قیمت پارچه ملانژ دورو کجراه

قیمت پارچه ملانژ دورو کجراه

پارچه ملانژ کجراه دورو از نمونه های پرمصرف در صنعت پوشاک به شمار می رود. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع پارچه کجراه، کاربردها و قیمت خرید و فروش آن در بازار بپردازیم. آشنایی با ویژگی های کیفی این محصول امکان تشخیص نمونه های باکیفیت را برای شما آسان خواهد نمود.

قیمت پارچه ملانژ دورو کجراه

از پارچه های کجراه بیشتر بدانید

از پارچه های کجراه بیشتر بدانید کجراه به پارچه های می گویند که بافت آنها به صورت مورب و خطی است. همین ویژگی و شکل ظاهری آن را از انواع پارچه های ساده متمایز می کند. در تولید این محصول نیز از انواع الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده می شود. یکی از پرمصرف ترین انواع پارچه های کجراه به مدل های ۳۰ ۷۰ شهرت دارند. به این معنی که ۳۰ درصد بافت پارچه از الیاف پلی استر تشکیل شده و ۷۰ درصد دیگر آن را نخ های پنبه ای تشکیل می دهند.
از دیگر نمونه های این محصول می توان به پارچه کجراه ویسکوز، کجراه فلامنت، ملانژ، کجراه کتان و … اشاره نمود. هر کدام از این محصولات با توجه به درجه کیفی و بافت پارچه در صنایع مختلف تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال پارچه های کتانی کجراه دارای بافت ضخیمی هستند و برای انواع لباس کار، شلوارهای مردانه و پوشاک زمستانی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی دیگر از کابردهای پارچه کجراه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دوخت انواع لباس بیمارستانی مانند روپوش
  • مناسب برای ملحفه و پرده اتاق
  • دوخت انواع لباس نظامی
  • تهیه گان های بیمارستانی با پارچه کجراه
  • دوخت انواع مانتو و شلوار زنانه
  • مناسب برای دوخت شلوار کردی مردانه

البته درجه کیفی و رنگبندی پارچه ها نیز نقش موثری در کاربرد آنها ایفا می کنند. به عنوان مثال پارچه کجراه فلامنت با رنگ های سبز، آبی، صورتی و سفید بیشترین مصرف را در صنعت لباس های بیمارستانی دارند.

پخش عمده پارچه ملانژ لاکرا کجراه

پخش عمده پارچه ملانژ لاکرا کجراه تا به اینجا اطلاعات مناسبی را در مورد انواع پارچه ملانژ لاکرا کجرا که برای دوخت لباس های زنانه و حتی ست های اسپرت و ورزشی مناسب هستند، کسب نموده اید. در ادامه باید اشاره کرد که نوع نخ بکار رفته در تولید و فرآیند تولید نقش موثری در کیفیت این محصولات دارند. برای اطمینان از خرید بهترین نوع پارچه ملانژ کجراه و دیگر نمونه ها شناخت بازار هدف و همچنین امکان سفارش از تولید کنندگان مستقیم اهمیت زیادی دارد.
در این مرکز به عنوان نمایندگی پخش پارچه ملانژ تولیدی و وارداتی کلیه مدل های پرمصرف به صورت طاقه ای و عدلی برای بیمارستان ها، تولیدی ها، مراکز نظامی و … ارسال می شوند. توجه کنید که قیمت هر متر از این محصولات هر ساله تحت تاثیر نوسانات بازار با تغییراتی همراه است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت