قیمت پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری

قیمت پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری

پارچه تیپ لاکرا شلواری از جمله پارچه های می باشد که از الیاف مصنوعی ساخته شده است و دارای خاصیت کشسانی زیادی می باشد. معمولا این پارچه ها دارای حالتی نیمه براق هستند و به همین جهت در دوخت انواع شلوارهای زنانه و دخترانه مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین می توان گفت برای خرید این پارچه ها قیمت آنها بسیار مهم است و از این رو قیمت پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری با توجه به مرغوبیت نخ لاکرا و نوسانات بازار تعیین می گردد.

قیمت پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری

آشنایی با انواع پارچه لاکرا دار

آشنایی با انواع پارچه لاکرا دار امروزه انواع و اقسام پارچه های لاکرا دار توسط کارخانه های سازنده با پیشرفته ترین تجهیزات تولید می گردد و از آن در تهیه انواع البسه ورزشی، لباس های زنانه، دخترانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

بنابراین برای آشنایی بیشتر با انواع پارچه لاکرا دار نمونه های مختلفی از آنها را شرح می دهیم:

  • پارچه فلامنت لاکرا: این پارچه ها از مقاومت بسیار زیادی برخوردار هستند و به راحتی قابل شستشو می باشند و از حالت کششی نیز برخوردار هستند به همین جهت استفاده از آنها در تولید البسه بسیار زیاد است.
  • پارچه تریکو پنبه لاکرا: نمونه ای از پارچه های می باشد که با داشتن پنبه موجب جریان هوا و جلوگیری از تعرق بدن می گردد و با داشتن الیاف لاکرا از خاصیت کششی بسیار مناسبی برخوردار گردیده است. ترکیب این دو الیاف موجب تولید پارچه بسیار نرم با خواص کششی بسیار بالا گردیده که همانند پارچه های طبیعی عمل می کند.
  • پارچه تریکو لاکرا: نمونه ای از پارچه های زیبا و شیکی که در تولید آنها از نخ لاکرا استفاده گردیده است پارچه تریکو لاکرا می باشد این پارچه ها از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و دارایی خاصیت کشسانی فوق العاده ای می باشند و به همین جهت دارای راحتی بسیار زیادی هستند. 

خرید عمده پارچه فلامنت تیپ لاکرا

خرید عمده پارچه فلامنت تیپ لاکرا پارچه فلامنت تیپ لاکرا نمونه ای از بهترین پارچه ها می باشد که دارای حالت کششی می باشد و استفاده از آن منجر به راحتی زیادی می شود و به همین جهت در دوخت لباس های زنانه، دخترانه، لباس های ورزشی و ..‌. به کار گرفته می شود. 

بنابراین بسیاری از تولیدکنندگان انواع پوشاک این پارچه ها را در رنگ های مختلف و کیفیت های متنوعی به طور عمده تهیه می کنند.

خرید عمده پارچه فلامنت تیپ لاکرا معمولا به شیوه های مختلفی صورت می گیرد که از جمله می توان خرید حضوری و اینترنتی آن را نام برد. 

خرید پارچه لاکرا به صورت اینترنتی از آنجایی که به صورت بی واسطه انجام می گیرد با قیمت ارزان تری تمام خواهد شد و سود زیادی خواهد داشت. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت