قیمت کارخانه ای پارچه پنبه دورو رنگی

قیمت کارخانه ای پارچه پنبه دورو رنگی

از آنجا که قیمت کارخانه ای پارچه پنبه دورو رنگی، بسیار اقتصادی و مناسب است، مرکز عرضه و فروش مستقیم، با حذف واسطه انواع پارچه پنبه را با کیفیت بالا و قیمتی نزدیک به قیمت درب کارخانه عرضه می‌کند و در تلاش است که با این نوع ارائه، از افزایش بی رویه قیمت در بازار جلوگیری نماید و به ثبات قیمت انواع پارچه‌های مرغوب و درجه یک کمک کند.

قیمت کارخانه ای پارچه پنبه دورو رنگی

از پارچه پنبه دورو چه استفاده ای می شود؟

از پارچه پنبه دورو چه استفاده ای می شود؟

پارچه پنبه دورو، پارچه‌ای لطیف و بسیار نرم است و به علت داشتن مزایای ویژه مانند تنوع طرح و رنگ بالا، امکان استفاده از دو روی پارچه و ضخامت مطلوب در طراحی و تولید انواع پوشاک و البسه مورد استفاده قرار می‌گیرد.پارچه دورو پنبه با توجه به ضخامت بیشترین کاربرد را در تولید پوشاک پاییزه و زمستانه دارد، چرا که دارای گرما بخشی خوبی است و در طراحی و دوخت انواع تی شرت، پولوشرت آستین بلند و تی شرت یقه دار استفاده می‌شود و با تنوع رنگی بالا، امکان دوخت لباسهایی با توجه به مد روز و رنگ سال را فراهم کرده است.

علاوه بر این، بسته به ضخامت پارچه دورو پنبه، از پارچه‌هایی با ضخامت پایینتر می‌توان در تولید انواع مختلف لباسهای راحتی و لباسهای مناسب فضول گرم سال نیز استفاده نمود. پارچه پنبه، به دلیل لطافت و نوع نخ مورد استفاده در تولید، ایجاد حساسیت نمی‌کند و از تعریق و بوی نامطبوع بدن نیز در جلوگیری می‌نماید.

این نوع پارچه به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد از بهترین منسوجانی است که در تهیه لباس کودک نیز استفاده می‌شود و به دلیل تنوع رنگهای شاد و همچنین خاصیت لطیف بودن، برای پوست حساس کودکان نوزادان بسیار مناسب است و از بروز حساسیت‌های پوستی و خارش پوست ممانعت می‌کند.

مرکز فروش پارچه پنبه دورو کشی

مرکز فروش پارچه پنبه دورو کشی

مرکز فروش پارچه پنبه دورو کشی، تنوع بالایی از مرغوب‌ترین و بهترین پارچه‌های دورو پنبه را عرضه می‌کند و این امر امکان انتخاب پارچه‌هایی با ابعاد، عرض و طرح و رنگ مناسب را برای فعالان صنعت پوشاک فراهم می‌آورد.قیمت پارچه دورو در مرکز فروش مستقیم، با توجه به حجم خرید و طرح و رنگ پارچه متغیر است، از آنجا که این مجموعه، عرضه کننده بدون واسطه پارچه پنبه ای است، این منسوجات کاربردی و محبوب را با سطح کیفیت عالی و قیمتی بسیار ارزانتر از قیمت بازارهای با واسطه ارائه می‌نماید و شرایط خرید اقتصادی را برای خریداران عمده و تولیدکنندگان پوشاک فراهم کرده است.

خرید آنلاین و غیر حضوری انواع پارچه، یکی از آسان‌ترین روش‌های خرید این محصولات است. در خرید آنلاین می‌توانید طیف وسیعی از محصولات را از لحاظ نوع پارچه و کیفیت آن مورد بررسی قرار دهید و محصولی مناسب را ضمن کسب مشورت با کارشناسان و متخصصان فعال در این حوزه، خریداری نمایید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت