مراکز توزیع پارچه دورس گلکسی پنبه

مراکز توزیع پارچه دورس گلکسی پنبه

دورس اگر با نخ پنبه و فلامنت بافته شود به آن پارچه دورس گلکسی پنبه می گویند. پارچه دورس گلکسی هم در تولید انواع سوییشرت و شلوارهای گرمکن و اسلش استفاده می شود. پارچه دورس می تواند از ترکیب نخ های پنبه و ملانژ نیز تولید شود. پارچه دورس را معمولا در طبقه بندی دیگری به عنوان دو نخ و سه نخ می شناسند. پارچه سه نخ پارچه ضخیم تری است که نسبت به پارچه دورس دو نخ گزینه بهتری برای تولید سوییشرت می باشد. در تولید البسه زمستانه بسیار کاربرد دارید. پارچه دورس دو نخ در یک کیلو متراژ بالاتری را می دهد. پارچه دورس در رنگ های مختلفی در بازار وجود دارد. رنگ و تکمیل پارچه دورس پیچیده نیست اما بافت پارچه دورس بسیار مهم است. با توجه به علایق مشتری یا بسته به کاربرد پارچه تکمیل آن متفاوت خواهد بود. به طور مثال تکمیل پارچه دورس برای تولید و دوخت سوییشرت با تکمیل این پارچه به منظور دوخت شلوار متفاوت است.

مراکز توزیع پارچه دورس گلکسی پنبه

نکات مهم در انتخاب پارچه دورس ویسکوز

نکات مهم در انتخاب پارچه دورس ویسکوز پارچه دورس ویسکوز برای دوختن شلوار و سوییشرت مناسب هستند. همچنین پیشنهاد مناسبی برای دوختن هودی و شلوار اسلش است. این پارچه برای دوخت تی شرت آستین بلند هم مورد استفاده قرار می گیرد و هم بخاطر لطافت ونرمی زیادی که دارد بین جوانان عموم مردم طرفدار هایی زیادی دارد.ای نکته که باید بدانید این است که زیاد مرطوب کردن پارچه های دورس ویسکوز مضر میباشد . از این رو با توجه به دشوار بودن شستشوی پارچه دورس و حفظ عمر طولانی آن برای جلوگیری از کثیف شدن کلی ، جاروبرقی مکرر یا برس غیر فلزی برای از بین بردن گرد و غبار و آلودگی ، توصیه می شود.پارچه یا الیاف ویسکوز جذب رطوبت بالایی دارد که گاهی تا ۵۰% بیشتر از پنبه خواهد بود و باید بدانیم که با جذب رطوبت استحکامش کاهش می‌یابد یعنی خیس شدن پارچه های این مدل الیاف سبب ضعیف تر شدن و کوتاه کردن عمرشان می‌گردد.

فروش مستقیم پارچه دورس گلکسی پنبه

فروش مستقیم پارچه دورس گلکسی پنبه قیمت پارچه دورس مثل تمام محصولات دیگر با توجه به نوسان نرخ مواد اولیه مثل نخ متفاوت است. نخ های وارداتی که بسیار به نرخ ارز وابسته هستند باعث تغییر قیمت پارچه دورس و نوسان آن می شوند. همچنین قیمت پارچه دورس با توجه به جنس نخ آن نیز متفاوت است. مثلا پارچه دورس گلکسی پنبه که هم رو و هم پشت از نخ پنبه استفاده میکند جزو پارچه های مرغوب بوده و نسبت به پارچه دورس گلکسی یا پارچه دورس ملانژ قیمت بالاتری دارد.این پارچه ها بخاطر مصرف زیادی که بین مردم دارد عمدتا در بیشر مراکز فروش شهر موجود می باشد و می توان ان به راحتی خریداری و مصرف کرد.فروش پارچه دورس هم میتوان به فروشنده سودی خوبی بدهد وهم قیمت مناسبی برای مصرف کننده داشته باشد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت