قیمت عمده پارچه لاکرا طرح دار

قیمت عمده پارچه لاکرا طرح دار

آیا به دنبال مرکز فروش پارچه لاکرا می گردید که این محصول را به قیمت عمده پارچه لاکرا طرح دار به شما عرضه کند؟ آیا به دنبال دفتر فروش کارخانه تولید کننده انواع پارچه های گردبافت می گردید، تا قیمت استثنایی این منسوج را به دست آورید؟

همانطور که میدانید پارچه لاکرا انواع مختلفی دارد. پارچه لاکرا طرح دار نوعی از آن است. قیمت پارچه لاکرا طرح دار بسته به عوامل مختلفی است. برخی از مراکز فروش این نوع پارچه آن را به صورت عمده در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. همانطور که می دانید عمده خریدن یک محصول باعث می شود که آن را به قیمت تولیدی و قیمت واقعی اش خریداری کنید و این صرفه جویی در هزینه محسوب می شود.

معرفی پارچه لاکرا طرح دار

معرفی پارچه لاکرا طرح دار

لاکرا نوعی پارچه است که با الیاف طبیعی و مصنوعی بافته می شود. این نوع پارچه از لحاظ کشسانی بسیار خوب است و کشش دارد و همچنین مقاومت بسیار زیادی دارد. به گونه ای که برخی اوقات این پارچه را با نام کش یاد می کنند. جالب است بدانید پارچه لاکرا تا ۵ برابر حالت عادی خود کش می آید و هیچ نوع آسیبی به پارچه وارد نمی کند و همچنین دوباره به حالت اولیه خود باز می گردد. این نوع پارچه در هنگام شست و شو با آب داغ نیز هیچ آسیبی به آن نمی رسد و مقاوم هست و این نکات باعث شده است تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

مشخصات پارچه اسپان لمینت شده

مشخصات پارچه اسپان لمینت شده

پارچه اسپان لمینت شده که به پارچه ضد آب نیز معروف است از اتصال پارچه اسپان به فیلم پلی اتیلنی تهیه و ساخته می شود. لمینت دارای یک لایه ضد رطوبت است که برای انتقال ندادن رطوبت به پارچه از آن استفاده می کنند. این به این معناست که پارچه لمینت شده قابلیت نفوذ ناپذیری در مقابل رطوبت را داراست، اما قابلیت ضد آب بودن را ندارد.
قابل ذکر است که پارچه اسپان باند پارچه ای است که بافته نشده و از جمله پارچه های یک بار مصرف محسوب می شود. پارچه اسپان لمینت شده از نخ نیست و جنس آن از پلی پروپیلن است. طرز ساخت این پارچه مانند نمد که با روش های مالش حرارت و فشار درست می شود، است، اما به روش های صنعتی انجام می شود.

پارچه لاکرا چه کاربردی دارد

پارچه لاکرا چه کاربردی دارد

پارچه لاکرا در انواع مختلف و طیف گسترده ای کاربرد دارد. لاکرا در انواع لباس هایی که چسب بدن هستند، محبوبیت زیادی دارد. از این نوع پارچه به دلیل اینکه قابلیت کشسانی بسیار زیادی دارد، در ساخت بند شلوار های ورزشی، انواع لباس های راحتی، لباس های زیر و… کاربرد دارد. همچنین از این نوع پارچه در تولید و ساخت جوراب نیز استفاده می شود. از این نوع پارچه همچنین در یکی از کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید بعضی اوقات برخی بازیگران لباس هایی به تن می کنند که کاملاً چسبیده به بدن آنها است و تمام حرکتشان را ثبت و ضبط می کند؛ بنابراین وقتی بازیگر جلوی پرده سبز قرار می گیرد، این لباس اجازه را به سازندگان فیلم می دهد که مشخصات سه بعدی را به راحتی به وجود آورند.

عرضه کنندگان بی واسطه پارچه لاکرا طرح دار

عرضه کنندگان بی واسطه پارچه لاکرا طرح دار

پارچه لاکرا طرح دار را میتوان هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین خریداری کرد. از مهم ترین ویژگی ها و مزیت های این نوع پارچه این است که می توان آن را بدون واسطه از تولیدی مخصوص یا مراکز فروش آن خریداری کرد. اینگونه خرید پارچه لاکرا طرح دار با قیمت واقعی و ارزان صورت می گیرد.

پارچه اسپان لاکرا

پارچه اسپان لاکرا

پارچه اسپان لاکرا مصرف بسیار بالایی در بین مردم دارد. از مهم ترین مصارف آن دوخت لباس ورزشکاری یا ورزشی است، زیرا این نوع پارچه به دلیل اینکه خاصیت کشسانی دارد، برای ورزشکاران بسیار مناسب است.
این پارچه به دلیل اینکه بسیار نرم و مقاوم است، در دوخت لباس سالمندان نیز از آن استفاده میشود، زیرا سالمندان دارای پوست بسیار حساسی هستند و این پارچه برای آنان بسیار مناسب است. همینطور برای ملافه آنان نیز کاربرد دارد.
پارچه اسپان لاکرا به دلیل اینکه قیمت مناسبی نسبت به سایر پارچه ها دارد، دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم است. از پارچه اسپان لاکرا در تولید انواع جوراب ها و کمربند ها استفاده میشود.

پارچه تیشرت لاکرا

پارچه تیشرت لاکرا

تیشرت از جمله لباس های پر مصرف در بین مردم است. جنس پارچه تیشرت بسیار مهم است و باید خنک و نرم باشد و دام بالایی داشته باشد و از خاصیت کشسانی بالایی برخوردار باشد. در تولید تیشرت از پارچه های مختلفی استفاده میشود، اما پرکاربرد ترین آنها استفاده از پارچه لاکرا در تولید تیشرت است. این نوع پارچه نرم و لطیف بوده و دوام بالایی دارد و همچنین از خاصیت کشسانی زیادی برخوردار است.

پارچه لاکرا کشی

پارچه لاکرا کشی طرح دار

پارچه لاکرا کشی برای دوخت بسیاری از لباس های زنانه مناسب است. وجود الیاف طبیعی در این نوع پارچه باعث شده است که نرم و لطیف باشد و همچنین برای کسانی که حساسیت پوستی دارند، بسیار مناسب است و حساسیتی ایجاد نمیکند. این نوع پارچه همچنین به عنوان یک نوع عایق حرارتی محسوب میشود و از تماس هوای سرد و گرم به بدن شما جلوگیری میکند. این عوامل نیز از مهم ترین نکاتی است که باعث محبوبیت این نوع پارچه شده است.

پارچه لاکرا برای مایو

پارچه لاکرا طرح دار برای مایو

این نوع پارچه بسیار مناسب مسابقات شنا است. پارچه لاکرا با سایر پارچه ها مخلوط می شود و در مقابل کلر موجود در آب استخر مقاومت بالایی دارد. همچنین داخل آب رنگ پس نمی دهد و با قدرت کشسانی خود بسیار مناسب مایو است. مایو هایی که با پارچه لاکرا برای بانوان تولید می شوند، شامل یک تیکه، دوتیکه، سه تیکه، چهار تیکه و اسلامی است
مایو های ساخته شده با پارچه لاکرا نیز شلوارکی و ساده است و به دلیل کشسانی بودن این پارچه از آن استفاده می کنند. درست است که مایو یک لباس همیشگی نیست و ما به طور دائم از آن استفاده نمی کنیم، اما برای افرادی که علاقمند به شنا هستند، مایو بسیار مهم است و از اهمیت بالایی برخوردار است.
از این رو مایویی را انتخاب می کنند که دارای مقاومت و راحتی زیادی باشد و بهترین پیشنهاد برای علاقمندان به شنا، خرید مایو با پارچه لاکرا است، زیرا تمام نکات مهم خرید مایو از جمله: طرح، جنس، ماندگاری، راحتی، کشسانی و… را داراست و بهترین گزینه برای خرید است.

لینک کوتاه:

2 فکر در مورد “ قیمت عمده پارچه لاکرا طرح دار

  1. نیکخواه گفت:

    لاکرا نوعی پارچه است که با الیاف طبیعی و مصنوعی بافته می شود. این نوع پارچه از لحاظ کشسانی بسیار خوب است و کشش دارد و همچنین مقاومت بسیار زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت