قیمت پارچه ملانژ کشی شلوار اسلش

قیمت پارچه ملانژ کشی شلوار اسلش

قیمت پارچه ملانژ کشی رابطه مستقیمی با کیفیت آن دارد. همانطور که می دانید پارچه های ملانژ ترکیباتی از الیاف طبیعی و مصنوعی با درصدهای مختلف را در خود دارد. هر اندازه میزان الیاف طبیعی در آن بیشتر باشد، طبیعتاً مرغوبیت کالا بالاتر بوده و قیمت بیشتری هم خواهد داشت. این پارچه ها برای دوخت البسه ای مانند شلوار اسلش گزینه ای مطلوب و مناسب می باشند.

قیمت پارچه ملانژ کشی شلوار اسلش

پارچه ملانژ مناسب دوخت چه لباس هایی هستند؟

پارچه ملانژ مناسب دوخت چه لباس هایی هستند؟ پارچه های ملانژ ترکیبی از الیاف مصنوعی با الیاف طبیعی رنگی مانند پنبه هستند که در دسته پارچه های بسیار پرکاربرد و پرفروش در صنعت پوشاک کشور تقسیم بندی می شوند.
رنگ توسی از این پارچه ها متداول تر است و نمونه های روشن و تیره توسی در رنگبندی آن نقش دارد. وجود الیاف پلی استر در پارچه ملانژ باعث شده حالت درخشان و شفافی داشته باشد.
از ویژگیهای مثبت پارچه های ملانژ می توان به تناسب قیمت آنها اشاره کرد؛ در حقیقت این مورد بر افزایش رونق خرید و فروش آن تاثیرگذار بوده است. بسیاری از تولیدی های پوشاک آن را خریداری و در مصارف مختلفی استفاده می نمایند.
این پارچه کارآیی لازم در دوخت انواع پوشاک تابستانی و زمستانی را دارد که البته بر اساس نوع پارچه کارکرد آن تعیین می شود.
پارچه ملانژ برای دوخت چه لباسهایی مناسب است؟ 

  • دورس: سویشرت، لباس ورزشی، پوشاک گرم زمستانی
  • فانریپ: لباسهای ورزشی، تیشرت و پیراهن
  • تک رو: تاپ، شلوار راحتی و انواع تیشرت
  • دو رو: تیشرتهایی که ضخامت زیادی دارند و یا برخی بلوزهای ضخیم

استفاده از پارچه های ملانژی که رنگ تیره ای داشته باشند، در فصول زمستانی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. البته این پارچه ها رنگ یکنواخت و صافی ندارند و این به دلیل استفاده هم زمان از الیاف طبیعی و مصنوعی ست. پارچه ملانژ به منظور بهره گیری در تولید لباس برای سنین مختلف زنان و مردان مناسب می باشد.

مرکز خرید پارچه ملانژ گلکسی کشی

مرکز خرید پارچه ملانژ گلکسی کشی انتخاب پارچه در دوخت انواع پوشاک بسیار مهم است و به قول معروف میزان مهارت خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک را نشان می دهد. هر پارچه ای را نمی توان برای دوخت یک نوع از پوشاک در نظر گرفت. پارچه ملانژ گلکسی گزینه مناسبی برای دوخت سویشرت و شلوارهای اسلش است؛ این تناسب با در نظر گرفتن قابلیت کشسانی این پارچه ها بیشتر به چشم می خورد.
انواع لباس ورزشی نیز با استفاده از این نوع پارچه قابل تولید می باشد و احساس راحتی را به همراه می آورد.
مرکز خرید پارچه ملانژ با ارائه نمونه های مختلفی از این پارچه از لحاظ کیفیت و مرغوبیت، امکان انتخاب نمونه های متنوع آن را فراهم نموده و بدین ترتیب زمینه دسترسی آسان افراد به آن را فراهم نموده است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت