قیمت پارچه ملانژ حصیری مبلی

قیمت پارچه ملانژ حصیری مبلی

پارچه ملانژ یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین پارچه هاست که امروزه برای تهیه ی انواع پوشاک، مبلمان و … مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از فرآیندی اصولی و درست در خط تولید و ریسندگی این پارچه موجب شده است تا جنس و کیفیت آن بسیار مطلوب و رضایت بخش باشد. تولید پارچه مبلی از پارچه ملانژ با استقبال فوق العاده ای رو به رو شده است. قیمت پارچه ملانژ حصیری مبلی، با توجه به کیفیت بی نظیر آن، بسیار ارزان و مناسب می باشد. 

قیمت پارچه ملانژ حصیری مبلی

مشخصات فنی پارچه ملانژ حصیری

مشخصات فنی پارچه ملانژ حصیری پارچه ملانژ حصیری در تنوع رنگ بسیار بالایی وجود دارد. تولید این پارچه در ۷۰ رنگ متنوع و جذاب باعث شده که انتخاب رنگ های دلخواه مشتریان بسیار آسان و راحت شود. بافت این نوع از پارچه ملانژ به صورت حصیری بوده و از آن به عنوان پارچهی مبل استفاده می شود. 

پارچه گونی بافت ملانژ از الیاف بسیار محکم و مقاوم به هم تابیده تولید شده است. از این پارچه در تولید مبل در لایه ی زیرین و رویی استفاده می شود. لایه ی زیرین همان است که به چوب وصل می شود. پارچه ی حصیری ملانژ به طور معمول در عرض ۳ متر تولید می گردد و به دلیل بافت ضخیم و محکم در صنایع و کارخانجات تولید مبلمان به کار می رود.

استفاده از این پارچه بسیار مقرون به صرفه می باشد و تا حد زیادی از مصرف هزینه های اضافی جلوگیری خواهد کرد. زیرا اکثر پارچه ها عرض کمتر از ۳ متر دارند که مصرف کننده مجبور به خرید متراژ بالاتر آن برای استفاده در مبل سازی می باشد. اما در مورد پارچه ی ملانژ این موضوع کاملا بر عکس است. 

فروشگاه پارچه ملانژ حصیری گونی بافت

فروشگاه پارچه ملانژ حصیری گونی بافت امروزه فروش انواع پارچه با الیاف گوناگون بسیار آسان شده است به گونه ای که خریداران و مصرف کنندگان به راحتب می توانند محصول مورد نظر خود را از طریق اینترنت در منزل سفارش داده و در زمان کوتاهی تحویل بگیرند.

فروشگاه پارچه ملانژ حصیری گونی بافت محصولات خود را به صورت غیرحضوری و آنلاین به فروش می رساند. این مرکز از بزرگترین پخش کنندگان پارچه ملانژ حصیری در کشور می باشد که محصولات خود را در طیف طرح و رنگ وسیع با نازلترین قیمت به فروش می رساند. 

با توجه به کاربرد بسیار زیاد این پارچه، تولید آن نیز همواره رو به افزایش می باشد و خوشبختانه هر ساله شاهد پیشرفت زیادی در طرح و رنگ پارچه ملانژ حصیری هستیم. با ثبت سفارش آنلاین می توانید این محصول را با کیفیت ویژه و استثنایی تهیه و خریداری کنید. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت