قیمت پارچه تریکو یکرو پنبه کشی

قیمت پارچه تریکو یکرو پنبه کشی

قیمت پارچه تریکو یکرو پنبه کشی به عواملی از قبیل نوع نخ استفاده شده، کارخانه سازنده نخ، شماره نخ، قیمت روز نخ و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد. برای تهیه این محصول در بهترین قیمت، بهتر است از کارخانه های تولید کننده این محصول به صورت مستقیم و عمده و یا از مراکز پخش معتبر این پارچه اقدام به خرید نماییم. خرید مستقیم و عمده از مراکز اصلی فروش، باعث حذف واسطه ها و کاهش قیمت خرید می گردد.

قیمت پارچه تریکو یکرو پنبه کشی

نگاهی بر مزایای پارچه های پنبه ای

نگاهی بر مزایای پارچه های پنبه ای در تولید پارچه های پنبه ای از الیاف گیاهی و طبیعی استفاده می شود که این امر به پارچه خصوصیاتی منحصر به فرد مانند لطافت، سبکی، خنکی و ضد آلرژی بودن می بخشد. پارچه پنبه ای دارای ویژگی ها و مزایای فراوانی می باشد که باعث گردیده در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار شود در زیر به تعدادی از این ویژگی ها اشاره می گردد:

  • تبادل مناسب هوا: از مهمترین ویژگی های پارچه پنبه ای جلوگیری از تعریق و بو گرفتن لباس و بدن می باشد.
  • ضد حساسیت بودن: پارچه پنبه ای به دلیل نخی و طبیعی بودن و عدم استفاده از پلی استر و پلاستیک از ایجاد حساسیت و التهابات پوستی در بدن مصرف کننده جلوگیری می نماید.
  • عدم جذب و دفع گرما: پنبه گرما و حرارت را خیلی کمتر و دیرتر به خود جذب می نماید و زمان بیشتری طول می کشد دما را از دست بدهد به همین دلیل لباس های پنبه ای بهترین گزینه برای فصول مختلف می باشد.
  • لطافت و نرمی: پارچه های پنبه ای بسیار نرم و لطیف می باشند و استفاده طولانی مدت در طی روز آسیبی به بدن وارد نمی کند، همچنین برای تولید لباس نوزادان و کودکان بهترین گزینه است.
  • سبکی: پارچه های تولید شده از پنبه بسیار سبک می باشند و باعث ایجاد راحتی و آسایش در مصرف کننده لباس های پنبه ای می گردد.
  • نظافت آسان: لباس های تولید شده از پارچه پنبه ای دیرتر بو گرفته و کثیف می گردند، همچنین هنگام شستشو سبک و کم وزن بوده و پس از شستن به سرعت خشک شده و چروک نمی گردند.

خرید پارچه تریکو یکرو پنبه نوزادی

خرید پارچه تریکو یکرو پنبه نوزادی  پارچه های پنبه ای به دلیل لطافت و نرمی به پوست حساس نوزادان آسیبی وارد نمی کند و باعث راحتی و آسایش آن ها می گردد.

خرید پارچه تریکو یک رو پنبه نوزادی از مراکز معتبر عرضه  این محصولات باعث می شود با اطمینان از کیفیت و قیمت محصول، پارچه را تهیه نماییم. این مرکز نیز از جمله مراکز عرضه کننده انواع پارچه پنبه ای در طرح و رنگ های متنوع با کیفیتی ممتاز می باشد که جهت خرید و بازدید از کلکسیون پارچه های آن می توانید از طریق وب سایت اعلام شده اقدام نمایید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت