قیمت پارچه جودون پنبه متری

قیمت پارچه جودون پنبه متری

پارچه جودون پنبه انتخاب مناسبی برای انواع لباس های تابستانی است. آیا می دانید برای تولید این نوع پارچه از چه الیافی استفاده می کنند؟ قیمت متری این محصولات در بازار تحت تاثیر چه فاکتورهایی تعیین و تغییر می کند؟ برای کسب اطلاعات فنی در مورد انواع پارچه جودون با ما همراه شوید.

قیمت پارچه جودون پنبه متری

مشخصات فنی پارچه جودون را بشناسید

مشخصات فنی پارچه جودون را بشناسید پارچه جودون نوعی پارچه تقریباً نازک است که برای تولید آن از ماشین های گردباف استفاده می کنند. نوع پنبه ای آن همانطور که از اسمش مشخص است ترکیبی از الیاف پنبه طبیعی و درصدی الیاف مصنوعی با هدف افزایش مقاومت و کارآیی آن است.
یکی از مهمترین ویژگی های بارز این محصول تنوع کاربرد آن در صنعت پوشاک است. از انواع پارچه جودون اغلب برای تولید انواع تی شرت تابستانه، مانتو، شلوارهای خانگی و حتی لباس های راحتی نیز استفاده می کنند. علاوه بر تولید پوشاک یکی دیگر از کاربردهای مهم این نوع پارچه در صنعت وسایل تزئینی خودرو و برای تولید انواع روکش صندلی است. البته در این صنعت اغلب از پارچه های جودون مصنوعی که از الیاف لاکرا تولید شده اند استفاده می کنند.
برخی از مهمترین مشخصات فنی پارچه جودون باکیفیت و مرغوب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان تولید با انواع الیاف طبیعی و مصنوعی
  • ثبات رنگ و قابلیت استفاده برای دوخت انواع لباس
  • چروک نمی شود و به راحتی قابل اتو شدن است.
  • در برابر شوینده ها مقاومت زیادی دارد.
  • در انواع مختلف ساده، طرح دار و گلدار تولید می شود.

نخ های پنبه، پلی استر و لاکرا سه نمونه پرمصرف برای تولید انواع پارچه های جودون هستند که گاهاً به صورت ترکیبی نیز مورد استفاده قرار می گیرند که در نهایت افزایش کیفیت پارچه را به همراه دارند.

کارخانه پارچه جودون پنبه اصفهان

کارخانه پارچه جودون پنبه اصفهان پارچه جودون اصفهان از جمله نمونه های باکیفیت در بازار به شمار می رود که قابلیت رقابت با انواع مدل های وارداتی از کشور چین را نیز دارا است. حجم قابل توجه ای از نیاز بازار به این محصول توسط شرکت های تولیدی فعال در اصفهان تامین می شود. بنابراین می توان گفت که یکی از مراکز مهم خرید و فروش انواع پارچه های جودون با درجات کیفی مختلف، استان اصفهان است.
در کارخانه پارچه جودون معمولاً از شیوه های نوین تولیدی و رنگرزی جهت افزایش کیفیت محصول بهره می برند که افزایش تولید و تنوع را نیز به همراه داشته است. برای دوخت تیشتر های مردانه پارچه جودون پنبه با بافت لوزی مانند و رنگ های ساده و شاد بهترین گزینه انتخابی به شمار می روند.
همچنین این محصول به صورت طاقه و عدلی روانه بازار مصرف می شود که قیمت هر متر از آنها تحت تاثیر نوسانات بازار و هزینه های تولیدی تعیین خواهد شد. برای خرید مستقیم و ارزان انواع پارچه جودون اصفهان می توانید سفارشات خود را از طریق کارشناسان فروش این مرکز به ثبت برسانید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت