مرکز توزیع پارچه گردباف ویسکوز

مرکز توزیع پارچه گردباف ویسکوز

پارچه گردباف؛ رشته های مختلف بافندگی شامل تخت باف و گردباف می باشند. پارچه های بافته شده باروش تخت باف دارای تار و پود هستند اما پارچه های بافته شده باروش گردباف فقط پود دارند، البته پارچه های گردباف تار و پودی هم وجود دارد. وجه تسمیه گردباف نیز به دلیل ظاهر دستگاه بافت آن است که شکل گرد دارد و پارچه ها را به صورت گرد می بافد. پارچه های گردباف به صورت پارچه های تریکو و کشباف در بازار موجود هستند و معمولا در تولید لباس های زنانه کاربرد دارند. کشباف و گردباف به دلیل ویژگی های مثبت، مورد توجه بسیاری از فعالان پوشاک و نساجی درایران قرار گرفته اند و طبق آمار غیررسمی، فعالان رغبت بیشتری به راه اندازی کسب و کار در این زمینه دارند. همه افراد به نحوی از تریکو استفاده می کنند؛ عمده جوراب ها و لباس های زیر و حتی لباس زمستانی با این نوع پارچه تولید می شود.

مرکز توزیع پارچه گردباف ویسکوز

مشخصات ظاهری مهم پارچه گردباف

مشخصات ظاهری مهم پارچه گردباف پارچه های گرد باف متشکل از نخ متوالی حلقوی شکل می باشد که از طرف دیگر توسط یه حلقه ی همانند خود کشیده می شوند . برخلاف پارچه های تارو پودی که متشکل از نخ تار و نخ پود می باشد در پارچه های گردباف ؛ حلقه های کشباف از اطراف به حلقه های دیگر متصل و گره می خورد .

علت نام گذاری این نوع از پارچه به نام گرد باف به سبب شکل ظاهری دستگاهی است که با آن بافته می‌شود. این دستگاه به صورت سیلندر دایره‌ای شکل است که سبب بافته شدن نخ‌ها به صورت دورانی می‌شود.پارچه گردباف ویسکوز از منسوجات باکیفیت با نقشی پر رنگ در زمینه تولید البسه می باشد که از مرغوبترین نخ ها و در مدل های متفاوت دوخته می شوند؛ به همین سبب میزان استفاده از آنها بالا می باشد.

فروشندگان انواع پارچه گردباف ویسکوز

فروشندگان انواع پارچه گردباف ویسکوز فروشندگان پارچه گردباف بسیار خوش شانس هستند زیرا این نوع پارچه مشتریان زیادی دارد که باعث میشود این پارچه بسیار زود فروش رود، قیمت فروش پارچه گردباف پنبه ای را می توان از مراکز خرید پارچه دریافت نمود. پارچه های گردباف به دلیل شکل خاص ماشین آلاتی که برای بافت آنها به کار می روند به این نام خوانده می شوند. معروف ترین این پارچه ها، تریکو است که از مواد اولیه مختلفی تهیه می شود و به همین دلیل ارقام مختلف آن مناسب استفاده در فصول گرم و سرد سال می باشند.

پنبه، اسپان، ویسکوز و فیلامنت برخی از مواد اولیه برای تولید پارچه تریکو می باشند. تنوع موجود در پارچه های گردباف امکان استفاده از آن را برای سنین مختلف ممکن ساخته است. پارچه یکی از ضروریات زندگی است که در واقع بدون آن ادامه حیات ممکن نیست. ضرورت و اهمیت پارچه نیاز به ساخت و تولید آن را ایجاب نموده است و صنعت طراحی و تولید پارچه از گذشته تاکنون با رشد بسیار زیادی همراه بوده است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت