قیمت عمده پارچه ملانژ گلکسی کشی

قیمت عمده پارچه ملانژ گلکسی کشی

اگر بخواهید قیمت عمده پارچه ملانژ گلکسی کشی را به دست آورید میتوانید به بازار مراجعه کنید و بعد از پرسیدن و مقایسه کردن حتما نتیجه خواهید گرفت که تنوع قیمت زیادی داشته و باعث گیج شدن شما در هنگام خرید میشود. پارچه ملانژ گلکسی کشی در واقع مخلوطی غیر یکنواخت از الیاف مصنوعی و طبیعی است و در دسته پارچه های ارزان قرار میگیرد. قیمت عمده پارچه ملانژ گلکسی کشی بسیار مقرون به صرفه و ارزان است.
پارچه های ملانژ ترکیبی هستند و بسته به درصد به کار رفته الیاف طبیعی و مصنوعی در آن قیمت متفاوتی پیدا میکنند، چرا که پنبه و الیاف طبیعی با کیفیت تر و گران تر از الیاف مصنوعی هستند و نیز ظاهر و لطافت آن نیز بیشتر خواهد بود. پارچه ملانژ گلکسی بیشتر در رنگ های طوسی شناخته شده اند، اما این به این معنی نیست که محدود به رنگ طوسی باشد، بلکه امروزه رنگ های متنوعی از این پارچه در بازار توزیع میشود و به دست مشتریان میرسد. همانطور که گفتیم ملانژ ترکیبی غیر یکنواخت است، به همین سبب رنگ یک دست و صافی ندارد. از طرفی میتوان در پارچه های ملانژ گلکسی نخ های رنگی دیگری نیز به کار برد و در نتیجه پارچه ای راه راه داشت.

مشخصات بارز بهترین پارچه ملانژ گلکسی

مشخصات بارز بهترین پارچه ملانژ گلکسی

مزایا و ویژگی های بارز این منسوج به شرح زیر است:
پارچه ملانژ گلکسی کشی، بافتی کج راه دارد و فوق العاده راحت و لطیف است. برای تهیه آن از نخ و مواد اولیه مرغوب استفاده میشود. این منسوج از نخ رنگی تهیه و تولید شده و حالت رنگ پارچه ای دارد. ۷۰٪ پلی استر و ۳۰ ٪ پنبه در تهیه این منسوج به کار رفته است. پارچه ملانژ گلکسی منسوجی کاربردی در صنعت پوشاک بوده و از این جهت به آن پارچه مصنوعی نیز گفته میشود.
این منسوج گلکسی رنگی است و رنگ صاف و یک دستی ندارد و مخلوطی از پنبه و پلی استر است. همچنین برای تمامی افراد با هر سنی مناسب خواهد بود. پارچه ملانژ کیفیت بسیار بالایی داشته و نیز ظرافت و لطافت خاصی هم دارد. همچنین به دلیل به کار رفتن پلی استر در آن، درخشندگی و شفافیت منحصر به فردی نیز دارد. ملانژ گلکسی را با دیگر الیاف ترکیب میکنند و با آن طرح های مختلفی به وجود می آوردند. ملانژ گلکسی از انواع پارچه های گردباف است که در گروه تریکو قرار میگیرد. از مزایای آن میتوان به ارزان قیمت بودن و کاربرد آن در تمامی فصول سال اشاره کرد. همچنین از این منسوج در تهیه و تولید پوشاکی چون پیراهن، ست ورزشی، دامن زنانه، سویشرت و… استفاده میشود.

نکاتی برای انتخاب بهترین پارچه ملانژ گلکسی

نکاتی برای انتخاب بهترین پارچه ملانژ گلکسی

پارچه ملانژ گلکسی برای دوخت و تهیه شلوار و سویشرت بسیار مناسب بوده و نیز برای دوخت شلوار اسلش و هودی نیز توصیه میشود. این منسوج برای تولید تیشرت آستین بلند نیز مورد استفاده قرار میگیرد و از این جهت که بسیار نرم و لطیف است، بین جوانان و نوجوانان نیز طرفداران زیادی دارد و توانسته نظر خیلی ها را به خود جلب کند. باید به این نکته توجه داشته باشید که مرطوب کردن زیاد این منسوج میتواند به بافت آن آسیب برساند و برای پارچه مضر باشد. در نتیجه شست و شوی آن سخت است و عمر آن را کوتاه میکند، به همین سبب برای افزایش عمر پارچه میتوان از کثیف شدن آن با کشیدن مکرر جارو برقی و یا برس فلزی برای از بین بردن آلودگی و گرد و غبار و خاک استفاده کرد.
پارچه های ملانژ رطوبت بالایی دارند و گاهی تا پنجاه درصد آن از پنبه است و هنگام جذب رطوبت مقاومت و استحکام خود را از دست میدهد و خیس شدن پارچه باعث ضعیف شدن الیاف آن و کوتاه شدن عمرش میشود.

نحوه تولید پارچه ملانژ گلکسی

نحوه تولید پارچه ملانژ گلکسی

تولیدی پارچه ملانژ گلکسی با بکارگیری بهترین نخ ها و مرغوب ترین مواد اولیه سعی داشته، محصولی با درجه کیفی عالی را تولید و روانه بازار کند و فروش بالایی را برای خود رقم بزند. این منسوج بهترین پارچه برای دوخت انواع لباس های ورزشی و شلوار های اسلش است. بافت آن کجراه بوده و از ترکیب پنبه و پلی استر تولید میشود. گاهی اوقات از نخ فلامنت نیز در تهیه آن استفاده میشود که به آن دورس گلکسی میگویند.
گلکسی به دو صورت تهیه و تولید میشود دو نخ و سه نخ که ضخامت آن ها با هم متفاوت است و کاربرد های متفاوتی نیز دارند. همچنین رنگ های متنوع و گسترده ای نیز دارند که شما میتوانید با توجه به سلیقه و علایق خود رنگ دلخواهتان را انتخاب و خریداری کنید. پارچه های گلکسی، گردباف نیز هستند و به وسیله نخ های مختلفی از جمله ملانژ، پنبه، فلامنت و غیره بافته میشوند، به همین سبب نام های مختلفی نیز دارد. پارچه گلکسی اگر با نخ لاکرا بافته شود حالت کشسانی پیدا کرده و برای دوخت شلوار و بلوز به کار میرود.

عرضه کننده پارچه ملانژ گلکسی کشی

عرضه کننده این منسوج

عرضه مستقیم پارچه ملانژ گلکسی کشی در طرح و مدل ها و رنگ های گوناگون و متنوع با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت، بدون هیچ گونه واسطه ای، از طریق سایت های اینترنتی امکان پذیر است.. شرکت و تولیدی پخش ملانژ گلکسی این منسوج را که تنوع بالایی دارد به روش های مناسب عرضه میکند. این منسوج ها در رنگ های گوناگون و با تنوع بالا و به صورت طرح دار به فروش میرسد، اگر میخواهید در صادرات آن نقش داشته باشید و یا این که در دوخت انواع پوشاک از آن استفاده کنید.
برای تهیه نوع درجه یک آن میتوانید به مراکز معتبر و عالی مراجعه کنید. و اگر دسترسی نداشتید نگران نباشید، چرا که این کار از راه دور نیز قابل انجام است و به صورت آنلاین میتوانید این پروسه را در پیش بگیرید و به همه نقاط کشور آن را توزیع کنید. در هر صورت میتواند منسوجاتی را تهیه کنید که از بهترین نوع الیاف تهیه شده اند و هیچ نقصی در ان ها دیده نمیشود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت