قیمت پارچه دورو پنبه ۱۰۰ درصد

قیمت پارچه دورو پنبه ۱۰۰ درصد

پارچه دورو پنبه ۱۰۰ درصد که زیر مجموعه پارچه ملانژ محسوب میشود، از ترکیب دو نخ که به صورت جداگانه از هم رنگ شده اند و سپس با هم ترکیب میشوند، تولید میشود. این پارچه به علت قیمت مناسب و تنوع بسیار زیادی که در رنگ بندی و طرح دارد، توانسته از پر فروش ترین پارچه های حال حاضر صنعت پوشاک لباس نام گیرد. پارچه ملانژ در مدل های مختلفی تولید میشود که هر کدام از آنها خود شامل انواع کوچک تری است.
از جمله اقسام پارچه ملانژ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
پارچه ملانژ تریکو: از مشهور ترین و پر فروش ترین پارچه های ملانژ پارچه تریکو است که به علت کارایی بالا در انواع و اقسام مدل به بازار عرضه میشود.
پارچه ریون ملانژ: این پارچه در کنار فروش بالا، بسیار کاربردی بوده و تنوع بسیاری که در طرح و رنگ از خود نشان داده سبب شده پارچه ی مورد علاقه ی بانوان شود. از همین رو در دوخت لباس های نیمه مجلسی زنانه، لباس های کوتاه، مانتو و… کاربرد فراوان دارد. علاوه بر اینکه از پر فروش ترین پارچه های ملانژ و کاربرد ترین آنها هست.
پارچه ملانژ دورو: پارچه ملانژ دورو به دو شکل ساده و طرح دار به بازار عرضه میشود که استفاده از الیاف نخ پنبه و پلی استر به آن قابلیت طرح پذیری را داده است و میشود با صنعت چاپ دیجیتال تنوع طرح این پارچه را روز به روز بیشتر و گسترده تر کرده است.

عوامل موثر بر قیمت پارچه دورو پنبه

عوامل موثر بر قیمت پارچه دورو پنبه

برای تعیین قیمت پارچه دورو پنبه ۱۰۰ درصد عوامل متعددی تاثیر گذار هستند که مهمترین آنها نوع الیافی که در آن به کار رفته است. همانطور که از اسمش بر می آید برای تولید پارچه دورو پنبه از الیاف پنبه استفاده میشود.
این الیاف بسته به درجه کیفیتی که دارند بر روی قیمت پارچه دورو پنبه ۱۰۰ درصد تاثیر میگذارند. برای تولید این منسوج علاوه بر الیاف طبیعی پنبه که شامل نخ پنبه اند الیاف صنعتی نیز استفاده میشوند که در این بین الیاف شانه شده کامفور شده کامپکت شده به علت کیفیت بالایی که در ساخت دارند قیمت گران تری را نیز شامل میشوند، پس به طبع پارچه ای که میزان الیاف نخ پنبه و نخ شانه شده کامفور شده کامپکت شده در آن بیشتر از سایر الیاف به کار گرفته شود قیمت گزاف تری نیز دارد. علاوه بر الیاف به کار رفته، جنس دیگر مواد اولیه بر قیمت پارچه دورو پنبه ۱۰۰ درصد موثر است.

مزایای استفاده از پارچه دورو پنبه

مزایای استفاده از پارچه دورو پنبه

از مزایای این محصول میتوان به قیمت پارچه دورو پنبه ۱۰۰ درصد اشاره کرد که بسیار حائز اهمیت است. این پارچه از انواع مختلف پارچه های تریکو ملانژ بوده که در تولید از الیاف بسیار نرم و کاملا ارگانیک پنبه استفاده کرده است. همانطور که میدانید الیاف پنبه نرم بوده، از همین رو این پارچه ها لطافت ویژه ای پیدا کرده اند و از آنجا که پارچه دورو پنبه از پنبه ی خالص تولید میشود هیچ گونه حساسیت پوستی حتی برای پوست های زیادی حساس هم ایجاد نمیکند و همه میتوانند از این پارچه با کیفیت استفاده کنند و هیچ گونه نگرانی در رابطه با آن نداشته باشند.
همچنین پارچه دورو پنبه پارچه ای مناسب برای تمام فصول است، این پارچه به علت جنس خنکی که دارد برای فصل تابستان بهترین گزینه ی خرید است و از آنجایی که قابلیت جریان هوا را دارد در فصل زمستان نیز قابل استفاده است.

انواع برند پارچه دورو پنبه

انواع برند پارچه دورو پنبه

پارچه دورو پنبه ۱۰۰ درصد از انواع مختلف پارچه های تریکو ملانژ است که در جهان تولید کنندگان فراوانی دارد و کشورهای زیادی مدعی تولید این پارچه هستند. همانطور که میدانید در صنعت نساجی کشور ما حرف اول را میزند و از همین رو مطرح ترین برندهای تولید پارچه دورو پنبه که از انواع مختلف پارچه تریکو ملانژ است، شامل برندهای ایرانی هستند. و در رتبه بعد برندهای چینی نیز توانستند در تولید پارچه دورو پنبه سرآمد همگان ظاهر شوند و از طرفی اُزبک ها هم از برندهای مطرح تولید پارچه دورو پنبه هستند.
اما کشور ما در صنعت نساجی توانسته از سرآمدان این صنعت لقب گیرد و با تولید بهترین نخ های صنعتی در تولید پارچه های ملانژ در تمام جهان حرف اول را بزند. از همین رو برندهای ایرانی اعم از کارخانه هایی که در تهران، مشهد، اصفهان و شیراز قرار دارند و به طور کلی نیاز بازار داخلی به این پارچه را اغلب همین برندهای معروف پوشش میدهند.

مرجع خرید پارچه دورو پنبه 100 درصد

مرجع خرید این منسوج

مرجع خرید و تعیین قیمت پارچه دورو پنبه ۱۰۰ درصد، برای فروش هرچه آسان تر و بهتر این محصول به گونه ای برنامه ریزی کرده است تا خریداران بتوانند کالا را به راحتی تهیه کنند.
اگر قصد خرید با پایین ترین قیمت پارچه دورو پنبه ۱۰۰ درصد را دارید، میتوانید از طریق مرجع خرید اقدام نموده و کالا را با همان قیمت درب کارخانه تحویل بگیرید. که در واقع این نوع از خرید همان خرید مستقیم محسوب میشود و در نهایت، با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر و با قیمت درب کارخانه به دست مشتریان عزیز میرسد.
به طور کلی بهترین روش خرید خرید مستقیم و عمده این محصول است در این نوع خرید شما از آنجایی که با حذف واسطه کالا را مستقیماً از طریق عرضه کنندگان و مراجع تولیدی ها تهیه میکنید، کالا با همان قیمت درب کارخانه محاسبه میشود و از طرفی خرید عمده این امکان را به شما میدهد که خرید را در میزان بیشتر اما قیمت کمتری خریداری نمایید.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ قیمت پارچه دورو پنبه ۱۰۰ درصد

  1. ترابی امین گفت:

    پارچه دورو پنبه ۱۰۰ درصد که زیر مجموعه پارچه ملانژ محسوب میشود، از ترکیب دو نخ که به صورت جداگانه از هم رنگ شده اند و سپس با هم ترکیب میشوند، تولید میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت