قیمت پارچه ملانژ بدون لاکرا

قیمت پارچه ملانژ بدون لاکرا

امروزه با پدید آمدن صنعت پارچه ، و همچنین تولید و توزیع آن در تناژ بالا شاهد رشد و پیشرفت تولید و عرضه انواع پارچه ‌ها در سراسر ایران هستیم. پارچه‌ ها بسته به نوع استفاده و نوع کاربرد خود انواع زیادی دارند در ادامه این مطلب می‌خواهیم در رابطه با انواع پارچه و پارچه ملانژ بدون لاکرا صحبت کنیم.

قیمت پارچه ملانژ بدون لاکرا

پارچه ملانژ ویسکوز چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه ملانژ ویسکوز چه ویژگی هایی دارد؟ مطمئناً همان‌ طور که می‌ دانید پارچه ی ملانژ بدون لاکرا ویژگی ‌ها و هم چنین خصوصیت ‌های مربوط به خود را دارد که در ادامه ی مطلب به انواع مختلف پارچه ویسکوز و ویژگی های آن بیش تر خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

انواع پارچه شامل : پارچه لگ ،پارچه نخی، پارچه لی، پارچه کتان، پارچه جیر، پارچه ابریشم ،چرم طبیعی، چرم مصنوعی، پارچه ساتن، پارچه مخمل، پارچه ویسکوز ،پارچه لمه، پارچه پشمی، پارچه حریر ،پارچه نایلون، پارچه کنفی ،پارچه بنگالین ،پارچه لینن، پارچه ژرژت، پارچه فاستونی، پارچه کرپ ،پارچه استرنج، پارچه پلی‌اتیلن ،پارچه کچه، پارچه کیسی، پارچه جاجیم و پارچه نینو.

پارچه‌ هایی که در بالا نام بردیم ، تمام‌ شان کاربرد های متفاوت و مختلفی دارند . برای مثال برخی از آن‌ ها در تولید مبلمان ، پوشاک ، انواع لباس‌ ها ، پرده ‌ها و تمام وسایل هایی به کار می‌رود که از پارچه تولید می ‌شوند . حال می ‌خواهیم با کاربرد پارچه ملانژ ویسکوز آشنا شویم.

پارچه ی امروزه در دنیای مد مخصوصاً در بین خانم‌ها بسیار شناخته ‌شده و پر طرف ‌دار می ‌باشد . پارچه ‌ای که در تولید لیگ استفاده می‌ شود معمولاً به فصل سال نیز بستگی دارد.

برای مثال اگر پارچه برای فصل های سرد سال مانند زمستان تولید شود با پارچه‌ های ضخیم و کرکی تولید می شود و اگر برای فصل های گرم سال مانند تابستان تولید شود با پارچه‌ های نازک و خنک تولید می‌ شود.

پارچه ی ملانژ معمولاً برای تولید شلوار به کار می‌ رود. حال این شلوار می‌تواند بستگی به نوع خود برای ورزش ، مهمانی و برای دیگر نیاز ها تولید و استفاده شود. در ادامه ی مطلب به طریقه های خرید و فروش پارچه ملانژ بدون لاکرا ، صادرات و موانع صادراتی سد راه این محصول خواهیم پرداخت. تا ادامه ی مطلب همراه ما باشید.

عرضه بدون واسطه پارچه ملانژ بدون لاکرا

عرضه بدون واسطه پارچه ملانژ بدون لاکرا همان طور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم تولید پارچه و عرضه پارچه ملانژ علاوه بر بر طرف سازی نیاز در داخل ، به اقصا نقاط دنیا نیز صادر می گردد . این امر شرکت های برزگ بازرگانی زیادی را به پخش پارچه صادراتی تشویق کرده است .امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید پارچه ی ملانژ بدون لاکرا داشته باشید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت