مراکز تولید پارچه ویسکوز پنبه ای

مراکز تولید پارچه ویسکوز پنبه ای

پارچه های ویسکوز پنبه ای توسط مراکز تولید متعددی در سراسر ایران تهیه میشوند. این مراکز منسوجی تولید کرده اند که تمام ویژگی های یک پارچه مرغوب را داراست. ما در ادامه در مورد این ویژگی های مهم بیشتر توضیح خواهیم داد.
مراکز تولید پارچه ویسکوز پنبه ای، در خط تولید خود از بهترین و پیشرفته ترین ماشین آلات صنعت ریسندگی استفاده نموده اند تا کالایی بی نظیر و بی بدیل به دست شما مشتری گرامی برسد. این پارچه ها در دو خط تولید طرح دار و یک رنگ تهیه میشوند و مشتریان بسته به سلیقه خود میتوانند منسوج خود را انتخاب نمایند.

مشخصات مهم پارچه ویسکوز پنبه ای

مشخصات مهم پارچه ویسکوز پنبه ای

پارچه های ویسکوز پنبه ای مشخصات زیادی دارند که ما در این قسمت به چند مورد از آنها اشاره میکنیم:
ـ طرح زیبا و ساده
ـ ثبات رنگ
ـ دوام و کیفیت بالا
ـ عدم پرزدهی
ـ شست و شوی آسان
ـ الیاف محکم و در عین حال نرم

همه چیز در مورد پارچه ویسکوز پنبه ای مرغوب

همه چیز در مورد پارچه ویسکوز پنبه ای مرغوب

پارچه های ویسکوز پنبه ای از بهترین و محبوب ترین پارچه های موجود در بازار هستند و به خاطر ویژگی های مثبت زیادی که دارند، در صنایع گوناگون کاربرد دارند. در این بخش به بررسی برخی از خصوصیات این پارچه های مرغوب خواهیم پرداخت:
ـ خاصیت کشسانی
این پارچه خاصیت کشسانی مطلوبی دارد، به طوری که بعد از استفاده، دوباره به حالت اول خود باز میگردد. این منسوج این ظرفیت را دارد که تا سه برابر اندازه خودش، کش بیابد. این منسوج برای افرادی که در طول سال، تغییر سایز دارند، بسیار مناسب است.
ـ ثبات رنگ
امکان ندارد که شما تغییر رنگ را در این منسوج ببینید، این محصول در کارخانه به طور فوق العاده ای رنگ رزی شده و به خوبی رنگ را به خود جذب نموده است، به طوری که حتی بعد از سال ها استفاده نیز در رنگ اصلی و اولیه خود باقی میماند.
ـ رنگ بندی
سلایق همه ما متفاوت است. یکی تیره و دیگری رنگ روشن دوست دارد. مراکز تولید پارچه ویسکوز پنبه ای تمام رنگ ها را به هنگام رنگ رزی این محصول درنظر گرفته اند. بارها برای ما پیش آمده است که به قصد خرید پارچه ای روانه بازار شده ایم و طرحی را انتخاب کرده ایم، اما رنگ مورد پسند ما، یافت نشده است. یکی دیگر از ویژگی های مهم این منسوج همین رنگ بندی آن است. این شرکت از تمام رنگ ها بهره گرفته است تا همه بتوانند طرح و رنگ مورد پسند خود را از بین صدها طرح و رنگ انتخاب نمایند.

پارچه ویسکوز بچگانه

پارچه ویسکوز بچگانه

همه ما نگران کالای خواب و جنس پوشاک فرزندانمان هستیم و در این میان از بسیاری از خواسته های قلبی خود میگذریم تا بهتر بتوانیم نیازهای آنها را برآورده کنیم. کودکان نسبت به جنس لباس حساس تر هستند، چراکه پوست آنها نرم و لطیف است. برای همه ما پیش آمده است که گاهی لباسی را بر تن نموده ایم و پرز آن باعث آزار و اذیت ما شده است. برای این شرایط پوستی، باید لباس هایی را خریداری کرد که پایه و اساس آنها، پارچه ویسکوز پنبه ای است. این پارچه ها در طرح و رنگ بچگانه نیز تولید شده اند. این طرح ها به گونه ای هستند که یکی از زیباترین پارچه های بچگانه موجود در بازار به شمار میروند.

بررسی دوام انواع پارچه ویسکوز پنبه ای

بررسی دوام انواع پارچه ویسکوز پنبه ای

یکی از مهم ترین ویژگی های این پارچه، دوام آن است. دوام بالای این منسوج به دلیل اهمیت دادن مراکز تولید این محصول، به کیفیت پارچه است. بارها منسوجاتی را خریداری نموده ایم که بعد از مدتی تار و پودشان بر اثر رطوبت و دیگر عوامل خارجی پوسیده شده و دیگر کارایی و خاصیت خود را از دست داده اند. پارچه ویسکوز پنبه ای توسط بهترین و جدیدترین ماشین آلات صنعتی تولید شده است تا محصولی بی نظیر و با ویژگی های بسیار مطلوب به دست شما مشتری گرامی برسد.

فروش کلی پارچه ویسکوز پنبه ای

فروش کلی این منسوج

شرکت دیبافت کالا جزء بهترین شرکت هایی است که پارچه های ویسکوز پنبه ای را به صورت فروش کلی عرضه مینماید. شما مشتریان گرامی میتوانید با خرید از این فروشگاه، سود زیادی را از آن خود نمایید. به دو صورت میتوان منسوجات این شرکت را خریداری کرد:
ـ خرید به صورت اینترنتی
آسان ترین روش، خرید اینترنتی است. این روش در این چند سال بسیار متداول گشته است، به گونه ای که بیشتر افراد خرید خود را به این صورت انجام میدهند. فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید تا این منسوجات را در کمترین زمان به دست بیاورید.
ـ خرید به صورت حضوری
این شرکت در شهر زیبای قم واقع است. اگر تمایل به خرید حضوری دارید و در این شهر یا در اطراف شهر قم ساکن هستید، پیشنهاد میکنیم این روش خرید را انتخاب نمایید.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ مراکز تولید پارچه ویسکوز پنبه ای

  1. لولایی گفت:

    این پارچه ها در دو خط تولید طرح دار و یک رنگ تهیه میشوند و مشتریان بسته به سلیقه خود میتوانند منسوج خود را انتخاب نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت