قیمت عمده پارچه نخی ملانژ طرح دار

قیمت عمده پارچه نخی ملانژ طرح دار

قیمت عمده پارچه نخی ملانژ طرح دار متفاوت می باشد و بستگی دارد که شما بخواهید چه حجمی را برای خود خریداری نمایید، زمانی حجم سفارش زیاد باشد در نتیجه فروشنده می تواند تخفیف بیشتری به شما بدهد و شما می توانید هزینه کمتری را پرداخت نمایید.

قیمت عمده پارچه نخی ملانژ طرح دار

چه لباس هایی با پارچه ملانژ دوخته می شوند؟

چه لباس هایی با پارچه ملانژ دوخته می شوند؟ آیا می دانید چه لباس هایی با پارچه ملانژ دوخته می شوند؟ در ادامه نیز می توانید با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این باره به دست آورید.
باید گفت به علت تنوعی که این پارچه دارد و به خاطر جنس مرغوبش، برخی هستند که برای لباس های ورزشی از این پارچه استفاده می کنند مانند لباس های خانگی، مردانه و زنانه و حتی اسپرت.
برخی از تولید کننده گان برای تولید سویشرت های زنانه و مردانه و همچنین شلوار اسلش از این پارچه استفاده می نمایند.
باید گفت با این پارچه می توان یک گرمکن بسیار خوبی را دوخت که هم مردان می توانند استفاده کنند و هم زنان و بچه ها.
زمانی که پارچه الیاف مصنوعی بیشتری داشته باشد می توان این لباس های گرم را پوشید، اما مدل دیگری از ملانژ می باشد که برای فصل های گرم تر است.
با این مدل از پارچه می توان تیشرت، پیراهن، شلوار و خیلی از لباس های متفاوت دوخت که مناسب فصل باشد.
این پارچه از دو الیاف مصنوعی و طبیعی تشکیل شده است و زمانی که الیاف طبیعی بیشتر باشد این پارچه ایستادگی کمتری دارد و خنک می باشد و اگر الیاف مصنوعی آن بیشتر باشد ایستادگی و ضخامت بیشتری دارد.

فروشگاه پارچه تریکو ملانژ نخی

فروشگاه پارچه تریکو ملانژ نخی فروشگاه پارچه ملانژ تریکو نخی همه مدل و همه رنگ را موجود دارد و هرکسی با هر سلیقه ای که دارد می تواند طبق آن پارچه ای را برای خود خریداری نماید.
اصلا مهم نیست که شما در کجا هستید، در دورترین نقطه و یا نزدیک ترین نقطه، هر کجا که باشید بعد از ثبت سفارش این کالا برای شما نیز ارسال می شود.
تلاش می شود بهترین پارچه ها با طرح های گوناگون در بازار عرضه شود تا مشتری ها محدودیتی در خرید نداشته باشند.
پارچه تریکو ملانژ چون در بازار داخل تولید می شود و دارای مواد اولیه مرغوبی می باشد بسیار پرطرفدار است و همواره از قیمت مناسبی هم برخوردار می باشد.
چون مواد اولیه آن در بازار وجود دارد سرعت تولید آن هم بسیار بالا می باشد.
شما می توانید به دو صورت آنلاین و غیر حضوری اقدام به خرید این پارچه نمایید و برای خرید هم اکنون می توانید با مشاور فروش که شماره آن در پایین وجود دارد ارتباط برقرار نمایید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت