مرکز توزیع پارچه تریکو اسپان لاکرا

مرکز توزیع پارچه تریکو اسپان لاکرا

کارخانه ها و شرکت های تولیدی زیادی به عنوان تولیدکننده پارچه در مدل های مختلفی در حال فعالیت هستند. با استقرار چندین کارخانه معتبر برای تولید انواع پارچه تریکو در ایران، این کشور به استقلال کاملی در این عرصه دست یافته است و از واردات پارچه های تولید شده در کشور های خارجی کاملا بی نیاز گشته است و همچنین توانسته است به عرضه کالاهای تولیدی خود به اقصا نقاط جهان بپردازد. مرکز توزیع پارچه تریکو اسپان لاکرا این منسوج باکیفیت را با تسهیلات ویژه ای ارائه میدهد. این مسئله باعث شده است تا حمایت از تولید ملی در کشور به طور گسترده ای صورت بگیرد و باعث افتخار کشور و کسب جایگاهی والا در عرصه تجارت شود. صنعت پیشگان کشور اخیرا با تلاش و اراده قابل توجهی نیرو و توان صادراتی و تولیدی کشور را به مرتبه بالایی ارتقا داده اند. یکی از مراکز توزیع پارچه اسپان لاکرا که این منسوج را با کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب به شما عزیزان عرضه میکند، مجموعه بزرگ و معتبر دیبافت است. این مرکز از گذشته فعالیت خود را در جهت تولید منسوجاتی باکیفیت شروع کرده و توانسته گامی بلند در جهت پیشرفت اقتصادی کشور بردارد.

کاربرد پارچه تریکو اسپان لاکرا

کاربرد پارچه تریکو اسپان لاکرا

یکی از مهم ترین مشخصه های پارچه های معروف اسپان لاکرا خاصیت کشسانی عالی این منسوج است که به واسطه وجود الیاف لاکرا در ساختار این پارچه به وجود آمده است. همچنین این الیاف یک بافت نرم و لطیف را به پارچه میدهند. ویژگی های این پارچه که از وجود الیاف پلی استر و لاکرا نشات گرفته است سبب افزایش استقبال مشتریان و تولیدات گسترده این محصول شده است به گونه ای که مرکز توزیع پارچه اسپان لاکرا به عرضه این محصولات به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای با کمترین سود آوری پرداخته است.
طبق آنچه که قبل تر گفتیم این کالا کاربرد های گسترده ای دارد که عبارتند از:
تولید انواع لباس ها و ست های ورزشی مانند لگ های ورزشی، شلوار اسلش و اسکی؛
تولید باندهای کشی، جوراب، دستکش؛
دوخت انواع ملحفه و روبالشی؛
تولید انواع پوشاک زنانه و مردانه؛
تولید لباس های کودک و خانگی.
همانطور که گفته شد این پارچه مصارف بالایی در تولیدی های انواع پوشاک و دیگر کالاها نیز دارد. از مهم ترین دلایل کاربرد گسترده این پارچه در تولید لباس های ورزشی، خاصیت کششی و راحتی این پارچه بوده است. این منسوج پر تقاضا به دلیل لطافت و مقاوم بودن یک انتخاب مطلوب و مطمئن برای تهیه و دوخت انواع لباس سالمندان است؛ زیرا قشر سالمند پوست حساسی دارند و با لباس های زبر دچار خارش یا حساسیت میشوند و بهتر است ملحفه و رو بالشی آنان از این جنس باشد تا موجب آزردگی های پوستی نشود‌.

بررسی عدم تغییر اندازه لباس تریکو اسپان لاکرا

بررسی عدم تغییر اندازه لباس تریکو اسپان لاکرا

الیاف لاکرا یا اسپاندکس در پارچه های اسپان لاکرا با یک درصد مشخصی استفاده میشوند و یک خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری منحصر به فردی به پارچه میدهند؛ به گونه ای که ۵ برابر حالت طبیعی خود کش می آید و سپس به حالت اولیه اش بر میگردد. با بررسی عدم تغییر اندازه لباس تریکو اسپان لاکرا متوجه میشویم که شست و شوی این پارچه ها بسیار راحت است و شما میتوانید با خیالی آسوده لباس هایی که از این نوع جنس هستند را در ماشین لباسشویی بشویید و نگران تغییر رنگ و اندازه لباس ها نباشید. مقاومت این پارچه ها به گونه ای است که شلوارهای تولید شده از این نوع پارچه نیز زانو نمی اندازند و تغییر سایز نمیدهند. در بافت انواع پارچه ها ماشین آلات زیادی استفاده میشوند که مدرن ترین دستگاه ها بهترین پارچه ها را به تولید میرسانند. تعیین کننده مشخصاتی مانند مقاوت پارچه، عدم تغییر سایز و اندازه، عدم رنگ دهی و… کیفیت همین مواد اولیه و دستگاه های مورد استفاده است که هر چه مرغوب تر باشند قرار مسلما پارچه های بهتری تولید خواهد شد.

سایز بندی طاقه های پارچه تریکو اسپان لاکرا

سایز بندی طاقه های پارچه تریکو اسپان لاکرا

پارچه های اسپان لاکرا به صورت کیلویی و طاقه ای در مرکز توزیع پارچه تریکو اسپان لاکرا در سراسر کشور به فروش میرسد. اندازه طاقه پارچه در هر کارخانه تولید این منسوجات متفاوت است .در خرید انواع پارچه متراژ و اندازه های آن بسیار مهم است و هنگام خرید این منسوجات باید توجه ویژه ای به طول و عرض پارچه کرد. پارچه های اسپان لاکرا با ضخامت، کیفیت و طاقه های متفاوتی در انواع مراکز پخش پارچه موجود هستند. در مرکز توزیع پارچه اسپان لاکرا دیبافت این نوع پارچه با یک ضخامت مناسب، کیفیت عالی و اندازه استاندارد در حال عرضه به خریداران محترم است. این پارچه ها در اندازه ۱ متر در ۱متر و نیم تولید میشوند و هرکدام از طاقه ها ۵۰ متر هستند که به صورت بسته بندی شده ارائه میشوند و ضخامت ۵ سانتی متری نیز دارند. شما میتوانید جهت اطلاع از اندازه های دقیق طاقه های پارچه اسپان لاکرا و قیمت این منسوجات با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید و نسبت به خرید این پارچه های پر طرفدار اقدام کنید.

صادر کنندگان پارچه تریکو اسپان لاکرا

صادر کنندگان این منسوج

صادرات پارچه های تریکو اسپان لاکرا از بهترین روش های معاملاتی به شمار میروند که در این معاملات سودمند و مطمئن تولیدکنندگان ایرانی تمامی کالاهای تولید شده را به صورت آنلاین در بازارها به نمایش میگذارند تا خریداران خارجی با مشاهده تنوع محصولات آنها را انتخاب نمایند. کشورهای زیادی به عقد این قراردادهای معاملاتی سودمند میپردازند که برخی از این کشور ها عبارتند از:کشور افغانستان، ترکیه، روسیه، عراق و… ما نیز به عنوان یکی از مراکز تولید و پخش پارچه در زمینه تجارت این محصولات وارد عمل شده ایم و تمامی محصولات را با کیفیتی درجه یک به کشورهای دیگر صادر میکنیم. شرکت خوش نام دیبافت نیز جزو صادر کنندگان و مرکز توزیع پارچه تریکو اسپان لاکرا محسوب میشود.

لینک کوتاه:

2 فکر در مورد “ مرکز توزیع پارچه تریکو اسپان لاکرا

  1. علی احمدی گفت:

    کارخانه ها و شرکت های تولیدی زیادی به عنوان تولیدکننده پارچه در مدل های مختلفی در حال فعالیت هستند. با استقرار چندین کارخانه معتبر برای تولید انواع پارچه تریکو در ایران، این کشور به استقلال کاملی در این عرصه دست یافته است

  2. رسولیان گفت:

    صادرات پارچه های تریکو اسپان لاکرا از بهترین روش های معاملاتی به شمار میروند که در این معاملات سودمند و مطمئن تولیدکنندگان ایرانی تمامی کالاهای تولید شده را به صورت آنلاین در بازارها به نمایش میگذارند تا خریداران خارجی با مشاهده تنوع محصولات آنها را انتخاب نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت