محل خرید پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

محل خرید پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

از هزاره های قبل میلادی در ایران مردم به ریسندگی مشغول بودند تا با پارچه های تولید شده بدن خود را بپوشانند .پارچه ها انواع مختلفی دارند که یکی از آنها پارچه ویسکوز تیپ لاکرا است .  این نوع پارچه به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است .

اگر برای خرید پارچه هنوز دچار شک و ابهام هستید و نمی دانید کدام پارچه مناسبتر است و یا اینکه نمی دانید پارچه مورد نظر خود را از کجا بخرید ،  تا انتهای این مقاله باما همراه باشید تا بتوانید یک محل مطمئن برای خرید پارچه آن هم از نوع ویسکوز تیپ لاکرا، را پیدا کنید .

محل خرید پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

راه های شناخت پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

راه های شناخت پارچه ویسکوز تیپ لاکراشاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وقتی وارد یک مغازه پارچه فروشی می شوید با دیدن پارچه های گوناگون دچار سردرگمی شده باشید که کدام پارچه مناسب تر است . بهتر است قبل از  ورود به پارچه فروشی اول مدل لباس خود را انتخاب کنید تا وقتی وارد مغازه می شوید انتخاب ساده تری داشته باشید .

 اگر به دنبال پارچه کشسان و مناسب برای شلوار زنانه و یا دخترانه و حتی لباس های ورزشی و راحتی که نیاز به ورود و خروج هوا و کش سانی بالا دارند هستید، ما به شما پارچه ویسکوز تیپ لاکرا را پیشنهاد می کنیم .

این پارچه برخلاف تصور عموم طبیعی بوده و در آن از الیاف طبیعی مانند پنبه و لینن استفاده شده است به همین دلیل انتقال هوا در آن به راحتی انجام می شود .

پارچه ویسکوز از هر طرف به صورت یکسان کش می آید، ضد حساسیت بوده، با وجود الیاف لاکرا که در این نوع پارچه بکار برده شده در شست و شو های مداوم مقاومت خوبی دارد .

این نوع پارچه تولید الکتریسیته ساکن نمی‌کند و همچنین به بدن نمی چسبد.

ظاهر درخشان و براقی دارد، از پارچه های ابریشم خنک تر می باشد .

به دلیل نوع الیافی که در آن به کار برده شده است در رنگ رزی بیشتر رنگها را به خود می گیرد .

پارچه ویسکوز تیپ لاکرا گوله گوله نمی شود ولی به راحتی چروک می شود .

این نوع پارچه رطوبت بسیاری را به خود جذب می کند .

ثبت سفارش پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

ثبت سفارش پارچه ویسکوز تیپ لاکرااکنون که با ویژگی های منحصر به فرد پارچه ویسکوز تیپ لاکرا آشنا شدید و قصد خرید آن را دارید بهتر است از یک مجموعه معتبر که دغدغه آن بالا بودن کیفیت و پایین بودن قیمت پارچه ها است خرید کنید .

مجموعه ما با داشتن این دغدغه ها می تواند گزینه مناسبی برای شما که قصد خرید این پارچه را دارید باشد .برای ثبت سفارش پارچه ویسکوز کافی است با مشاورین ما تماس گرفته و با آگاهی از رنگ بندی، قیمت و موجودی ثبت سفارش کنید .

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت