مرکز خرید پارچه تریکو اسپان لاکرادار

مرکز خرید پارچه تریکو اسپان لاکرادار

 پارچه اسپان لاکرادار با کیفیت بسیار عالی و فوق العاده مرغوب و بسیار مقاوم به صورت عمده در مرکز خرید این محصول ارائه می شود. این کالای تجاری کاربرد و استفاده های بسیار زیادی داشته و در صنایع مختلفی از این پارچه ها استفاده می شود. پارچه تریکو اسپان در بالاترین سطح از کیفیت قرار دارد. 

مرکز خرید پارچه تریکو اسپان لاکرادار

مهم ترین کاربردهای پارچه اسپان

مهم ترین کاربردهای پارچه اسپان پارچه اسپان در انواع منسوجات بی بافت دسته بندی می شود. این محصول بسیار پر کاربرد و پر استفاده می باشد. این پارچه ها نخی نبوده و از الیاف فشرده تهیه می شوند. این بافت های هیچ گونه الیاف رشته ای و جدا پذیری ندارند. در صنایع مختلف از این نوع پارچه استفاده می گردد. این محصول بسیار مقاوم و کاملا نفوذ ناپذیر نسبت به رطوبت و نم می باشند. این پارچه ها در تولید انواع لباس جراحان، تهیه ماسک استاندارد به کار برده می شوند زیرا به دلیل ساختار و بافتی که دارند در برابر انواع ویروسها و میکرو ارگانیسم های مختلف مقاوم می باشند.

این محصول در صنعت بهداشت و پزشکی جهت تهیه انواع لباس بیمار و پزشک مورد استفاده واقع می شوند. در تهیه انواع زیر انداز، موکت های مختلف، ساک های دستی، رویه کفش مورد استفاده قرار می گیرند. در صنعت کشاورزی نیز این پارچه ها بسیار پر کاربرد می باشند و در پوشش انواع گلخانه ها، مراکز پرورش دام و مراکز رشد و پروش قارچ از این پارچه ها استفاده می گردد.

در صنایع ساخت خودرو جهت تولید کاور و روکش های داخلی خودرو مورد استفاده واقع می شود. در صنایع جاده سازی و ساخت و ساز جهت ساخت انواع دوار کاذب و روکش برای ساختمان های نیمه کاره از این محصول استفاده می گردد. در صنعت ساخت کاور و بسته بندی انواع مواد غذایی از جمله حبوبات، چای،برنج و جهت بسته بندی وسایل دیگر همچون کیف و کفش و انواع لوازم خانگی از این تولیدات استفاده می شود.

فروش عمده پارچه اسپان لاکرادار در تهران

فروش عمده پارچه اسپان لاکرادار در تهران فروش پارچه اسپان لاکرادار در تهران با بهترین کیفیت و در انواع مختلف و ضخامت های متنوع در حال انجام می باشد. تولید کننده  اسپان این محصول را با قیمت بسیار مناسب به صورت عمده همراه با تخفیف به صورت مستقیم ارائه می نماید. کیفیت این پارچه ها تایید شده و تضمینی می باشد.

این محصول به صورت مستقیم در تهران عرضه می شود. می توانید کالای مورد نیاز خود را در ابعاد و ضخامت متنوع سفارش داده و خریداری نمایید. با اطمینان خرید خود را انجام دهید. امروزه این بافت های تولید شده در داخل کشور به بسیاری از کشورهای خارجی نیز صادرات می شود و از تجارت بسیار خوبی بهره مند می باشد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت