قیمت پارچه ملانژ پنبه گلکسی رنگی

قیمت پارچه ملانژ پنبه گلکسی رنگی

پارچه ملانژ پنبه، از انواع پارچه می باشد که در ترکیب این محصول نخ پنبه و پلی استر به کار رفته است و کاربرد های زیادی دارد.

پارچه ملانز پنبه، از با کیفیت ترین و مرغوب ترین پارچه های می باشد. این محصول در کارخانه های بسیاری در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود.

قیمت پارچه ملانژ پنبه گلکسی رنگی در مراکز عرضه، مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

 قیمت پارچه ملانژ پنبه گلکسی رنگی

پارچه ملانژ مناسب چه فصلی است؟

پارچه ملانژ مناسب چه فصلی است؟

پارچه ملانژ از پارچه های می باشد که کارایی و قابلیت های بسیاری در صنعت پوشاک دارد. این محصول طرفداران بسیاری در کشور دارد.

 این محصول برای تهیه لباس های گرم، سویشرت، تی شرت، لباس های خانگی و …. مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه ملانژ مناسب فصل های زمستان و پاییز می باشد  که؛ کاربرد های بسیار زیادی در این فصل ها دارد. در فصل پاییز از رنگ های سفید، طوسی و سرمه ای این پارچه استفاده می شود و در فصل زمستان معمولا رنگ های تیره این محصول به کار گرفته می شود.

این پارچه به صورت دورس، دو رو، تک رو، فانریپ می باشد، که هر کدام کارایی ها و مصارف مربوط به خود را دارند.

پلی استر موجود در این پارچه موجب درخشندگی و شفافیت پارچه می شود و این امر موجب شده است این پارچه در بین مردم محبوبیت بالایی داشته باشد.

از کودکی تا کهنسالی افراد می توانند در فصل زمستان و پاییز از لباس هایی با این پارچه استفاده کند.

پارچه ملانژ دورس از انواع پارچه می باشد که؛ قابلیت های بسیاری دارد و این محصول جنس بسیار خوبی دارد، برای تولید انواع لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد و با قیمت مناسبی نیز به فروش می رسد.

فروش عمده پارچه ملانژ دورس پنبه

فروش عمده پارچه ملانژ دورس پنبه

پارچه ملانژ دورس پنبه از پارچه های با کیفیت در کشور می باشد که، در کارخانه های بسیاری تولید می شود. این محصول علاوه بر توزیع در سراسر نقاط کشور به بسیاری از کشور های جهان نیز صادر می شود، صادر کنند گان سود بسیار زیادی به دست می آورند.

کشور ما جایگاه اول را در جهان؛ در تولید این پارچه دارد.

فروش پارچه ملانژ به صورت عمده توسط مراکز عرضه و فروشگاه ها صورت می گیرد. این نوع پارچه از قیمت مناسبی برخوردار می باشد بر خلاف تصور بعضی از افراد.

برای خرید این محصول به صورت عمده و جزئی می توانیم به فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه کنیم و این نوع پارچه را خریداری کنیم. خرید از فروشگاه های اینترنتی معتبر موجب می شود واسطه ها حذف گردند و محصول با قیمت مناسبی در اختیار مردم قرار گیرد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت