قیمت پارچه تریکو یکرو پنبه نوزادی

قیمت پارچه تریکو یکرو پنبه نوزادی

استفاده از لباس هایی که از الیاف مصنوعی تولید می شوند برای همه به ویژه نوزادان ضرر دارد. از این رو، امروزه بسیاری از مردم به استفاده از پارچه تریکو یکرو پنبه نوزادی می پردازند. این محصول با وجود این که قیمت مشخص و معینی دارد. ولی با این حال، در بازار به قیمت های متفاوت فروخته می شود. برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

قیمت پارچه تریکو یکرو پنبه نوزادی

پارچه تریکو پنبه ای چه مشخصاتی دارد؟

پارچه تریکو پنبه ای چه مشخصاتی دارد؟ اگر می خواهید به خرید پارچه تریکو پنبه ای اقدام  کنید. در این صورت، بهتر است این نکته را مد نظر داشته باشید که امروزه انواع و اقسام این پارچه ها با کیفیت ها و قیمت های مختلف در بازار وجود دارد. از این رو، بهتر است، قبل از خرید با مشخصات بهترین و مناسب ترین پارچه تریکو پنبه ای آشنایی داشته باشید. دانستن این مشخصات و ویژگی ها می تواند برای خرید پارچه تریکو پنبه لاکرا بسیار مناسب و مفید باشد. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • توجه به نخ ها: برای انتخاب این محصول با بهترین و مناسب ترین قیمت به نخ های استفاده شده در آن توجه و دقت کنید. در این مورد می توانید از فروشنده سوال کنید که نخ استفاده شده در این پارچه از چه نوعی می باشد. معمولا بهترین و مشهورترین نخ هایی که در این محصول استفاده می شود، نخ اپن، نخ شانه شده سوپر و شانه شده رینگ است. البته این نخ از بی کیفیت ترین نوع نخ های به کار رفته در تولید این محصول است. 
  • داشتن منافذی برای ورود و خروج هوا: به دلیل اینکه برای تولید این محصول از الیاف های منافذ دار استفاده می شود به همین دلیل هوا می تواند به راحتی در آن رد و بدل شود. از این رو، استفاده از این پارچه در فصل گرما و سرما بسیار مناسب و مفید است. در فصل گرما هوای گرم وارد لباس نمی شود و در فصل سرما هم، سرمای محیط از لباس عبور می کند. از این رو، انسان احساس سرما و گرما نمی کند. 
  • داشتن دوام کم و کشی نبودن: از دیگر مشخصاتی که این محصول دارد، می توان به کم دوام بودن آن اشاره کرد. این محصول کشی نیست. کشی نبودن الیاف این محصول می توان گفت از جمله دیگر مشخصات آن می باشد. 

فروش بهترین پارچه تریکو یکرو پنبه لاکرا

فروش بهترین پارچه تریکو یکرو پنبه لاکرا این محصول به دلیل داشتن ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد بازار خرید و فروش بسیار پر رونقی دارد. از این رو، فروش پارچه تریکو یکرو پنبه لاکرا به صورت عمده و کلی در بازار انجام می شود. برای خرید آن می توان به صورت اینترنتی از این سایت اقدام کرد و محصول مورد نظر را با ارزانترین و مناسبترین قیمت خریداری نمود. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت