قیمت پارچه پلی استر پنبه

قیمت پارچه پلی استر پنبه

پارچه های مرغوب و باکیفیت از الیاف درجه یک تولید و روانه بازار فروش شده اند. قیمت پارچه پلی استر پنبه به جنس و کیفیت مطلوبی که دارد، بسیار بی نظیر است. میزان الیاف درجه یکی که در قیمت پارچه پلی استر پنبه استفاده شده است، بر قیمت این پارچه تاثیر بسزایی دارد. شما میتوانید با مراجعه به سایت شرکت بازرگانی دیبافت از آخرین قیمت این پارچه اطلاع یابید و خرید خود را به راحتی انجام دهید.
با توجه به نوسانات بازار، قیمت این پارچه در حال تغییر است. به همین دلیل شما میتوانید به سایت این شرکت بازرگانی مراجعه کرده و از بروزترین قیمت این پارچه آگاهی یابید. به عبارت دیگر قیمت این پارچه به این امر بستگی دارد که شما از کدام برند و از کدام شرکت بازرگانی خرید خود را انجام میدهید.
شرکت بازرگانی دیبافت انواع مدل ها و طرح های این پارچه را از درب کارخانه خریداری مینماید و چون هیچ واسطه ای در این میان نیست، قیمت پارچه پلی استر پنبه برای شما ارزان تمام خواهد شد.
این پارچه طرح دار دارای رنگ ها و طرح های جذاب و متنوعی است و کاربردهای بسیار زیادی دارد این پارچه طرح دار دار از پلی استر و نوعی پلاستیک تولید شده است که به دلیل زیباییش طرف داران و متقاضیان زیادی را به خود جذب کرده است. در شهرهای مختلفی از جمله شیراز، اصفهان و… بازار فروش این پارچه بسیار پررونق است و از فروش بسیار گسترده ای برخوردار است.

قیمت پارچه پلی استر پنبه
این پارچه مرغوب دارای بافتی بسیار نرم و لطیف است و برای دوخت لباس داخل منزل به کار میرود. در پارچه پنبه پلی استر مرغوب به دلیل اینکه در بافتش از پنبه استفاده شده است، به همین دلیل به این نام شهرت یافته است و خریداران و متقاضیان زیادی را در بسیاری از مناطق مختلف کشور به خود اختصاص داده است.
خرید پارچه پلی استر از شرکت بازرگانی دیبافت به راحتی صورت میگیرد. زیرا این شرکت بازرگانی، سایتی را جهت فروش راحت منسوجاتش دارد تا شما به راحتی بتوانید این پارچه را خریداری نمایید.
این شرکت بازرگانی مرغوب ترین و باکیفیت ترین منسوجاتش را به شما متقاضیان عزیز ارائه میدهد. خرید پارچه پلی استر از سایت این شرکت بازرگانی برای شما بسیار به صرفه است. زیرا در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد‌.
پارچه پلی استر ضدآب از الیاف طبیعی و مصنوعی تولید شده است. در این پارچه چین و چروک امکان پذیر نیست و دارای کشسانی بسیار بالایی است. پارچه پلی استر ضدآب دارای وزن بسیار سبکی است و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. در این پارچه سایش و فرسایش وجود ندارد و در برابر انقباض و انبساط بسیار مقاوم است.
پارچه پلی استر ضدآب از رنگ های بسیار متنوعی تشکیل یافته است و به دلیل اینکه ضدآب است، رطوبت به تار و پود این پارچه نفوذ ندارد.
شرکت بازرگانی دیبافت از انواع رنگ ها، طرح ها و جنس های منسوجات مرغوب و باکیفیت را دارا است. کافی است شما به سایت بازرگانی این شرکت مراجعه کرده و خرید خود را مطابق با سلیقه خود انجام دهید.

آنچه باید از خصوصیات پارچه پلی استر پنبه بدانید

آنچه باید از خصوصیات پارچه پلی استر پنبه بدانید

این پارچه دارای بافتی نرم و بسیار لطیف است. این پارچه برای دوخت لباس داخل منزل به کار میرود‌. در تولید این پارچه به دلیل اینکه از الیاف پنبه که الیاف طبیعی است، بهره گرفته شده است، هیچگونه آلرژی و حساسیتی ایجاد نمیکند و به این دلیل به این نام شهرت یافته است و خریداران و متقاضیان زیادی را از اقصا نقاط کشور به خود جذب کرده است.
این پارچه با هوای خشک و مرطوب تغییر شرایط میدهد. مثلا پارچه پنبه، جذب رطوبت بالایی دارد ولی پارچه پلی استر رطوبت را بسیار کم به خود جذب میکند. در نتیجه این امر باعث میشود که با ترکیب این دو سبب، به ایجاد تعادلی مناسب دست یافت.

بررسی مرغوبیت پارچه پلی استر پنبه

بررسی مرغوبیت پارچه پلی استر پنبه

این پارچه از الیاف مرغوب و باکیفیت تولید شده است و هیچگونه آلرژی و حساسیتی ایجاد نمیکند. به همین دلیل شما میتوانید از این منسوج زیبا استفاده لازم را ببرید. عمر و دوام این پارچه به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالایی که دارد، بسیار زیاد است. این پارچه به دلیل اینکه بافتی از پنبه دارد، بسیار نرم و لطیف است. دمای ۳۰ درجه سانتی گراد برای شست و شوی پارچه پلی استر پنبه این پارچه بسیار مناسب است.

نخهای قابل استفاده در تولید پارچه پلی استر پنبه

نخهای قابل استفاده در تولید پارچه پلی استر پنبه

در تولید این پارچه به دلیل نرمی و لطافتش و از نخ پلی استر به دلیل درخشندگی و استحکامش، ترکیب بسیار عالی برای نخ را با هم به وجود می آورند.
در تولید این پارچه از نخ ۶۵ درصد برای پنبه و ۳۵ درصد برای پلی استر بهره گرفته شده است تا پارچه ای که از این نخ ها تولید میشود با پوست سازگار باشد.
در تولید این پارچه از نمره های مختلف نخ و به صورت چند لا و تک لا تولید شده اند و دارای جذب رطوبت بسیار بالا هستند. نخ های ترکیبی که در تولید این پارچه به کار برده شده اند یکی از پرتقاضاترین نخ های ترکیبی هستند. به دلیل اینکه این پارچه دارای بافتی بسیار نرم باشد، از درصد پنبه در این پارچه بیشتر از پلی استر بهره گرفته شده است.

قیمت فروش پارچه پلی استر پنبه

قیمت فروش این منسوج

شما میتوانید با مراجعه به سایت شرکت بازرگانی دیبافت از قیمت فروش پارچه پلی استر پنبه آگاهی یابید. این شرکت بازرگانی سایتی را جهت فروش این پارچه ایجاد کرده است تا شما به راحتی بتوانید از این شرکت بازرگانی خرید خود را انجام دهید.
کارکنان شرکت بازرگانی دیبافت به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند تا به سوالات شما در خرید این منسوج باکیفیت و مرغوب پاسخگو باشند. منسوجات این شرکت بازرگانی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. زیرا این شرکت منسوجاتش را از درب کارخانه خریداری مینماید و چون هیچ واسطه ای در این میان نیست، منسوجات این شرکت بازرگانی با قیمت بسیار مناسبی به دست متقاضیان و خریداران میرسد.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ قیمت پارچه پلی استر پنبه

  1. نیکخواه گفت:

    با توجه به نوسانات بازار، قیمت این پارچه در حال تغییر است. به همین دلیل شما میتوانید به سایت این شرکت بازرگانی مراجعه کرده و از بروزترین قیمت این پارچه آگاهی یابید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت