قیمت پارچه اسپان لاکرا دار در تهران

قیمت پارچه اسپان لاکرا دار در تهران

پارچه اسپان لاکرا یکی از انواع پارچه های پر طرفدار در صنعت نساجی است که به دلیل خاصیت کشسانی، مقاومت بسیار بالا و تنوع رنگی زیاد برای دوخت انواع لباس مناسب است. قیمت پارچه اسپان لاکرا دار در تهران بر اساس کیفیت، نوع نخ به کار رفته در بافت آن و خرید عمده و یا جزئی تعیین می گردد.
شما می توانید جهت استعلام قیمت این پارچه ها از طریق وب سایت های اینترنتی ما اقدام نمایید و یا با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید.

قیمت پارچه اسپان لاکرا دار در تهران

موارد مصرفی پارچه اسپان

موارد مصرفی پارچه اسپان آیا می دانید که پارچه اسپان چیست و موارد مصرفی آن کدام است؟ پارچه اسپان باند به نوعی از پارچه های بی بافت گفته می شود که دارای انواع مختلفی است و تقریبا در تمامی صنایع کاربرد دارد. در ادامه این مطلب سعی داریم که به چند نمونه از موارد استفاده از این پارچه ها در صنایع مختلف بپردازیم.
به دلیل قیمت مناسب و قابلیت هایی مانند آب گریز بودن، آب دوست بودن، دوام بالا و … از این نوع پارچه ها در تولید انواع روکش های لباس، روکش مبل، صنایع بسته بندی و تولید کیسه، کاور ماشین و انواع لوازم جانبی استفاده می شود.
در صنایع عمران و راه سازی از این نوع پارچه ها در تولید روکش ساختمان و نماهایی که نیمه ساخت هستند استفاده مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه این پارچه ها در صنایع کشاورزی نیز کاربرد وسیعی دارند و در پوشش دادن مزارع، گلخانه و صنعت آبیاری به کار می روند.
در صنایع پزشکی و بهداشتی از این پارچه ها در تولید انواع لباس های پرسنل، لباس اتاق عمل و جراحی، لباس بیمار، ملحفه، ماسک، دستکش و کلاه یک بار مصرف، فیلتر، بانداژ، رو انداز و … استفاده می شود.
به علاوه این پارچه ها در صنایع خودروسازی، صنایع نظامی، چرم سازی، تولید انواع موکت ها، کفپوش های نمدی، پارچه نویسی، تولید لباس های کار و صنعتی، صنایع چاپ و تولید بنر و … کاربرد وسیعی دارند.
همان طور که مشاهده نمودید موارد مصرف این نوع پارچه ها به قدری زیاد است که می توان گفت صنعتی نیست که در آن از این نوع پارچه ها استفاده نشود.

کارخانه پارچه اسپان لاکرا در اصفهان

کارخانه پارچه اسپان لاکرا در اصفهان کارخانه پارچه اسپان لاکرا در اصفهان با بهره گیری از کادر فنی مجرب و استفاده از بهترین الیاف اقدام به تولید این نوع پارچه ها در سطح وسیع نموده و آنها را به سراسر نقاط ایران عرضه می کند. این کارخانه با چندین سال سابقه در این زمینه در صدد جلب رضایت مشتری گام بر می دارد و با عرضه مستقیم به فروشگاه ها و عمده فروشان کمترین سود را برای خود در نظر می گیرد.
کارخانه پارچه اسپان اصفهان این محصول را با تضمین صد در صدی کیفیت به صورت تک لایه، دو لایه و سه لایه برای موارد مصرفی مختلف تولید می کند و آنها را در اختیار صنایع مختلف قرار می دهد. این پارچه ها دارای تار و پود بسیار مقاومی هستند و در گرماژهای ۸ گرم تا ۳۸۰ گرم تولید می شوند.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ قیمت پارچه اسپان لاکرا دار در تهران

  1. رضا گفت:

    اسپان spaan یعنی شجاع و یکی از صور فلکی جنوبی که دارای هشت ستاره می باشد
    اِسپَن ( span ) : [اصطلاح نساجی]اصطلاحیست که اکثرا برای نوعی نخ پلی استر ( تکه تکه شده ) به کار می رود که البته مفهوم دقیق آن نخ هایی است که الیاف آن تکه تکه هستند و حالت یکسره ندارند و فقط مربوط به پلی استر نمی شود . اِسپَن بودن یک بافت به ردوبدل هوا در لباس کمک میکند , شباهت تلفظ با کلمه اسپان ( spaan ) باعث شده این اشتباه معنایی به وجود آید که هر دوکلمه را با یک املا بنویسند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت