قیمت پارچه تریکو اسپان لاکرا در تهران

قیمت پارچه تریکو اسپان لاکرا در تهران

پارچه اسپان لاکرا از جمله مشهورترین انواع پارچه موجود در صنعت نساجی کشور است که به خاطر ویژگی هایی که مختص به این نوع از پارچه است توانسته در بازار های داخل و خارج جایگاه مهمی را برای خود به دست آورد.

پارچه اسپان لاکرا در تهران توسط خیلی از تولیدکنندگان بزرگ و حرفه ای در دنیای بافت انواع پارچه با بالاترین کیفیت تولید می شود و علاوه بر تامین بازار کلان شهری مانند تهران و مناطق مجاور در سطح کشور نیز به یکی از قطب های اصلی تولید این محصول تبدیل شده است.

قیمت پارچه تریکو اسپان لاکرا در تهران

موارد مصرف پارچه اسپان را بدانید

موارد مصرف پارچه اسپان را بدانید

تولید پارچه اسپان همان طور که گفته شد در بیشتر نقاط ایران انجام می شود که یکی از بزرگترین و مهمترین مراکز تولید انواع پارچه اسپان است این استان می باشد. شاید برای شما این سوال مطرح شود که اساسا این محصول چه کارایی داشته و یا به عبارت دیگر در کجا مصرف می شود، در پاسخ به این سوال می توان گفت تریکو اسپان لاکرا به خاطر داشتن خاصیت کشسانی مناسب و استفاده از الیاف و مواد اولیه مرغوب در بافت انواع لباس های زنانه، لباس گرم و ورزشی کاربرد فراوانی دارد.

از آنجا که اسپان لاکرا بعد از استفاده و شست شو حالت و شکل خود را از دست نمی دهد، و همچنان با همان کیفت روز اول قابلیت های خود را حفظ می کند، در بین مصرف کنند گان بیشترین استقبال را  برای خود به دست آورده است.

از آنجا که اغلب خانوم ها به خرید مداوم و همیشگی لباس های با دوام، شیک، مناسب و باکیفت و همچنین داری تنوع رنگی علاقه ای وافر دارند، می توان گفت که این محصول توانسته به طور کامل همه انتظارات این قشر تاثیر گذار جامعه را تامین کند، و با قیمتی به مراتب مناسب تر از تولیدات مشابه خارجی در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهد.

تولید پارچه اسپان لس لاکرا در اصفهان

تولید پارچه اسپان لس لاکرا در اصفهان

پارچه اسپان لس اصفهان نیز همان طور که پیش‌تر نیز گفته شده یکی از برند های پر طرفدار در سطح کشور و حتی کشور های همسایه است که به دلایل مختلفی همچون کیفیت، تنوع رنگ بندی، مقاومت و ماندگاری بالا و از همه مهم‌تر مناسب بودن قیمت تمام شده موفق شده در این صنعت حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

پارچه اسپان اصفهان با سابقه تولیدی بسیار بالا در زمره یکی از پر فروش ترین قطب های اصلی ایران است که علاوه بر تامین نیاز داخل همه ساله موفق شده ارز آوری خوبی را در راستای حمایت از کار و کارگر برای اقتصاد ایران به ارمغان آورد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت