قیمت پارچه دورس سه نخ خارخورده

قیمت پارچه دورس سه نخ خارخورده

پارچه دورس سه نخ خارخورده با توجه به اینکه توسط مراکز مختلفی عرضه میگردد، طبیعی است که قیمت متفاوتی نیز داشته باشد. پیدا کردن فروشگاهی که کالاهایش قیمت مناسبی داشته باشد و هم محصولی اصل را ارائه بدهد، برای کسانی که میخواهند خرید عمده را انجام دهند، خیلی به صرفه تر است. آیا از قیمت پارچه دورس سه نخ خارخورده اطلاع دارید؟ آیا میدانید که قیمت پارچه دورس سه نخ خارخورده در کدام شرکت بازرگانی مناسب تر است؟ برای رسیدن به پاسخ سؤالات خود ما را همراهی کنید.
شرکت دیبافت نگار یکی از مراکز عرضه این پارچه است که انتخابی عالی برای خرید است. این شرکت با عرضه جنس اصل توانسته است رضایت اکثر مشتریانش را جلب نماید و با تحویل سریع و به موقع انتخاب مناسب برای افرادی است که به دلیل مشغله های کاری فراوان میخواهند از اتلاف وقت جلوگیری کنند.
شما میتوانید وارد سایت اینترنتی این شرکت شده و از قیمت پارچه دورس سه نخ خارخورده باخبر شوید و این پارچه مقاوم و باکیفیت را در انواع رنگ و طرح ها سفارش دهید.

بررسی کیفی پارچه دورس سه نخ

بررسی کیفی پارچه دورس سه نخ

پارچه دورس سه نخ ضخامت بالایی داشته و به جرئت میتوان گفت که ضخامت و مقاومت این پارچه نسبت به پارچه های دیگر بالا است. تنوع رنگ و طرح در این مدل پارچه زیاد بوده و با حالت پشمی که دارد، انتخابی مناسب برای تولید لباس های گرم و نرم زمستانه است. الیاف به کار برده شده در این محصول از پنبه بوده و همین ویژگی سبب میشود که از این محصول برای تولیدات پوشاک کودک و هودی های زنانه و مردانه نیز استفاده شود.
به دلیل ضخامت بالای این نوع پارچه ها انتظار میرود که سنگین وزن باشند، در حالی که این گونه نیست. وزن این محصول سبک بوده و به صورت دولایه تولید میشود.
این محصولات با توجه به کیفیت های متفاوتی که دارند، قیمت های مختلفی دارند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که هم به کیفیت اهمیت میدهید و هم میخواهید که محصول مورد نظرتان قیمت مناسبی داشته باشد، میتوانید برای اطلاع از قیمت پارچه دورس سه نخ خارخورده وارد سایت شرکت دیبافت شده و با مشاهده قیمت های پایین از این شرکت خرید خود را انجام دهید.

معرفی مدل های مختلف پارچه دورس

 

معرفی مدل های مختلف پارچه دورس

پارچه دورس در مدل های مختلف تولید شده که هر کدام از این مدل ها دارای طرح و رنگ های زیبا هستند. این نوع پارچه ها بیشتر برای لباس های زمستانه مورد استفاده قرار میگیرند و با رسیدن روزهای سرد سال، فروش این نوع پارچه ها هم زیاد میشود. پارچه دورس مدل های زیادی دارد که ما در اینجا به چند نمونه از آنها اشاره میکنیم.
• پارچه دورس سه نخ پشت کرکی: این نوع پارچه ضخامت بالایی نسبت به سایر مدل ها داشته و برای لباس های زمستانه و پاییزه بسیار مناسب است.
• دورس لاکرا: از الیاف پنبه در تولید آن استفاده شده است و این نوع پارچه نیز ضخیم است و در نمونه های دو نخ و سه نخ تولید شده است.
• پارچه دورس گلکسی: در تولید این پارچه از نخ میکروفیلامنت در پشت این پارچه استفاده شده است و همین ویژگی سبب میشود که این پارچه حالت کشی داشته باشد. این پارچه لطیف و سبک است و در رنگ های روشن تولید و عرضه میشود.

معرفی مدل های مختلف پارچه دورس
• پارچه دورس بهاره: عرض این پارچه ۱۲۰سانت بوده و برای لباس های چسبناک و سویشرت و همچنین شلوار مورد استفاده قرار میگیرد.
• پارچه دورس ویسکوز: از این پارچه برای تولید تیشرت های آستین بلند مناسب فصل پاییز و سویشرت استفاده میشود و به دلیل داشتن حالت کشی زیاد برای تولید شلوار اسلش نیز مورد توجه قرار گرفته است.
پارچه های دورس با توجه به مدل های گوناگون و کیفیت های مختلف، قیمت هایشان باهم فرق میکند. در اینجا میخواهیم سایت شرکتی را به شما معرفی کنیم که علاوه بر باخبر شدن از قیمت پارچه، میتوانید تمام مدل های نام برده شده در این مقاله را در این سایت مشاهده کنید. سایت شرکت دیبافت، مجموعه ای از زیباترین و باکیفیت ترین پارچه های مورد استفاده برای مصارف گوناگون را جمع کرده و شما میتوانید پارچه انتخابی خود را از همین سایت با کیفیت مطلوب و قیمت پایین خریداری کنید.

مزایای استفاده از پارچه دورس

مزایای استفاده از پارچه دورس

پارچه دورس یکی از پارچه های مورد پسند همگان بوده و به دلیل وارد شدن به روزهای سرد سال، این نوع پارچه در بازار به وفور یافت میشود. در صنعت پوشاک در تولید لباس های زمستانی از این پارچه به دلیل ضخامت بالایش بیشتر استفاده میشود. این منسوج زیبا است و تنوع رنگ بالایی دارد و برای تولید هودی های زنانه و مردانه کاملاً مناسب است. همه ما از محبوبیت هودی ها در بین جوانان کاملاً مطلع هستیم و دیده ایم که افراد در هر سنی تمایل به پوشیدن آنها دارند. پارچه های دورس به دلیل داشتن حالت پشمی و جنس دولایه گزینه مناسبی برای دوخت هودی هستند. این پارچه به دلیل ضخامت بالایش عایق خوبی برای روزهای سرد است و از ورود هوای سرد به داخل ممانعت میکند.

توزیع عمده پارچه دورس سه نخ خارخورده

توزیع عمده پارچه دورس سه نخ خارخورده

با توجه به نیاز بازار در فصل های سرد سال به پارچه دورس، مراکز گوناگونی در عرصه پخش این پارچه فعالیت میکنند و همه در تلاشند نیازهای بازار را تأمین نمایند. در این میان شرکت بازرگانی دیبافت درصدد برآمده است که این محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب و در طرح های زیبا وارد بازار فروش کند. برای خریدارانی که به صورت عمده این پارچه را سفارش دهند، این شرکت تخفیف ویژه ای را در نظر گرفته است تا خریداران بتوانند از همین سایت این محصولات را با قیمت ارزان تر و کیفیت بالاتر خریداری نمایند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت