قیمت پارچه اسپان ملانژ

قیمت پارچه اسپان ملانژ

قیمت این محصول با توجه به الیاف مصرفی اون که به طور کامل الیاف مصنوعی هست، همیشه جزء دسته پارچه های ارزان محسوب میشه. پارچه اسپان ملانژ از دو نخ اسپان و ملانژ بافته شده. شاید با خودتون فکر کنید که نخ اسپان چیه؟ همه فکر می کنن که نخ اسپان یک نخ جدیده ولی باید بهتون بگم که نخ اسپان همون نخ پلی استر هست و اسم دیگه این نخ، اسپانه.
البته که خرید عمده و مستقیم از کارخانه و مراکز فروش عمده در کمتر شدن قیمت پارچه اسپان ملانژ تاثیر بسیار زیادی داره.

بررسی میزان چروک پذیری پارچه اسپان ملانژ

بررسی میزان چروک پذیری پارچه اسپان ملانژ

از اونجایی که پارچه اسپان ملانژ از دو نخ اسپان و ملانژ که هر دو از الیاف مصنوعی هستند تولید و بافته شده امکان چروک شدن این پارچه بسیار بسیار کم هست. معمولا پارچه ها هرچه از الیاف طبیعی و پنبه‌ ای بیشتری ساخته شده باشن به همون نسبت درصد چروک شدنشون بیشتر هست. چون میدونیم این الیاف پنبه ای و طبیعی هستن که قابلیت چروک شدن در دمای بالا یا شست و شو رو دارن.

بارزترین ویژگی پارچه اسپان ملانژ درجه یک

بارزترین ویژگی این پارچه درجه یک

پارچه اسپان ملانژ به خاطر وجود نخ ملانژ، به تمامیه پارچه ها و لباس ها حالت کشسانی و تحرک پذیری می ده.
در واقع یکی دیگر از کارایی های نخ ملانژ ایرانی، این است که به تمامی لباس ها حالت کشی می ده که این موضوع برای لباس های ورزشی و ایروبیک و بدنسازی خیلی خیلی مناسبه. از طرف دیگه همین حالت کشی باعث میشه که این پارچه برای تولید انواع لباس راحتی و پیراهن و شلوار روز انتخاب خوبی باشه.
استفاده از الیاف طبیعی همیشه از امتیازات تولید یک پارچه هست. خب قطعا در مورد این محصول هم همین ویژگی می تونه باعث بشه این پارچه از درجه بالاتری از کیفیت برخوردار بشه. پس حالت کشسانی بالا و در عین حال استفاده از الیاف مصنوعی با درصد پایین تر به خودی خود از بارزترین و بهترین ویژگی پارچه اسپان ملانژ درجه یک هست.

مشخصات کامل هنگام خرید پارچه اسپان ملانژ

مشخصات کامل هنگام خرید پارچه اسپان ملانژ

با اینکه قیمت این محصول بسیار ارزان هست اما با این حال از نظر کیفیت به درجات مختلفی تقسیم میشه که هر کدوم از انواع درجات کیفی این پارچه با قیمتی خاص تمام شده اند. برای مصرف کنندگانی که غیر حرفه ای هستند تشخیص این پارچه و انواع مرغوب تر اون کمی سخت هست. غالبا فروشنده ها هم که متوجه این مبتدی بودن خریداران میشن سعی می کنن اطلاعات زیادی در مورد نخ های به کار رفته در این مدل از پارچه در فروشگاهشون ندن. بیشتر پارچه های اسپان ملانژ موجود در بازار از نخ های چینی تولید شدن که همین نخ های چینی هم کیفیت های متفاوتی دارند. البته که نخ های اسپان ملانژ ایرانی که معروف به نخ مشهد هستند از نوع با کیفیت ترین نخ های کارگاه ها و کارخانه های تولید این پارچه به حساب میان.

مرکز سفارش پارچه اسپان ملانژ

مرکز سفارش این محصول

مرکز سفارش پارچه اسپان ملانژ و سایر پارچه ها چه به صورت جزئی و چه کلی، بازار بزرگ تهران هست. ولی طبیعتا تولید کنندگان تمامی شهرهای کشور امکان دسترسی و رفت و آمد آسون به بازار تهران رو ندارن.
این منسوج معمولا در تمام ماه های سال قابل استفاده ست. چه در بهار، چه تابستان و چه در ماه های پاییزی و زمستان. فقط کافیه که میزان نخ های به کار رفته برای تولید این پارچه یک لایه، دو لایه، سه لایه و یا چند لایه بشه تا قابلیت خودش رو برای هر فصلی نشون بده. به همین دلیل هم بیشتر مصرف کنندگان و صاحبان تولیدی لباس های راحتی زنانه و مردانه و بچه گانه، ورزشی و گرم کن این رو می دونن که نباید فرصت خرید این پارچه رو به راحتی از دست بدن. مرکز خرید پارچه اسپان ملانژ برای راحتی خریداران در تمام شهرها و استان های کشور که امکان رفت و آمد به تهران رو ندارن، انواع پارچه های ملانژ و اسپان ملانژ رو به صورت های مختلف و به طور مستقیم از کارخونه ها خریداری کرده و با قیمت تولیدی به تمام بازارهای کشور عرضه می کنه.
فرشندگان پارچه اسپان ملانژ معمولا برای رقابت با همدیگه تمام تلاششون رو می کنن تا برای جذب هرچه بیشتر مشتری پاسخگوی همه سلیقه ها باشن.
مراکز سفارش این منسوج غالبا تونستن نبض بازار رو دست بگیرن و بدونن سلیقه و نیاز مردم معمولا کدوم نوع پارچه کشی تمام فصل رو می پسنده که بتونن تمام انواعش رو به تاجران و تولید کنندگان داخلی و خارجی عرضه کنن. معمولا این عرضه کنندگان صادراتی با تمام تولیدکنندگان داخلی و خارجی در ارتباطن و با ایجاد رقابت شدید بین خریداران عمده همیشه تولید و فروش محصولات خودشون رو توی رده بالایی نگه داشتن. یعنی در حقیقت، مراکز سفارش پارچه اسپان ملانژ که در سال های اخیر فروش اینترنتی و آنلاین خودشون رو گسترش دادن، یه جورایی با تنوع بالایی که دارن تونستن، مشتری های خودشون رو برای همیشه نگه دارن.

پارچه ملانژ

پارچه ملانژ

پارچه ملانژ پارچه ای هست که از یک یا چند نوع نخ و الیاف رنگ شده بافته میشه. یعنی این الیاف قبل از اینکه پارچه بافته بشه، به رنگرزی رفته و رنگ گرفتن و بعد با اون ها پارچه های ملانژ بافته میشن. پارچه ملانژ از نخ ملانژ بافته شده.
کارگاه و کارخانه پارچه ملانژ با ترکیب انواع نخ های دیگه با نخ ملانژ، جنس های مختلفی از پارچه ملانژ رو تولید می کنن که می تونه کاربردهای متنوعی در صنعت پوشاک داشته باشه. همین کارخانه ها انواع پارچه های تیشرت کیلویی، پارچه اسپرت ملانژ، اسپان ملانژ، لاکرا ملانژ و انواع مختلفی از پارچه های کشی رو که برای تولید لباس های زنانه و مردانه و گرمکن های ورزشی مناسب هستند، با قیمتی بسیار ارزان در اختیار مشتری هاشون قرار میدن.
تمامی سایت های معتبر اینترنتی که فروش پارچه و منسوجات داخلی رو به عهده دارن، عرضه کنندگان بسیار خوبی برای پارچه های ملانژ و اسپان ملانژ هستند. شرکت دیبابافت کالا هم با وجود کارشناسان و متخصصان زبردست خودش که همیشه و همواره آنلاین هستند، یکی از بهترین مراکز فروش عمده پارچه ملانژ به حساب میاد که می تونه فقط با یک سفارش از شما، فروشنده همیشگی شما بشه.

لینک کوتاه:

10 فکر در مورد “ قیمت پارچه اسپان ملانژ

  1. احمدی گفت:

    من از این نوع خرید کردم واقعن عالیه

  2. کشوری گفت:

    رنگبندی خوبی دارد

  3. فرشته انوری گفت:

    اسپان ملانژ چه کاربردی داره

  4. نرگس بهبودی گفت:

    قیمت لطفا

  5. نرگس بهبودی گفت:

    چطور میتونم سفارش بدم

  6. نرگس بهبودی گفت:

    برای دوخت شلوار اسلش مناسبه؟

  7. اسدی گفت:

    سلام من از این پارچه ها گرفتم واقعا کیفیتشون عالی بود

  8. موسوی گفت:

    سلام
    خیلی ممنون از جنس های عالیتون

  9. امینی گفت:

    مچکرم از راهنمایی های خوبتون

  10. غلامی گفت:

    برای فروش عمده بازدید حضوری هم دارین از نمایندگی ؟ باید برای سفارش جنس پارچه هارو از نزدیک دید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت