قیمت پارچه ملانژ کجراه رنگی

قیمت پارچه ملانژ کجراه رنگی

آیا علت قیمت های گوناگون پارچه ملانژ کجراه رنگی را می شناسید ؟ شما چه شرایطی را در این زمینه دخیل می دانید ؟ خیلی از البسه امروزه با این پارچه ها دوخته شده و به همین جهت دانستن نرخها با تعرفه هایی روزانه، ضروریتی همه جانبه دارد.

هر رنگی بسته به میزان واکنش پذیری و حمایت از سوی خریدار، با نرخی مختلف به بررسی می رسد.

قیمت پارچه ملانژ کجراه رنگی

مشخصات فنی پارچه ملانژ

مشخصات فنی پارچه ملانژ در زمان ساخت این پارچه ها دقت بر روی استفاده از نمونه های تریکو به همراه دیگر الیاف مانند پنبه، ویسکوز، لاکرا و غیره می رود که در آخر پارچه هایی درجه یک به دست می آیند.

در باب بیان توضیحات مربوط به مشخصات فنی این دسته از اجناس مواردی که اشاره کردیم، خیلی ضروری و مورد تامل هستند.

هم چنین ویژگی هایی که برای تعریف اختصاصی آن ها به کار می روند، نهایتا به رنگ های انتخابی شان مربوط است نه به جنس کلی دیده شده.

از این جهت همین رنگ پذیری ها عنوان ملانژ را شایسته معرفی آن ها کرده اند. در این محدوده باید اسمی از نخ های به رفته نیز در این اجناس برد که قابلیت های بی شماری را دارند.

  • پلی استر ایرانی و خارجی : الیافی کشیده شده به حساب می آیند که آن ها را جایگزین مناسبی برای نخ و پنبه های طبیعی در توضیحات ذکر می کنند.
  • اسپان خارجی و داخلی : پارچه هایی که در آغاز به توضیح آن ها پرداختیم چون از اجناسی کم قیمت به شمار می آیند در ساخت آن ها بیشتر از این نخ های ارزان مصرف می نمایند.
  • ویسکوز ایرانی و وارداتی : بر خلاف تصوراتی که تا به حال از آن ها پدید آمده و اجناس را به منزله نخ هایی سلولزی شرح داده اند باید گفت که هرگز این گونه نیست. در واقع آن ها رشته هایی به صورت کاغذ مانند می باشند که از چوب درختان به حالت خمیر مانندی تغییر شکل پیدا کرده اند.

خرید عمده پارچه تریکو ملانژ کجراه

خرید عمده پارچه تریکو ملانژ کجراه پارچه تریکو ملانژ را برای بافت های زیادی در کارخانه ها به زیر دستگاه می برند و در این حالت لازم است تا با خرید عمده شان، مراکز تولیدی همواره دسته زیادی از آن ها را داشته باشند.

دریافت آن ها با کسری از بودجه کنار گذاشته خریدار و نیز در مدل هایی چشم گیر انجام می گیرد که البته، این فعالیت ها در بازار پر از رقابت اینترنتی دامنه ای فراگیر دارند.

وقتی خرید پارچه ملانژ کجراه با تراز بالا را از فضای اینترنتی مدیریت نمایید سهمی بسزا، در کنترل مبادلات در این زمینه دارید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت