب راهنمایی می‌کند. خرید مستقیم با این روش از کارخانه ها بسیار با صرفه تر می‌باشد و قیمت محصول را پایین تر می آورد. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت