قیمت پارچه تریکو پلی استر لاکرا

قیمت پارچه تریکو پلی استر لاکرا

قیمت پارچه پلی استر لاکرا در بازار به موارد متعددی بستگی دارد از جمله کارخانه تولید کننده، کیفیت مواد اولیه، حجم سفارش و قیمت روز دلار. چنانچه قصد خرید عمده این نوع پارچه تریکو را دارید مرکز پیش رو با قیمت مناسب و نسبتا ارزان ، این محصول را به فروش می رساند.

قیمت پارچه تریکو پلی استر لاکرا

موارد مصرف پارچه پلی استر در صنعت نساجی

موارد مصرف پارچه پلی استر در صنعت نساجی

رایج ترین مورد مصرف پارچه پلی استر، در حوزه پوشاک است. به طور کلی پلی استر در صنعت مد و لباس کاربرد چشمگیری دارد. از پلی استر در ساخت و تولید منسوجات زیر استفاده می شود:

  • کت و کاپشن
  • لباس ورزشی
  • چادر مشکی، ملحفه، پتو، کیسه خواب، پرده، پارچه مبلی
  • چمدان، کوله، کیف
  • کمربند ایمنی، عایق و …
  • فرش ماشینی، موکت

از طرف دیگر چون پلی استر استحکام بالایی دارد از آن برای ساخت طناب و تولید بطری های قابل بازیافت نیز استفاده می شود.

نکته جالب اینکه الیاف پلی استر رطوبت را به خود جذب نکرده و در برخی مواقع محصول تهیه شده از آن قابلیت شستشو نیز دارد. بعلاوه اینکه ضد آلرژی نیز هست.

خرید عمده پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا

خرید عمده پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا

قبل از آنکه بخواهیم در مورد خرید پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا صحبت کنیم لازم است توضیحاتی را در مورد پارچه لاکرا بدهیم.

لاکرا نوعی از الیاف است که در صنعت نساجی برای تولید انواع پارچه از آن استفاده می شود. خصوصیت بارز پارچه ویسکوز لاکرا، قابلیت کشی بودن آن است بطوریکه گفته شده تا ۵ برابر حالت عادی کش می آید بدون آنکه به بافت پارچه آسیبی وارد شود از همین روی در تولید لباس های زنانه کاربرد بسیار زیادی دارد.

جهت خرید پارچه پلی استر به صورت عمده، می توانید از طریق مرکز پیش رو اقدام نمایید. این مجموعه متنوع ترین انواع پارچه ویسکوز لاکرا را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

همچنین اگر قصد داشته باشید این پارچه را به عنوان کالایی صادراتی به خارج از ایران ارسال کنید می توانید با کیفیت ترین انواع پارچه ویسکوز تولید شده در کشور را از این مجموعه سفارش دهید.

اما آیا می دانید خرید عمده پارچه ویسکوز لاکرا از این مرکز چه محاسنی دارد؟

اول از همه اینکه به عنوان یک مشتری می توانید با مناسبترین قیمت نسبت به بازار، این پارچه را خریداری کنید. در درجه بعد اینکه تنوع رنگ و طرح بالایی پیش روی شما قرار دارد بعلاوه آنکه دسترسی به مرغوب ترین پارچه ها نیز فراهم است.

از دیگر مزایای خرید از مجموعه پیش رو این است که نیازی به حضور در محل برای خرید و ثبت سفارش نیست بلکه می توان از طریق ارتباط تلفنی با مدیر فروش مجموعه سفارش را ثبت کرده و بار را در محل مورد نظر تحویل گرفت.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت