قیمت کلی پارچه گردباف کشی

قیمت کلی پارچه گردباف کشی

تولید، عرضه و فروش انواع پارچه همواره یکی از مهمترین موضوعات در حیطه صادرات و واردات پارچه بوده است. در این مطلب، کانون توجه ما پارچه یکی از انواع پارچه تحت عنوان گردباف کشی است که قصد داریم پیرامون قیمت آن، مشخصات و ویژگی‌های آن و همچنین صادرات آن صحبت کنیم. بنابراین، موضوعات این جستار محدود می‌شود به پارچه گردباف کشی و قیمت پارچه کشی. 

قیمت کلی پارچه گردباف کشی

استاندارد های تولید پارچه گردباف کشی

استاندارد های تولید پارچه گردباف کشی واضح است که برای هر پارچه پیش از تولید آن، استانداردهای خاصی در نظر گرفته می‌شود که با رعایت آن استانداردها پارچه مورد نظر تولید می‌گردد. در خصوص پارچه‌های گردباف کشی نیز چنین ملاکی صدق می‌کند. کیفیت هر پارچه بیش از هر چیز به تار و پود و نوع نخ و مواد به کار رفته در آن وابسته است. استاندارد پارچه های گردباف کشی نیز از این امر مستثنی نیست.

بهترین استاندارد برای تولید پارچه های گردباف کشی استفاده از تار و پود حلقه ای شکل و استفاده از پنبه ای از جنس پلی استر است که بایستی به تایید کمیسیون فنی صنایع نساجی رسیده باشد. لازم به ذکر است که پارچه های گردباف به دلیل گرد بودن و حلقه ای شکل بودن تار و پودشان معمولا به شیوه ای متفاوت و با الیافی از جنس تقریبا متفاوتی با سایر پارچه ها تولید می‌شوند. 

صادرات پارچه گردباف کشی به عراق

صادرات پارچه گردباف کشی به عراق در طی سالهای اخیر، صادرات محصولات گوناگون ایرانی از جمله پارچه و پوشاک نیز به کشورهای خاورمیانه از جمله عراق افزایش یافته است. صادرات پارچه های گردباف کشی یا همان پارچه کشباف نیز از جمله مواردی است که طی دهه نود شمسی به عراق انجام و با استقبال فراوان مشتریان و خریداران و کارخانجات عراقی مواجه شده است. 

پارچه های گردباف کشی به علت وجود الیافی همچون پنبه پلی استری معمولا برای تهیه پوشاک مناسب فصل سرد مورد استفاده قرار می گیرند چرا که الیاف مذکور جنسی ضخیم دارد که مانع از نفوذ برودت هوا به داخل بدن می شود. ضمن اینکه کشور عراق به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در غالب فصول سال از هوای خنک و متمایل به سردی برخوردار است که همین امر موجب شده است از واردات پارچه های با الیاف پلی استر و ضخیم به خود استقبال ویژه داشته باشد. 

پارچه های گردباف کشی در رنگ‌بندی های گوناگون به بازار عرضه می‌شود و سایز و قیمت مختلفی را به خود اختصاص می دهد. برای اطلاع از قیمت این نوع پارچه و آشنایی با انواع رنگ و سایز آن می‌توان به سایت‌های معتبر انواع پارچه مراجعه کرد و محصول مورد نظر و دلخواه خود را مورد بررسی و مقایسه با سایر محصولات همپایه آن قرار داد. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت