قیمت فروش پارچه ی ویسکوز ریون مانتویی

قیمت فروش پارچه ی ویسکوز ریون مانتویی

از قیمت فروش پارچه ی ویسکوز ریون مانتویی اطلاعاتی را کسب کرده اید ؟ شاخصه های دگرگون کننده نرخ ها را می شناسید ؟ در دنیای کنونی تصمیمات به روزی در مورد اعلام این نرخ ها صورت می گیرند. انتخاب این گونه هزینه های جدید با توجه به ساختار هر مدلی شکل می گیرد و از این رو هزینه های متفاوتی را می بینید.

قیمت فروش پارچه ی ویسکوز ریون مانتویی

آیا پارچه ویسکوز مناسب تابستان است؟

آیا پارچه ویسکوز مناسب تابستان است؟ تابستان یکی از فصول گرم سال است که باید در این زمان، برای انتخاب لباس خود دقت زیادی را به خرج دهید. معمولا لباس هایی باید در این موقع پوشیده شوند که خنک بوده و گرمای زیادی را در خود نگه نمی دارند.

براساس تصورات موجود خیلی از افراد فکر می کنند که پارچه های ویسکوز برای این مواقع مناسب و کارا هستند اما باید ذکر کنیم که، اصلا این طور نیست.

این گونه پارچه ها از انواعی مصنوعی و پلاستیکی بوده که به خاطر انباشت حرارت در بین لایه های خود، سریعا باعث عرق کردگی در فرد می شوند. از این رو نارضایتی زیادی را با بالا رفتن دنا شکل می دهند.

از رو با استفاده از آن ها نه تنها احساس خنکی نمی کنید بلکه با کمی استمرار متوجه می شوید که، بو های نا مطبوعی هم به هنگام عرق کردن بر روی پارچه ایجاد می گردد.

در واقع جنس نایلونی آن ها است که سبب شده برای زمان های گرم اصلا توصیه نشوند. از سویی حتی ممکن است فرد را به گرما زدگی هم دچار نمایند. 

هم چنین باید دقیق تر توضیح داد که این اقلام به خاطر بافت های منسجم خود نمی توانند، هوا را به خوبی جا به جا کرده و به بیرون انتقال دهند. به این صورت است که گرمای زیادی در داخل آن ها باقی می ماند و از این رو راهی برای خروج به بیرون را ندارند.

پس تنها فرد را دچار رنجش کرده و خنکی را از او دور می کنند. بنابراین توصیه داریم که از پوشیدن این پارچه ها برای این فصل اجتناب کنید و به جای آن ها، از نمونه های نخی بهره بیشتری را ببرید.

خرید عمده پارچه ی ویسکوز ریون درجه یک

خرید عمده پارچه ی ویسکوز ریون درجه یک هنگامی که قصد دارید خرید پارچه ویسکوز درجه یک را به تیراژ بالا انجام دهید دقت کنید که، استاندارد ها به طور یکسان در تمام نمونه ها موجود باشد.

در این رابطه به جز کیفیت های مطمئن هزینه ها هستند که باید برایتان اهمیت داشته باشند. به این شکل پارچه ویسکوز عمده را وقتی از کالکشن های  ما تهیه فرمایید هم وقت خود را به هدر نداده و هم این که، در تخفیفات بیشتری شریک می شوید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت