قیمت عمده پارچه تریکو کشی لاکرا

قیمت عمده پارچه تریکو کشی لاکرا

پارچه ها جز پر کاربردترین منسوجات هستند که از الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته شده و در صنعت پوشاک بیشترین استفاده را دارند. پارچه لاکرا کشی جز بهترین ها بوده که از ترکیب نخ اسپان به همراه لاکرا تولید می شود و قابلیت کشسانی بالایی دارد. این محصول در طرح و رنگ و مدل های مختلف به بازار عرضه می شود و قیمت پارچه لاکرا پنبه به صورت عمده و طاقه ای بسیار مناسب و مقرون بصرفه است و باعث جذب مشتری می شود. 

قیمت عمده پارچه تریکو کشی لاکرا

از پارچه های لاکرا دار بیشتر بدانید

از پارچه های لاکرا دار بیشتر بدانید لاکرادار نوعی پارچه نخ پنبه است که بسیار نرم و لطیف می باشد و انعطاف پذیری بالایی هم دارد. پارچه های که در تاروپود آن نخ لاکرا استفاده می شود امروزه بیشترین استفاده را دارند. تریکو و ویسکوز از جمله پارچه هایی هستند که میزان نخ لاکرا در آنها بالا بوده و به همین دلیل بسیار خوش دوخت هستند و تن خور زیبایی هم دارند. 

تنوع رنگی در آنها زیاد بوده و سطح روی آن دارای بافت هایی ریز و زیبا بوده که در زمان دوخت جلوه بیشتری هم دارند.‌ وزن آن سبک است. این پارچه ضد حساسیت می باشد و در زمان استفاده پوست را اذیت نمی کند. رنگ آنها ثابت است و در زمان شست و شو دچار تغییر رنگ نمی شوند.‌

از این نمونه ها بیشتر برای دوخت لباس کودکان استفاده می کنند چون نرمی و لطافت خاصی دارد و نخ کش نمی شود. کشی بودن مهمترین مزیت استفاده از این پارچه است. 

تولیدی پارچه نخ پنبه کشی تیپ لاکرا

تولیدی پارچه نخ پنبه کشی تیپ لاکرا این تولیدی پارچه لاکرا را با نخ پنبه ای و کشی تولید می کند تا قابلیت های بیشتری داشته باشد. منسوجات ایرانی از آن جهت در دیگر کشورها مورد استفاده قرار می گیرند که ساخت و تولید داخلی کشور هستند. این نوع دارای قیمت و کیفیت غیر قابل قیاس با محصولات دیگر کشورها است و همچنین با کیفیتی برابر یا حتی در مواردی بهتر و مرغوب تر از نمونه های خارجی وارد بازار فروش می شود.

این شرکت توانسته با بالابردن سطح کیفی این منسوجات و تنوع سازی سبد محصولات خود به خوبی رضایت مصرف کنندگان را جلب کرده و بازار فروش را در دست بگیرد. تولیدکندگان زیادی در کشور وجود دارند که در زمینه تولید، بسته بندی و فروش فعالیت گسترده ای دارند و با تولید انبوه علاوه بر تامین نیاز داخلی محصول را با بسته بندی جدید و مجزا برای صادرات به کشورهای دیگر مهیا می کنند.

کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات تولید شده رقابت را برای خرید تشدید کرده و سودآوری زیادی داد. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت