قیمت پارچه سه نخ در بازار

قیمت پارچه سه نخ در بازار

دورس نوعی پارچه ضخیم تر بافته شده با ماشین گردباف است که پشت پارچه به صورت تار های نخ و روی آن دارای تراکم و ضخیم است و معمولا نخ های نگهدارنده پشت از پنبه و روی آن با هر نخی قابل بافت است. این پارچه ها کاربرد پاییزه و زمستانی دارند. از رایجترین دورس های موجود در بازار دو نوع پارچه دو نخ و پارچه سه نخ می باشند. 

قیمت پارچه سه نخ در بازار

بررسی کیفیت پارچه سه نخ

بررسی کیفیت پارچه سه نخ پارچه هایی که در بازار عرضه می شود ممکن است صد در صد از یک نوع نخ یا ترکیبی از چند نوع نخ باشد .

الیاف به کار برده در این نوع پارچه ها به سه دسته تقسیم می شوند :

الیاف حیوانی

الیاف طبیعی 

الیاف مصنوعی 

پارچه دورس یکی از انواع معروف پارچه است که با الیاف پنبه بافته می شود ، اما نسبت به سایر پارچه ها مقاوم تر ، ضخیم تر و کلفت تر می باشد. 

از این پارچه که دو نوع سه نخ و دو نخ دارد ، می توان در بافت و دوخت لباس ورزشی استفاده کرد .

به دلیل ضخامت بالایی که دارد برای دوخت گرمکن های ورزشی و لباس های گرم استفاده می شود .

پارچه دورس سه نخ برای دوخت لباس های زمستانی مورد استفاده قرار می گیرد .

این پارچه از پنبه و پلی استر تهیه می شود . برای دستیابی به متراژ بالا تر از دورس دو نخ به جای سه نخ استفاده می شود . 

از خصوصیات پارچه ی دورس می توان به موارد زیر اشاره کرد :

با الیاف پنبه بافته می شود 

نسبت به دیگر پارچه ها ضخیم تر و مقاوم تر است .

کارخانه پارچه تریکو ، پارچه های دورس دو نخ و سه نخ را با کیفیت بالا در تنوع رنگی بسیار زیاد تولید می کند. پارچه دورس پنبه رنگی سه نخ تولید شده در نساجیها ، مناسب برای دوخت انواع لباس های گرم ورزشی می باشد . نساجیهایی که در سراسر کشور وجود دارند ، سالیان سال است که در زمینه ی تولید انواع پارچه فعالیت دارند و توانسته اند با استفاده از تجربیات خود ، روز به روز محصولات تولیدی خود را با کیفیت بالا تر تولید کنند .

پارچه های تریکو تولید شده در نساجیها دارای یکنواختی رنگ بسیار زیادی هستند که همین یکنواختی رنگ در تولید لباس اهمیت بسیار زیادی دارد ، همچنین دارای تنوع رنگی بسیار زیادی است که خریدار می تواند متناسب با سلیقه ی خود هر مدل را انتخاب نماید .

فروش پارچه سه نخ پنبه

فروش پارچه سه نخ پنبه خرید و فروش پارچه سه نخ در عمده فروشیها و به صورت کیلویی و عمده انجام می شود .قیمت پارچه سه نخ به نسبت کیفیت بسیار بالایی که دارد ، بسیار مقرون به صرفه است .فروش این پارچه همچنان به صورت آنلاین نیز انجام می گیرد چون بسیاری از مردم فرصت رفتن به بازار و خرید به صورت حضوری را ندارند .

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت