قیمت عمده پارچه ملانژ دورو رنگی

قیمت عمده پارچه ملانژ دورو رنگی

پارچه ی ملانژ یکی از پارچه های پرمصرف در تهیه ی پوشاک و انواع منسوجات می باشد. این پارچه از دو نوع الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شود. هر چه کیفیت جنس و ظاهر پارچه بهتر و بالاتر باشد نشان دهنده ی این می باشد ک الیاف طبیعی بیشتری در آن به کار رفته است. پارچه ملانژ در انواع مختلفی وجود دارد. قیمت عمده پارچه ملانژ دورو رنگی با توجه به کیفیت بالایی که دارد، مناسب و مقرون به صرفه می باشد و افراد مختلف توان خرید آن را به راحتی خواهند داشت. 

قیمت عمده پارچه ملانژ دورو رنگی

مزایای انواع پارچه ملانژ

مزایای انواع پارچه ملانژ از انواع پارچه های ملانژ در تهیه ی پوشاک متنوعی همچون لباس های خانگی و راحتی، پوشاک ورزشی، گرمکن، شلوار و سوییشرت استفاده می شود. پارچه ی ملانژ تنوع بسیار زیادی از نظر جنس دارد که از آن موارد می توان به پارچه ی ملانژ کج راه، اسپان ملانژ، ویسکوز ملانژ و … در انواع طرح های فانریپ، دورو، دورس و یکرو اشاره کرد.

انواع پارچه ملانژ تولید شده از درصد بالایی از الیاف طبیعی وجود دارند که کیفیت و مقاومت آنها را افزایش می دهد. این پارچه ها ضد حساسیت بوده و به دلیل وجود مقدار زیادی از الیاف پنبه در بافتشان، بسیار نرم و لطیف می باشند.

این نوع پارچه در برابر شست و شو مقاومت بالایی دارد و کیفیت ظاهری و رنگ خود را از دست نمی دهد. به همین دلیل در تولید پوشاک بسیار به کار می رود و همواره از طرفداران بی شماری برخوردار است. تهیه ی انواع پارچه ی ملانژ با مرغوبیت بالا بسیار آسان می باشد. 

سایت خرید پارچه ملانژ دورو پنبه

سایت خرید پارچه ملانژ دورو پنبه امروزه با فراهم شدن خرید اینترنتی و آنلاین تهیه ی انواع پارچه بویژه پارچه ی ملانژ بسیار آسان و راحت شده است. این سایت خرید پارچه ملانژ دورو پنبه، انواع مختلف این محصول را در رنگ بندی زیبا و جذاب با نازلترین قیمت به فروش می رساند.

خریداران و مشتریان عمده از اقصی نقاط کشور می توانند با ثبت سفارش خود به صورت آنلاین و غیرحضوری بهترین نوع پارچه ملانژ دورو را با نازلترین قیمت تهیه و خریداری کنند و در زمان کوتاهی در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.

پارچه ملانژ پنبه از درصد بالایی از الیاف طبیعی تولید شده است و برای تهیه ی انواع پوشاک، بویژه لباس راحتی بسیار مناسب و استاندارد می باشد. این پارچه به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب مشتریان زیادی را از شهرها و استان های مختلف، مجذوب خود کرده است و با فروش بالایی رو به رو می باشد. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت