قیمت پارچه ویسکوز پنبه جودون

قیمت پارچه ویسکوز پنبه جودون

قیمت پارچه ویسکوز پنبه جودون، اغلب بر اساس کیفیت، طرح و رنگ، عرض و حتی وزن تعیین می گردد. البته مسائل دیگری هم وجود دارند که سبب می شود نرخ ها متغیر شوند که ما در ادامه این محصول ضمن معرفی کردن پارچه ویسکوز جودون، شما را با انواع دیگر کالا آشنا کرده و به مرجع اصلی ارائه آن نیز اشاره خواهیم کرد.

 قیمت پارچه ویسکوز پنبه جودون

اسامی انواع مدل پارچه ویسکوز

اسامی انواع مدل پارچه ویسکوز قبل از ارائه اسامی انواع مدل پارچه ویسکوز، بهتر است که این محصول را برای شما معرفی کنیم. ویسکوز در اصل نوع الیاف به شمار می رود که بر خلاف این که ساخته می شود و در طبیعت خود به خود مانند پنبه وجود ندارد؛ ولی نوعی فرآورده طبیعی محسوب می شود.

این کالا را از تنه درختان، کاه گندم، تفاله نیشکر و سایر مواد ارگانیک دیگر می سازند. اما به دلیل خواص متعددی که دارد مثلاً مقاوم است، کشش بالایی داشته و جذب رطوبت بیشتری را دارا می باشد، از نخ های آن در تولید بیشتر پارچه ها استفاده می کنند؛ همچنین این الیاف ارزان تر نیز هستند.

به این ترتیب، اگر بخواهیم نام پارچه هایی که از این جنس ساخته می شوند را عنوان کنیم، باید لیست بلند و بالایی را ترتیب دهیم؛ ولی ما در زیر، اسم چند پارچه نام اشنا را ذکر می کنیم:

  • پارچه لاکرا
  • پارچه فاستونی
  • پارچه ملانژ
  • پارچه جودون
  • پارچه اسپان
  • پارچه نخی

انواع پارچه ویسکوز، در طیف وسیع رنگ تولید می شوند و که می توان در طرح های متفاوتی هم مشاهده کرد. عموماً از چنین محصولاتی برای دوخت انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه، لباس های ورزشی، رومیزی، روتختی، ملحفه و غیره مواد دیگر استفاده می نمایند.

عرضه پارچه ویسکوز کشی جودون کیلویی

عرضه پارچه ویسکوز کشی جودون کیلویی با مراجعه به مرکز عرضه پارچه ویسکوز کشی جودون کیلویی، می توانید این کالا را با بهترین کیفیت به دست آورید. گفتنی است که محصولاتی از این قبیل با درصد مشخصی از لاکرا بافته شده اند و به همین علت هم از کشسانی بالایی برخوردار می باشند.

این گونه از پارچه همچنین به صورت گردباف بافته شده  که دارای روزنه هایی به شکل لوزی می باشد. ترکیب ویسکوز، لاکرا و الیاف مصنوعی سبب شده تا یک پارچه بسیار مرغوب تولید گردد که عموماً برای لباس فصول گرم استفاده می شوند.

در هر حال، عرضه پارچه کیلویی به صورت عمده و با قیمت های استثنایی انجام می شود و مشتریان راحت می توانند محصولاتی را به دست آورند که کیفیت آنان تضمین شده است. قابل ذکر می باشد که می توان از راه دور هم خرید را انجام داد و برای این کار، ما پیشنهاد می کنیم با واحد فروش این وب سایت تماس حاصل نمایید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت