قیمت پارچه شلوار اسلش در بازار روز

قیمت پارچه شلوار اسلش در بازار روز

پارچه شلوار اسلش کارایی بالایی دارد و در تولید لباس های گرم به خصوص شلوارهای اسپورت از آن ها استفاده می کنند. یکی از جنس های پرفروش همین پارچه های اسلش می باشند که در بسیاری از فروشگاه های پارچه، به فروش می رسند و قیمت آن ها به نوع و کیفیت پارچه بستگی دارد. 

قیمت پارچه شلوار اسلش در بازار روز

ویژگی های ظاهری پارچه شلوار اسلش

ویژگی های ظاهری پارچه شلوار اسلششلوار های اسلش به عنوان یک شلوار راحتی شناخته شده است که پوشیدن آن به جا و مکان خاصی محدود نمی شود، برای دوخت شلوارهای اسلش معمولا از پارچه های کشی استفاده می کنند که دارای کیفیت بالایی است. بافت پارچه های اسلش به گونه ای است که محدودیت خاصی ندارد و همه افراد می توانند آن را بپوشند و دارای تن خور بسیار خوبی می باشد. این محصول دارای برند های گوناگونی می باشند که معمولا محصولاتی با کیفیت های عالی تولید می کنند. 

از مهم ترین ویژگی های پارچه شلوار اسلش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دارای طرح های ساده
  2. قابلیت استفاده برای دوخت شلوارهای ورزشی
  3. ساخته شده با استفاده از مواد اولیه مرغوب
  4. قیمت مناسب و ارزان 

برای دوخت شلوار های اسلش از پارچه های گوناگونی استفاده می کنند که هر کدام از آن پارچه ها مناسب استفاده در فصل خاصی از سال می باشد. 

    پارچه های شلوار اسلش دارای جنس های مختلفی می باشد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

    • پارچه ترویرا (ترکیب کتان و پلی استر
    • پارچه نخ پنبه (ترکیب کتان و پنبه)
    • پارچه کنف (الیاف گیاهی)
    • پارچه پلی استر ( الیاف مصنوعی) 
    • پارچه پشمی ( الیاف پشم حیوانی) 

    مرکز خرید پارچه شلوار اسلش

    مرکز خرید پارچه شلوار اسلش در ایران کارخانه های زیادی در تولید این نوع پارچه فعالیت می کنند که آن را با استفاده از نخ های مخصوص بافته و روانه بازار می کنند. پارچه اسلش در طرح ها و رنگبندی های متنوعی تولید می شود و جزء پارچه های راحتی به حساب می آید. 

     امروزه با در دسترس بودن اینترنت بیشتر افراد به صورت اینترنتی خرید خود را انجام می دهند. با مراجعه به سایت های اینترنتی ما شما می توانید بهترین نوع پارچه شلوار اسلش را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید و چون خرید به صورت مستقیم می باشد قیمت ها بسیار مناسب خواهد بود. 

    همان طور که گفته شد پارچه های تولید داخل از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل کشور هایی چون عراق، افغانستان، آلمان، ایتالیا، یونان و … خواهان این نوع پارچه ها هستند که با صادرات آن کارخانه های تولیدی به سود خوبی دست یافته اند و به اقتصاد کشور کمک شایانی کرده است. 

    لینک کوتاه:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ورود به سایت